//

Fout bij het versturen van bericht.

Fout bij het versturen van bericht. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey als ik een sms bericht wilt versturen zegt hij ' fout bij het versturen van bericht' bellen kan ik wel gewoon. En aan en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-09-08, 17:46
zwiggelbig zwiggelbig is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 13
Standaard Fout bij het versturen van bericht.

Hey als ik een sms bericht wilt versturen zegt hij ' fout bij het versturen van bericht' bellen kan ik wel gewoon. En aan en uit zetten heeft ook geen zin.

Heeft iemand mischien een oplossing?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-08, 12:28
clemens clemens is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard geen sms verzenden

Sinds enkele dagen heb ik hetzelfde probleem (dus al voor de update naar 2.1 dus daar zal het niet zitten. Kan wel sms ontvangen maar net als jij niet meer verzenden. Heb jij niets aan, aan deze reactie maar wellicht prettig te weten dat je in ieder geval niet de enige bent. Heb t-mobile de vraag al voorgelegd maar (nog) geen reactie gekregen. Als die komt zal ik hem hier plaatsen.

groet,
Joop
  #3  
Oud 14-09-08, 10:33
Rasz's schermafbeelding
Rasz Rasz is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 208
Standaard

hee ik heb hier ook last van, herstel alle netwerkinstellingen heeft voor mij niet geholpen, ook vliegthuig modus aan en uit zetten niet. ik heb hier sinds gister avond opeens last van, al iemand met een oplossing?

Jasper
  #4  
Oud 19-10-08, 19:34
atonba atonba is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar atonba
Standaard

Ik heb er sinds vandaag last van. Precies zoals hierboven omschreven. Alles doet het verder, ontvangen ook. Maar versturen ho maar. Balkje gaat bij 80% ineens heel langzaam en dan komt de foutmelding. Heeeeeeeeeeeeeel irritant. Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem??
  #5  
Oud 19-10-08, 19:37
clemens clemens is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

tmobile kan het voor je oplossen. Het heeft niets met iphone te maken maar met instellingen bij provider. Dus klacht mailen dan passen ze de instellingen aan. Bij mij werk het nu weer.
  #6  
Oud 19-10-08, 19:43
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Puur uit nieuwsgierigheid:

Weten jullie ook wat de oorzaak hiervan is? Ik zie namelijk dat het zowel bij de eerste iPhone als bij de 3G voorkomt.
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams)
  #7  
Oud 19-10-08, 19:50
clemens clemens is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

geen idee maar kreeg het idee dat tmobile het probleem bekend voorkwam. Alleen jammer dat ze twee weken nodig hebben om het voor je op te lossen....
  #8  
Oud 19-10-08, 19:51
atonba atonba is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar atonba
Standaard

OK, gelijk maar even een email naar ze sturen. Vreemd genoeg wel gisteren gevraagd of ze mijn abbo om konden zetten naar Iphone 150 (ik zit nu nog op flex 20 met web'n walk). Toen zeiden ze dat het pas woensdag omgezet zou worden. Ik ga er maar van uit dat dit toevallig samenloopt... Als ik een reactie van T-mobile heb, post ik het wel.
  #9  
Oud 19-10-08, 20:22
Rasz's schermafbeelding
Rasz Rasz is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 208
Standaard

Bij mij is het opgelost door naar mijn berichten verstuur nummer te veranderen met een andere telfoon (dit kon ik namelijk niet vinden in mijn iPhone..), ik miste een cijfer.. die heb ik er bij gezet, en sindsdien doet ie het weer perfect
  #10  
Oud 20-10-08, 21:25
atonba atonba is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar atonba
Standaard

Ok, in de loop van vanochtend deed de sms het weer. Vreemd genoeg nog geen mail terug van tmobile. Wel is ook mijn abo nu omgezet naar I-150. Zou dat het toch geweest zijn?
  #11  
Oud 20-10-08, 21:32
wiku wiku is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

heb hetzelfde probleem; al meerdere keren gehad trouwens; heb 1.1.2 versie op iPhone van beging 2007; plotseling doet ie het na 1 of meerdere dagen weer; erg vreemd.
  #12  
Oud 05-12-08, 19:33
kaiiestan kaiiestan is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

ik heb ook al enkele dagen dit probleem. De T-mobile shop wil mijn telefoon opsturen maar zoals ik het hier lees zal dit niks oplossen?

Iemand ondertusen al op oplossing?
  #13  
Oud 05-12-08, 21:47
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Wellicht helpt het als je je simkaart even in een andere GSM stopt en vanaf die telefoon een sms stuurt. Daarna plaats je de sim terug in de iPhone.
  #14  
Oud 06-12-08, 00:01
wiku wiku is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

