//

Fout bij het versturen van bericht.

Fout bij het versturen van bericht. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Discussies samengevoegd....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-12-08, 14:36
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Discussies samengevoegd.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 15-12-08, 03:08
brofi brofi is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 8
Standaard SMS verzenden werkt niet meer.

Sinds 2 dagen het probleem dat er een foutmelding komt bij het verzenden van een smsje. Ook bij BiteSMS en bij RealSMS. Alles opnieuw geinstalleerd en met QuickPWN een unlock gedaan. SMS verzenden lukt no steeds niet. Zelfs na een downgrade van versie 2.2 naar 2.1 geen goed resultaat. Simkaart ook getest in een Nokia 96 en daar werkt ie wel, maar niet in de Iphone 3G. Wie heeft er een oplossing? Iphone 3G 16 Gb, jailbreak, Firmware 2.2., KPN abo.
  #23  
Oud 01-01-09, 21:23
Max Grim Max Grim is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brofi Bekijk bericht
Sinds 2 dagen het probleem dat er een foutmelding komt bij het verzenden van een smsje. Ook bij BiteSMS en bij RealSMS. Alles opnieuw geinstalleerd en met QuickPWN een unlock gedaan. SMS verzenden lukt no steeds niet. Zelfs na een downgrade van versie 2.2 naar 2.1 geen goed resultaat. Simkaart ook getest in een Nokia 96 en daar werkt ie wel, maar niet in de Iphone 3G. Wie heeft er een oplossing? Iphone 3G 16 Gb, jailbreak, Firmware 2.2., KPN abo.
zelfde probleem als hierboven, iphone simlock vrij uit buitenland, geen jailbreak, wel bellen en sms ontvangen, maar mooi niet versturen. SMSC staat wel goed ingesteld!!
  #24  
Oud 02-01-09, 04:40
brofi brofi is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 8
Standaard

Mijn smsc krijg ik niet goed ingesteld met *5005*7672*+31653131313#

Wat ik nu heb begrepen moet ik afwachten op de nieuwste versie van Quickpwn. De huidige versie 22-1 werkt niet op 3G met firmware 2.2 aangezien die tevens een andere baseband heeft meegekregen. De mensen van Quickpwn zijn er druk mee bezig.
  #25  
Oud 02-01-09, 18:28
Max Grim Max Grim is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 7
Standaard

Ben vanmiddag naar het vodafone city point geweest. Ze hebben echt alles voor me gedaan wat ze konden. Ze hebben een nieuwe simkaart gemaakt voor me, alles goed ingesteld daarop en in m'n telefoon gedaan, dat werkte niet, toen in een andere telefoon en daar deed hij het wel. Vervolgens heeft hij ook alle instellingen nagelopen, die klopte verder ook allemaal. Verder heeft hij Vodafone gebeld, die wisten verder ook niks te verzinnen. Dus ik vrees dat het opsturen wordt terug naar het buiteland :S, kan moeilijk hiero de apple store binnenlopen
  #26  
Oud 02-01-09, 18:41
brofi brofi is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 8
Standaard

Ik heb nog wel dit gevonden: Download yellowsn0w | yellowsn0w, maar met deze unlockmethode is het probleem van het SMS verzenden niet opgelost.

Overigens werkt het verzenden van SMS-berichten WEL via BiteSMS.

Laatst gewijzigd door King1987; 02-01-09 om 19:05. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #27  
Oud 02-01-09, 20:53
Max Grim Max Grim is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 7
Standaard

Ja want voor zover ik het ff snel lees gaat dat niet via de SMS service, maar wordt dit over het internet naar een SMS server gestuurd, die het doorstuurt naar het desbetreffende nummer.

Ik ben er uit, ik ga hem maar opsturen helaas, niemand kan ook maar iets verzinnen, en ben een hooop winkels en fora langsgeweest
  #28  
Oud 08-01-09, 16:57
sustinno sustinno is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb zelfde probleem sinds enkele dagen. T-Mobile wil het oplossen door een nieuwe simkaart op te sturen. lijkt me niet handig. Weet iemand anders een oplossing?
  #29  
Oud 08-01-09, 17:00
kaiiestan kaiiestan is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

nieuwe simkaart is geen oplossing lijkt me. Ik heb hetzelfde probleem maar in een andere gsm werkt het gewoon prima

