//

Welke compensatie deal hebben jullie ?

Welke compensatie deal hebben jullie ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had afgesproken met de T-mobile medewerkster die me belde naar aanleiding van de Tros Radar E-mail actie dat ik 4 maanden 50% korting zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 24-11-08, 08:38
mfellman mfellman is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik had afgesproken met de T-mobile medewerkster die me belde naar aanleiding van de Tros Radar E-mail actie dat ik 4 maanden 50% korting zou krijgen. Heb net de facturen uitgeprint voor mijn declaratie naar mijn werkgever maar nog steeds geen korting!

En wat is het toch prettig dat ze via E-mail niet bereikbaar willen zijn :-(

Moet ik vandaag maar weer even tijd vrij maken om te bellen Grrrrr

Marc
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 24-11-08, 21:01
Locutus Locutus is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 51
Standaard

Ben bang dat als je ze belt dat je ook helemaal nergens komt...
Zit zelf momenteel met twee problemen, waarvan dekking momenteel mijn minste is.

Die medewerkers van T-Mobile zijn allemaal wel welwillend maar heel erg van de kastje-->muur generatie.
Ik zal jullie niet vermoeien met het hele verhaal... mocht je dat willen lezen dan kun je het linkje checken.

Overigens de compensatiedeal die ik heb gekregen voor mijn problemen is "maar" 2 maanden 50%...
__________________
Toch maar eens die signature aanpassing . Is af en toe best handig...

Laatst gewijzigd door Locutus; 24-11-08 om 21:04. Reden: Toevoeging
  #103  
Oud 25-11-08, 15:44
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Vandaag belde twee verschillende medewerkers mij. Bij de eerste had ik al een deal gemaakt voor 3 maanden 50%.
Dit is overigens 'standaard', want die andere zei dat hij ook 3 maanden wilde geven. 'ze willen liever mensen houden dan zien gaan'

Ik heb ze eigelijk een beetje opgelicht, want ik heb het adres van mijn ouders opgegeven als huidig woon adres. Ik woon zelf ergens anders waar ik wel gewoon bereik heb. Maar goed, ben toevallig een maandje veel bij mijn ouders en daarom heb ik nu 3 maanden 50% korting. Zaterdag een mailtje gestuurd, gister een mail terug en vandaag iemand aan de lijn. Wel snelle service.

Ik ben tevreden. Toch weer wat eurootjes verdient met 1 mailtje sturen. iPhone wil ik uiteraard gewoon houden dus ik zeg top!
  #104  
Oud 25-11-08, 21:03
fcircle70 fcircle70 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard

gisteravond mailtje gestuurd, vandaag door TM teruggemaild over wat aanvullende info, direct verstrekt en vervolgens direct weer mail terug van TM dat de klacht is doorgestuurd naar de betreffende afdeling. 1 uur later dame van de KS aan de foon, die mijn klacht gegrond verklaarde (ik woon in Noordwijk, geen 3G binnen én buiten) en me de standaard 3 mnd 50% aanbood of ontbinding. Gekozen voor de korting. Over 3 maanden bekijken we het opnieuw en wordt de korting verleng als het nog pet is.
3G zuigt hier, maar de service van TM is snel en top.
  #105  
Oud 08-01-09, 21:40
fcircle70 fcircle70 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard

al iemand die een verlenging van zijn compensatiedeal heeft gekregen?
zit bijna aan het einde van mijn 3 maanden 50% korting ;-)
  #106  
Oud 08-01-09, 22:17
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atboz Bekijk bericht



Hoi hoi,

ik ga volgend week ook bestellen via bestelmaar, (heel slechte reviews gelezen over die webwinkel) ik hou me hart vast dus!!


maar ik heb ergens gelezen dat streamen niet werkt
of is dat alleen bij internetverbindingen via telfort

want YouTube via Wi-Fi is meer dan genoeg voor mij, ik hoef geen Internet buiten het huis


