//

IPhone T-Mobile

IPhone T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, 23 augustus heb ik een iphone besteld bij t-mobile via de t-mobile site. 3 dagen laten binnen (ik dacht owkee beter!). Heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-08, 11:01
mattmcmike mattmcmike is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard IPhone T-Mobile

Hallo mensen,
23 augustus heb ik een iphone besteld bij t-mobile via de t-mobile site. 3 dagen laten binnen (ik dacht owkee beter!). Heb ik het 3 dagen gebruikt gaat er een pixel dood.... Nou had ik m'n telefoon heel erg nodig die dagen, dus heb ik hem niet ingeleverd.

Heb ik hem 2 september ingeleverd en tot nu maar heb niets gehoord.. En nou betaald ik ook nog m'n abbonnemenet voor niets...

Why does this happen to me

Maar ja..

Dacht ik deel dit ff met jullie.

Groeten,

Matt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-08, 11:13
Bart van Zon Bart van Zon is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 33
Standaard

ik weet niet of ze het doen maar ik zou in ieder geval een vergoeding vragen voor de dagen dat je voor je abbo betaald hebt terwijl je geen gebruik hebt kunnen maken van je telefoon.
  #3  
Oud 09-09-08, 11:20
mattmcmike mattmcmike is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

Ja heb ik tegen de klantenservice gezegd, maar die zeiden van. "Laten we alseerst wachten totdat je je Iphone terug hebt en dan bespreken we de vergoeding gedeelte"

Dus afwachten ....
  #4  
Oud 13-09-08, 15:31
G1Sheoratan's schermafbeelding
G1Sheoratan G1Sheoratan is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam-Noord
Berichten: 36
Stuur een bericht via MSN naar G1Sheoratan
Standaard

Ik neem aan dat wanneer je geen Phone hebt, zij voor een gelijkwaardig toestel zorgen of in ieder geval deze periode NIET in rekening brengen! Als je geen toestel heb kan je ook geen gebruik maken van de diensten, waarom betaal je dan toch door?
Lijkt mij niet m eer dan logisch, het gaat erom dat je brutaal genoeg bent om voor je rechten op te komen!
Heb je een verzekering afgesloten, dan heb je recht op een gelijkwaardig toestel (ken je rechten).
__________________
iPhone 3G 16G wit iPhone 4 32G zwart

Laatst gewijzigd door G1Sheoratan; 13-09-08 om 15:33.
  #5  
Oud 01-10-08, 11:22
mattmcmike mattmcmike is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G1Sheoratan Bekijk bericht
Ik neem aan dat wanneer je geen Phone hebt, zij voor een gelijkwaardig toestel zorgen of in ieder geval deze periode NIET in rekening brengen! Als je geen toestel heb kan je ook geen gebruik maken van de diensten, waarom betaal je dan toch door?
Lijkt mij niet m eer dan logisch, het gaat erom dat je brutaal genoeg bent om voor je rechten op te komen!
Heb je een verzekering afgesloten, dan heb je recht op een gelijkwaardig toestel (ken je rechten).
Nou die gelijkwaardige toestel waar jij het over hebt is een nokia 3310 ofzo... En daar moet ik ook 50 euro voor betalen (borg).
Ik hoef nu de eerste maand niet mijn abbonement te betalen voor vergoeding, maar heb hem nog steeds niet binnen.
Ik heb hem vorige week weer gehad, een nieuwe iPhone, maar die was niet zo nieuw. Die maakte geen verbinding met het telefoonnetwerk (ook geen 3G). Dus heb die ook weer opgestuurd.
Hopen dat de derde wel goed is...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Relax of T-Mobile iPhone? JanG Odido (T-Mobile) 4 24-09-10 09:02
Duitse T-Mobile Iphone met Nederlandse T-Mobile prepaid ndjiphone Odido (T-Mobile) 7 16-08-10 16:38
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 13:50
T-mobile iPhone overgenomen - past elke T-mobile SIM? JakeGlass Odido (T-Mobile) 3 15-03-10 17:37
Iphone 3g+T-mobile lock met andere t-mobile sim avdwerf Odido (T-Mobile) 24 25-08-08 16:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.