Gisteren heeft de T-mobile winkel mij gebeld dat er een nieuwe Iphone voor mij klaar ligt. Ik maak daaruit op dat ze niet gemaakt kregen.
  #30  
Oud 08-01-09, 17:11
sustinno sustinno is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb inmiddels mijn duo simkaart in mijn iPhone gezet en daarmee doet het sms versturen het weer. Ligt dus toch aan de simkaart...
  #31  
Oud 06-02-09, 22:40
Mafketel Mafketel is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard



Ik nu ook het SMS probleem lekker dan....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sustinno Bekijk bericht
Ik heb inmiddels mijn duo simkaart in mijn iPhone gezet en daarmee doet het sms versturen het weer. Ligt dus toch aan de simkaart...
En als je geen duo sim kaart hebt... zou dan 1 laten maken een oplossing zijn of zou dan het probleem meeverhuizen??

geprobeerd in me oude telefoon (Nokia n95) dan wel smsen toen weer iphone FOUT BIJ VERSTUREN!..Bah

Laatst gewijzigd door Mafketel; 07-02-09 om 12:21.
  #32  
Oud 10-02-09, 10:18
Mafketel Mafketel is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard



nu diverse keren t-mobile gebeld pffff veel veschillende verkeerde tel nummers gekregen uit eindelijk zijn hun er ook uit dat het een toestel probleem is en wordt ik vanweek terug gebeld door hun TD.
ik wacht het wel af...
  #33  
Oud 26-02-09, 16:10
Berlinski Berlinski is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik had het zelfde probleem en heb het als volgt opgelost:

In eerste instantie moest ik tijdelijk mijn T-mobile simkaart in een andere telefoon doen(nokia) ivm carnaval. Toen had ik het probleem met die nokia dat ik geen berichten kon versturen. Dit heb ik opgelost door het goede berichtencentrale nummer in te voeren bij instellingen van tekstberichten (+31624000000). Na een paar dagen deed ik mijn simkaart weer terug in mijn iphone. Ik kon weer alles behalve berichten versturen. Dit heb ik opgelost door de simkaart weer terug te stoppen in de nokia en het nummer van de berichtencentrale te vervangen door 0 ipv +31624000000). Weer terug in mijn iphone en klaar, probleem opgelost.

ik hoop dat het bij jullie net zo eenvoudig is.
  #34  
Oud 18-05-09, 21:11
Mafketel Mafketel is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

ik was het zo zat met dat T-mobile die mij van kastje naar muur stuurde ik heb wel 2 dagen lopen bellen naar allemaal verschillende nummers maar geen 1 persoon aan de tel gehad die me verder kon of wou helpen.... dat ik gewoon sms maar niet meer gebruikte..... mail werkt goed dus.. maar na een aantal weken weer geprobeerd en het sms werkt weer ik heb niks veranderd aan instellingen van iphone... ligt het dan wel aan iphone heb ook me sim niet in andere telefoon gehad.
  #35  
Oud 18-05-09, 21:47
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik heb hier zelf ook wel eens last van met 3.0
  #36  
Oud 19-05-09, 20:23
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Ik kreeg met oud en nieuw 6x dezelfde melding, uiteindelijk is dat smsje in 6-voud aangekomen

Probeer eens de netwerkinstellingen te herstellen. Qua instellingen valt er bij een iphone niet zoveel te doen, het centrale nummer zou automatisch goed moeten worden ingesteld. Werkt het niet loop dan even de winkel binnen.

Eeuh trouwens Berlinski. Wat mij opvalt. Ik met oud en nieuw, jij met carnaval?
Misschien gewoon de drukte op het netwerk icm met de iphone?
  #37  
Oud 20-05-09, 20:14
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Standaard

DE oplossing voor iedereen hier:

Instellingen ==> Algemeen ==> Scroll naar beneden naar Stel opnieuw in ==> Herstel netwerkinstellingen.

Na de bevestiging zal de iphone zich rebooten en de huidige instellingen deleten. Als je het juiste simkaartje in je iphone hebt zitten zal deze automatisch de instellingen van je provider binnenhalen. Dan werkt alles weer

Waarom de instellingen eruit gegooit worden weet ik niet, maar dit is de oplossing.
Succes all!

Laatst gewijzigd door insanity83; 20-05-09 om 20:18.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fout bij het synchroniseren van TomTom app L0u1s iPhone Apps 3 18-03-11 17:28
Fout bij het unlocken, HELP! Yasin2830 Archief 1 01-01-09 22:36
Fout bij versturen bericht. jooston iPhone algemeen 3 02-09-08 20:14
Fout bij het testen app macfreaker Ontwikkelen voor iOS 22 14-08-08 19:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:19.