Ik hoor het nog
Ik heb hele slechte ervaringen met bestelmaar. Iphone in combinatie met vodafone aangevraagd met nummerbehoud van mijn T-mobile. Niets dan ellende, heb nu al meer dan € 40 euro buiten t mobile bundel verbeld om nu ook vodafone aan de praat te krijgen, Tmobile heeft fout gemaakt met vrijgeven van nummer waardoor mijn nieuwe abonnement niet kan ingaan, wel iphone binnen.
  #107  
Oud 15-01-09, 15:25
Robert M.'s schermafbeelding
Robert M. Robert M. is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Swifterbant
Berichten: 140
Stuur een bericht via MSN naar Robert M.
Standaard

Soo hee, heb nu pas het geld terug gestord gekregen van T-Mobile!! Duurde wel erg lang! Ik heb ze notabene 2 maal gebeld allebei de keren werd belooft dat het geld binnen 2 weken op mijn rekening zou staan... Maak er dus maar 2 maanden van

Maar goed, ze hebben het wel netjes opgelost, ik ben van die drama af en heb geen schade geleden
__________________
Bor3d @ Stage
  #108  
Oud 07-02-09, 17:13
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Zo net gebeld met de klantenservice. Heb hier bijna nergens 3G bereik, ben benieuwd wat ze eraan doen.

De medewerkster heeft me toe gezegt dat het wel tot 20 dagen kan duren maarja hopelijk komen ze met een leuke kortings deal.
  #109  
Oud 20-02-09, 13:55
Kikkertje77 Kikkertje77 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 23
Standaard

Heb nu ongeveer 4 jaar T-Mobile, sinds 4 maanden ook een Iphone + bijbehorend abonnement.
2 kleine probleempjes gehad binnen die 4 jaar maar beide binnen no time opgelost. Bovendien kreeg ik beide keren keurig een maandabbo gratis (ook werkelijk gebeurt).

Op de meeste plekken waar ik ben geweest is goede dekking. Is dat even niet het geval kan ik ook keurig uit de voeten met GPRS voor eventjes.

Ik kan dus zeggen dat ik geen problemen heb met T-Mobile. Sterker nog, ben er zelfs heel blij mee. Goede extra diensten en met de klantenservice heb ik ook nooit problemen gehad.

Even een positieve noot tussendoor
  #110  
Oud 09-03-09, 23:28
hanicole hanicole is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 16
Standaard

Ik heb een gratis sim onlock eruit weten te krijgen. Niet meer als normaal als je thuis geen dekking heb en elders waar je de dag door breng ook geen service in het schermpje tegemoet blinkt , heeft een hoop moeite gekost om dit te bereiken, de onlock is nog niet een feit , dus maar afwachten hoe het verder gaat (eerst zien dan geloven)
  #111  
Oud 12-03-09, 13:27
jorisposma jorisposma is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 19
Standaard

ik heb (heel raar in Amsterdam) heeeeel vaak de mn iphone zegt, geen service...dan moet ik echt paar minuten zoeken naar 'bereik' zeer irritant! het enige dat t-mobile zegt: u woont in de grote stad u MOET dus ontvangst van ons hebben...we kunnen u niet helpen en het heeft geen zin dit in de toekomst nog een keer te melden want we kunnen er niets aan doen.... vond het een ronduit belachelijke opmerking...voorbeeld: niemand heeft problemen in Amsterdam...wil niet zeggen dat het daarom bij mij niet kan voorkomen...

heb 1 maand 50% korting gekregen:S te belachelijk weinig...
  #112  
Oud 13-03-09, 14:06
fcircle70 fcircle70 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard

zo, net weer ff gebeld met de KS. Mijn korting van 50% gedurende 3 maanden was afgelopen, maar de 3G ontvangst in mijn woonplaats is nog steeds pet (lees=geen ontvangst).
Ben benieuwd of mijn korting wordt voortgezet. Iemand ervaringen hiermee?
  #113  
Oud 01-04-09, 19:26
KayL KayL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcircle70 Bekijk bericht
zo, net weer ff gebeld met de KS. Mijn korting van 50% gedurende 3 maanden was afgelopen, maar de 3G ontvangst in mijn woonplaats is nog steeds pet (lees=geen ontvangst).
Ben benieuwd of mijn korting wordt voortgezet. Iemand ervaringen hiermee?
Jep, ik heb 6 maanden 50% korting gehad. Deze 6 maanden zijn begin februari afgelopen en vandaar dat ik weer gebeld heb.

