//

DigiD en iPhone

DigiD en iPhone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net iets raars meegemaakt, ik wilde bij DigiD mijn tel. nummer wijzigen, maar op mijn iPhone ontvang ik de activatiesms niet. Ook met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-08, 22:18
Globalist Globalist is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard DigiD en iPhone

Ik heb net iets raars meegemaakt, ik wilde bij DigiD mijn tel. nummer wijzigen, maar op mijn iPhone ontvang ik de activatiesms niet. Ook met ander nummer met oude telefoon geprobeerd, en hier werkte het wel. Is dit 'n bekend probleem of misschien iemand tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-08, 22:19
Bart van Zon Bart van Zon is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 33
Standaard

is misschien gewoon pech geweest, ik krijg mijn activatie sms'jes van digid wel gewoon binnen.
  #3  
Oud 08-09-08, 22:20
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Ik heb ook gewoon op mijn iphone deze smsjes ontvangen.
  #4  
Oud 08-09-08, 22:21
Globalist Globalist is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

ja? hmm dan is er iets raars aan de hand, ik heb het twee keer geprobeerd, derde keer andere telefoon, toen weer geprobeerd, maar nu kan ik 10 minuten niet meer... maar geruststellend idee dat het iig kan werken en dus pech ofzo moet zijn.. thx!
  #5  
Oud 08-09-08, 22:22
Bart van Zon Bart van Zon is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 33
Standaard

als het 3x achter elkaar mis gegaan is is het niet gewoon pech maar zou er toch echt iets mis moeten zijn, niet een nieuw nummer gekregen de laatste tijd en dat het nog naar het oude nummer gaat?
  #6  
Oud 08-09-08, 22:30
Globalist Globalist is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

Hm ik was te snel, er is echt iets raars aan de hand, ik ontvang zojuist 6 smsjes, waaronder drie van DigiD en drie die eerder vandaag waren verzonden(afzonderlijk, om 17:00, 17:16 en 17:45) toch gek, alsof ik de hele tijd geen ontvangst heb gehad, maar ik zag gewoon het operator logo... enfin, het is nu iig opgelost, dank voor jullie meedenken!
  #7  
Oud 08-09-08, 22:41
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Globalist Bekijk bericht
Hm ik was te snel, er is echt iets raars aan de hand, ik ontvang zojuist 6 smsjes, waaronder drie van DigiD en drie die eerder vandaag waren verzonden(afzonderlijk, om 17:00, 17:16 en 17:45) toch gek, alsof ik de hele tijd geen ontvangst heb gehad, maar ik zag gewoon het operator logo... enfin, het is nu iig opgelost, dank voor jullie meedenken!
Is volkomen "normaal".

Geen enkele provider geeft garantie wanneer een verstuurde SMS ontvangen gaat worden. Dat kan zelfs betekenen dat je de dag er na een SMS krijgt of ook dat je later verstuurde berichten eerder ontvangt.

SMS is nooit bedoeld als een soort IM (Messenger functie) en dat realiseren zich maar weinigen.
  #8  
Oud 08-09-08, 23:20
Globalist Globalist is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Is volkomen "normaal".

Geen enkele provider geeft garantie wanneer een verstuurde SMS ontvangen gaat worden. Dat kan zelfs betekenen dat je de dag er na een SMS krijgt of ook dat je later verstuurde berichten eerder ontvangt.

SMS is nooit bedoeld als een soort IM (Messenger functie) en dat realiseren zich maar weinigen.
Mjah dat snap ik, alleen in de praktijk heb ik het bij mijn vorige provider (vodafone) in drie jaar nul keer meegemaakt en het is volgens mij meer uitzondering dan regel dat een sms 3 uur later pas aankomt, hoewel vanzelfsprekend een provider geen garanties geeft. Desalniettemin verbaast het me wel dat het bij t-mobile na 2 maanden al raak is, maar wellicht toeval.
  #9  
Oud 09-09-08, 01:37
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Globalist Bekijk bericht
Mjah dat snap ik, alleen in de praktijk heb ik het bij mijn vorige provider (vodafone) in drie jaar nul keer meegemaakt en het is volgens mij meer uitzondering dan regel dat een sms 3 uur later pas aankomt, hoewel vanzelfsprekend een provider geen garanties geeft. Desalniettemin verbaast het me wel dat het bij t-mobile na 2 maanden al raak is, maar wellicht toeval.
Heeft niks met TM te maken en kan bij elke provider (en idem de ontvangende) incidenteel gebeuren.
  #10  
Oud 09-09-08, 09:41
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Het gebeurt wel eens, ik heb het zelf ook wel eens meegemaakt, maar echt bijzonder is het niet. Ook ligt het absoluut niet aan de provider. Dit gebeurt bij alle providers even vaak, als het niet al vaker is bij de grotere netwerken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
DigiD SMS activatiecode komt niet binnen RRRick iPhone algemeen 0 15-02-10 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:22.