idd dat heb ik ook gedaan; sim eruit, in mn palmone gestopt (ik heb er twee , iemand nog intersese?) een smsje of twee drie naar mijzelf gestuurd en probleem opgelost. desalniettemin daarna al weer een paar keer hetzelfde probleem gehad; het wissen van de voorgaande berichten helpt ook (niet altijd). Blijft een vaak fenomeen. heb sowieso het vermoeden dat er een geheugenlek met de iPhone (1.1.2) is; heb ook met sync regelmatig problemen en krijg meldingen dat er onvoldoende geheugen over is; ja hoor 8 GB en ik heb er niet eens muziek of films op staan. pffff...... zal ik de nieuwste wel kopen?
  #15  
Oud 06-12-08, 00:11
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wiku Bekijk bericht
idd dat heb ik ook gedaan; sim eruit, in mn palmone gestopt (ik heb er twee , iemand nog intersese?) een smsje of twee drie naar mijzelf gestuurd en probleem opgelost. desalniettemin daarna al weer een paar keer hetzelfde probleem gehad; het wissen van de voorgaande berichten helpt ook (niet altijd). Blijft een vaak fenomeen. heb sowieso het vermoeden dat er een geheugenlek met de iPhone (1.1.2) is; heb ook met sync regelmatig problemen en krijg meldingen dat er onvoldoende geheugen over is; ja hoor 8 GB en ik heb er niet eens muziek of films op staan. pffff...... zal ik de nieuwste wel kopen?
Hmmm, deze problemen heb ik wel vaker met 1.1.2 gehoord (let op voor de andere gebruikers; het gaat hier om een iPhone 2G). Je kunt trouwens heel gemakkelijk updaten naar 2.2, dan ben je voorgoed van dit probleem af. Maak eerst een reservekopie van je iPhone. Daarna op de knop "update zoeken" drukken in iTunes. Na de update draai je QuickPwn. Je MOET "unlock phone" aanvinken in QuickPwn. QuickPwn vraagt om bootloader files, die kun je hier downloaden (QuickPwn is daar ook te downloaden).

Laatst gewijzigd door Fresh; 06-12-08 om 00:14.
  #16  
Oud 06-12-08, 00:23
wiku wiku is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

de jailbreak en mn vodafone blijft dan werken.. (iphone uit de usa, gejailbreaked en ik gebruik een turbosim, beide sinds begin 2007). ben nogal voorzichtig, een tussentijdse upgrade heeft me teveel nachtwerk gekost.
  #17  
Oud 06-12-08, 00:32
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

De turbosim kun je uit je iPhone halen, die heb je niet meer nodig, want QuickPwn zal je iPhone softwarematig unlocken. QuickPwn jailbreakt en activeert je iPhone. Quickpwn is zo gemakkelijk; een kind kan de was doen.
QuickPwn wil in de laatste stap dat je je iPhone in de zogenaamde DFU modus zet.
Een tip: Zet het geluid van je PC aan. QuickPwn zet je iPhone automatisch in herstelmodus, daarna moet jij hem handmatig in DFU modus zetten. Dat doe je door de aan-/uitknop en de homeknop tegelijkertijd ingedrukt te houden, je PC geeft een geluid wanneer de iPhone zich afmeldt (dingdong). Na dit geluid laat je de powerknop los en houd je de homeknop ingedrukt totdat de iPhone zich weer aanmeldt (dongding!). Nu kun je je iPhone wegleggen en alles gaat verder vanzelf...

O, QuickPwn vraagt ook naar bootloader bestanden, die vind je ook in de link die ik je gaf.
Ik blijf bij je tot het gelukt is als je wilt, maar niet in dit topic, want dat gaat over problemen met sms versturen.
Stuur me een PM.

Laatst gewijzigd door Fresh; 06-12-08 om 00:34.
  #18  
Oud 06-12-08, 13:35
kaiiestan kaiiestan is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

Bij mij gaat het dus om een Iphone 3g waar ik al de laatste firmware op heb staan. Echt geen idee hoe ik dit nu moet oplossen

Sim in een andere telefoon doen heeft geen nut gehad helaas.
  #19  
Oud 11-12-08, 18:09
Fatboysmart Fatboysmart is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 1
Standaard

Heb sinds vandaag hetzelfde probleem... 'Fout bij versturen bericht'. Is het probleem bij iemand al opgelost, en zoja hoe?

Iemand al geprobeerd of de iPhone herstellen via iTunes het probleem oplost?

Ik heb een 'officiële' T-Mobile 3G, niet ge-jailbraked o.i.d.
i150 abbo.



Alvast bedankt.
  #20  
Oud 13-12-08, 09:28
vanderzande vanderzande is offline
• iOS 7.0.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 31
Standaard SMS versturen werkt niet

Ik zit met een probleem. Sinds gister krijg ik steeds bij het versturen van een sms de volgende foutmelding: Fout bij versturen bericht.

Dit alles is denk in werking gezet doordat ik van T-mobile een SMS ontving om mijn sms-bundel te verhogen. Ik heb dit gedaan en sindsdien gaan mijn sms-jes niet meer weg.

Ik heb het volgende al geprobeerd:
- Paar keer aan uitzetten
- SMS via standaard applicatie en via bitesms
- Instellen SMS centrale nummer (ik krijg dan na instellen de melding: Instellen geslaagd Servicecenteradres Geen adres. Ik heb dit ingesteld door het volgende in te toetsen *5005*7672*+31624000000#. Als ik dit vervolgens controleer krijg ik: Fout bij uitvoeren verzoek Geen netwerkvoorziening.

Hoe kan ik dit oplossen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fout bij het synchroniseren van TomTom app L0u1s iPhone Apps 3 18-03-11 16:28
Fout bij het unlocken, HELP! Yasin2830 Archief 1 01-01-09 21:36
Fout bij versturen bericht. jooston iPhone algemeen 3 02-09-08 19:14
Fout bij het testen app macfreaker Ontwikkelen voor iOS 22 14-08-08 18:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:57.