Niks dan ergernis hierna. Allereerst werd mijn aanvraag wederom doorgezet naar de technische dienst, een tijdindicatie wilden ze me niet geven dus dat is wachten geworden. Twee weken geleden werd kreeg ik een sms van T-mobile, dat ze me niet hadden kunnen bereiken (geen gemiste oproep gehad, rarara waardoor dat is gekomen) en of ik contact wilde opnemen met hun klantenservice. Toen ik dit vervolgens deed bleek het te gaan om de vraag, of ik mijn simkaart in een ander toestel had geprobeerd, wat ik natuurlijk al lang gedaan had.

Vandaag ben ik dan eindelijk teruggebeld, en ik heb nu de keuze:
  1. Ik ontbind mijn contract, en de iPhone gaat terug naar T-Mobile.
  2. De rest van mijn contract 20% korting
Mooie aanbieding lijkt het misschien op het eerste gezicht, maar m'n problemen worden steeds erger. Wat begon met geen 3G connectie is uitgebreid tot:
  • Wel ontvangst, maar toch geen inkomende gesprekken als ik word gebeld
  • SMS ontvangen/versturen gebeurt niet altijd goed, want ze komen niet aan
  • Soms wordt een oude SMS zomaar opnieuw verstuurd (heb er al ruzie om gehad met m'n vriendin, die dacht dat ik haar gesmst had dat ik al op weg naar huis was zonder haar, terwijl dit een bericht van een week eerder was)
Met T-Mobile heb ik het dus helemaal gehad, maar wat ik helemaal raar vind is wat me nu 8 maanden geleden verteld is. Ik kon toen ook mijn contract ontbinden en de iPhone laten terugsturen, dit terugsturen moest (toen?!?) omdat ik nog niet een half jaar lang met het abonnement bezig was. Ik heb toen maar gekozen voor de korting (had alleen 3G problemen destijds) en me laten verzekeren dat dit na de 6 maanden weer doorgezet zou worden als er nog geen verbetering was.

Ik zit nu dus te dubben over wat ik ermee zal doen, advies is welkom
(zeker na de iPhone accessories en applicaties die ik aangeschaft heb, als ik van provider wissel krijg ik een buitenlandse iPhone met dus slechtere of geen garantieafhandeling in Nederland, en ik ben er niet zeker van of dit te verzekeren is (wat ik nu dus wel heb))
  #114  
Oud 01-04-09, 20:33
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

Ik herken al deze ervaringen, T mobile is gewoon petje

Advies terug sturen

bestel bij bestelmaar.nl een iphone in combinatie met vodafone, gewoon Nederlands toestel en de beste provider die er is in Nederland suc6
  #115  
Oud 01-04-09, 22:51
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Dit vind ik toch zeer verontrustend. Ik wilde bijna overstappen van Vodafone naar T-Mobile door de mooie acties met gratis WNW Plus, maar ik zie toch zeker op diverse forums ongeveer 80% aan negatieve reacties. Ik denk dat ik toch maar ga verlengen met Vodafone bij een 2Call.

