//

Acceptatie T-Mobile

Acceptatie T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) 11 Juli (release) bestelde ik via 't internet de iPhone. Kreeg een mail ter bevestiging, en een aantal minuten later een mailtje dat ik niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-09-08, 23:57
Le0 Le0 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 91
Standaard Acceptatie T-Mobile

11 Juli (release) bestelde ik via 't internet de iPhone. Kreeg een mail ter bevestiging, en een aantal minuten later een mailtje dat ik niet was geaccepteerd. Vreemd, ben immers al jaren klant. Ging overigens om een nieuwe abo.

Anyway, 3 weken later had ik mijn iPhone. Papieren netjes in orde en maandelijks wordt het maandbedrag netjes afgeschreven. Ik sta ook netjes in de systemen en kan gewoon overal gebruik van maken (ook my T-Mobile).

Mijn vraag: Zijn er meer mensen die dit gehad hebben? Weet nog dat de site plat ging samen met het TAS-systeem in de winkels (wie weet het inmiddels niet). Zou mij in eerste instantie niet-acceptatie daar mee te maken kunnen hebben? Omdat de boel gecrashed was?

Waarom wil ik dit weten? Ik wil geen gezeik hebben wanneer ik mijn andere abo (en m'n iPhone abo) verleng.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-08, 00:06
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

Mijn eerste poging een iPhone te halen was ook mislukt omdat ik niet werd geaccepteerd door T-Mobile. Mijn verhaal:

Het was een paar dagen na 11 juli. Ik liep voor een Phonehouse binnen en vroeg voor de grap aan die medewerker of ie nog iPhones had liggen. Puur voor de grap, want ik was ervan overtuigd dat ie absoluut nergens meer leverbaar was. Die gozer zei 'nee man sorry ik heb alleen nog de 8GB'. Ik lachen, ik dacht serieus dat ie een geintje maakte. Ik heb toen nog even met hem staan babbelen over de iPhone totdat ie wéér zei 'tja sorry ik heb alleen de 8Gb'. Toen dacht ik 'huh, meent ie het echt ofzo?!' Dus ik vroeg hem of ie het meende en jahoor; hij had een paar dagen na 11 juli gewoon nog een 8GB op voorraad liggen. Direct mee te nemen. Dacht ik......

Ik mijn pinpas erbij, id kaart, gegevens doorgegeven, etc. etc. Hij alles invoeren, ik helemaal blij. Een paar schermen verder in zijn orderproces komt er in beeld zoiets als:

T-mobile heeft besloten deze persoon niet te accepteren als afnemer van dit abonnement. Laat de persoon een brief sturen naar Kredietwaardigheid om de exacte reden te achterhalen. Dit kan niet telefonisch, enkel schriftelijk.

Jezus wat was ik daar ziek van. Een brief schrijven?! Voordat ik daar antwoord op had kon nog weken zoniet maanden duren! Wat bleek nou: Ik had 2 weken daarvoor nog een mobiel abonnement bij T-Mobile afgesloten voor de Samsung Touchwiz. Dat bleek de grootste fout van mijn leven (*** toestel). Het toestel was ik zo weer kwijt, maar van dat abonnement kom je natuurlijk niet af. En je mag dus pas een nieuw abonnement afsluiten wanneer je 2 rekeningen voldaan hebt. Wat een ellende dat zou dus nog 2 maanden duren!

Maar na wat belletjes bleek dat je ook een voorschot kon storten van 115 euro, dan hoefde je niet 2 maanden te wachten en kon je wel direct een abonnement nemen. Dat heb ik toen gedaan, maar toen waren de iPhones natuurlijk helemáál niet meer op voorraad. Dus toen heb ik alsnog 2 of 3 weken moeten wachten op mijn iPhone, maarja... Eind goed, al goed.

Dus uhhhh om een iets andere reden dan wel, maar ik was dus ook niet geaccepteerd in eerste instantie.
  #3  
Oud 25-09-08, 00:20
Le0 Le0 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 91
Standaard

Ja, alleen mijn 2e abo loopt al 6 jaar.
  #4  
Oud 30-09-08, 15:07
Wolffje Wolffje is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik ging bij de Apple winkel een iPhone kopen, kreeg de verkoper op de T-mobile site de melding dat ik "op dit moment helaas niet geaccepteerd kon worden". De verkoper vertelde mij dat dat waarschijnlijk met een BKR registratie te maken heeft. Ik heb echter nog nooit een deurwaarder aan de deur gehad ofzo. Ik dus een poging gedaan om mijn BKR gegevens op te vragen. Dit kon volgens de folder bij elke willekeurige bank, maar zoek maar eens een bank die nog contant geld aanneemt! Uiteindelijk gelukt (moet het nog binnenkrijgen, ben eigenlijk wel benieuwd wat daar op zou kunnen staan). Ik wilde echter ook nog naar T-mobile schrijven, omdat ik me ineens bedacht dat het zou kunnen zijn dat ze gezien hebben dat ik net van Orange naar T-mobile ben overgegaan (5 euro sim only genomen, omdat ik totaal geen korting kreeg bij overstappen naar iPhone en anders mijn beltegoed kwijt zou zijn). Vul dus zelf op de T-mobile site het bestelformulier weer in, maar kreeg nu geen melding :S Meteen een mailtje van de orderbevestiging, tegelijkertijd een acceptatiemailtje en 2 uur later een telefoontje om een afleverafspraak te maken. Ik snap er niets van, maar ben er wel blij mee, woensdag komt mijn iPhone

Tip dus voor mensen die in de winkel een melding krijgen: probeer het zelf nog eens op de site!
  #5  
Oud 30-09-08, 18:58
junero junero is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 184
Standaard

ik kreeg ook hetzelfde email, na 6 weken gewoon mijn iphone gekregen tmobile nl heeft echt een blunder gemaakt van iphone ,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer riet333 iPhone Navigatie 11 13-01-11 17:09
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 13:50
Acceptatie mail T-mobile? Fullana Odido (T-Mobile) 4 26-06-09 21:42
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit BelgianBull Jailbreak apps en thema's 3 18-03-08 10:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:14.