Als ik in het begin zoveel problemen had gehad, dan had ik mijn contract al laten ontbinden. Elke euro is teveel als iets niet naar behoren werkt.
  #116  
Oud 01-04-09, 23:05
KayL KayL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redondo1982 Bekijk bericht
Dit vind ik toch zeer verontrustend. Ik wilde bijna overstappen van Vodafone naar T-Mobile door de mooie acties met gratis WNW Plus, maar ik zie toch zeker op diverse forums ongeveer 80% aan negatieve reacties. Ik denk dat ik toch maar ga verlengen met Vodafone bij een 2Call.

Als ik in het begin zoveel problemen had gehad, dan had ik mijn contract al laten ontbinden. Elke euro is teveel als iets niet naar behoren werkt.
Ik heb het laten ontbinden van het contract toen serieus overwogen, maar ik wilde erg graag de iPhone 3G nadat ik mijn iPhone 2G had verkocht. Mijn problemen waren toen nog alleen met 3G, waarom dit verslechterd is weet ik niet. Als ik de klantenservice bel doen ze in ieder geval alsof het de normaalste zaak van de wereld is, dus het zullen allemaal wel bekende problemen zijn.

Morgen ga ik nog maar eens opbellen, en kijken of ik nog wat gedaan kan krijgen. Ze zijn in mijn ogen erg nalatig in hun diensten op dit moment, en proberen zich er vrij makkelijk vanaf te maken.

Ik vraag me ook serieus af of T-Mobile eigenlijk wel beseft hoeveel slechte reclame dit oplevert en dat ze mensen heel makkelijk als klant aan het wegsturen zijn. De kans dat de mensen na deze ervaringen terugkomen is in mijn ogen, voor de komende jaren, erg klein.
  #117  
Oud 01-04-09, 23:19
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonnyh Bekijk bericht
Ik herken al deze ervaringen, T mobile is gewoon petje

Advies terug sturen

bestel bij bestelmaar.nl een iphone in combinatie met vodafone, gewoon Nederlands toestel en de beste provider die er is in Nederland suc6
Bij Bestemaar.nl zijn ze niet te bestellen i.c.m. Vodafone of ik moet er overheen kijken.
  #118  
Oud 02-04-09, 16:19
Mardini Mardini is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb 3 abbos van tmobile

1 ervan is nu ontbonden, maar 2 anderen kon niet ontbonden worden. omdat ik het toestel verkocht had, en tmobile wil exacte toestel terug om het conract te laten beeindigen.

Maar ik heb wel 6 maanden korting gekregen op mijn 2abbo's

Dus Conclusie:

Abbo 1= Ontbonden
Abbo 2= 6 maanden korting (zodra ik exacte toestel opstuur dan ook ontbinden)
Abbo 3= 6 maanden korting (zodra ik exacte toestel opstuur dan ook ontbinden)
  #119  
Oud 06-04-09, 18:56
WillyD's schermafbeelding
WillyD WillyD is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 76
Standaard

Heb thuis absoluut geen bereik, maar dan ook helemaal NIET! Terwijl er op de dekkingskaart uitstekend staat.
Ik heb net een coulance aanbod gehad. 3 maanden 50% korting of het ontbinden van het contract. Ik heb gelukkig maar een 1-jarig contract genomen, vandaar men zo makkelijk het contract ontbindt.

Nu, ik kan kiezen voor de korting, maar dan zit ik toch dat ik thuis niet optimaal gebruik kan maken van mijn iphone. Of andere provider.
Maar ja, ik heb heb even gekeken naar een nieuwe abo en provider en zie dus door de bomen het bos niet meer.

Gr. Willy
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke SMS Theme hebben jullie? Scooter Jailbreak apps en thema's 2 04-05-11 20:28
iOS 4.2. Welke vernieuwingen hebben jullie ontdekt? martijnvw82 iPhone algemeen 85 28-11-10 14:49
welke provider hebben jullie? nance30 iPhone algemeen 5 10-11-10 16:51
Welke mapjes hebben jullie? savagenl iPhone algemeen 4 30-06-10 19:48
2.2.1 welke bugs hebben jullie gevonden? kuradius iPhone algemeen 1 07-02-09 00:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:38.