//

Abbo hulp gezocht!

Abbo hulp gezocht! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een Iphone (duh) maar ik heb geen flauw idee welk abonnement ik zou moeten nemen. ik neem waarschijnlijk de 3g 8gig, en ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-09-08, 14:05
Demetrius Demetrius is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard Abbo hulp gezocht!

Ik wil een Iphone (duh) maar ik heb geen flauw idee welk abonnement ik zou moeten nemen. ik neem waarschijnlijk de 3g 8gig, en ik zou aan 150 belminuten/smsjes genoeg hebben.

Een handig overzichtje van de abonnementen zou handig zijn, of hulp van iemand die hetzelfde probleem had. ik neem aan dat niet iedereen meteen wist wat het voordeligst en het beste is.

trouwens, ik dacht dat T-mobile de enige is die Iphone abbo's verkoopt/mag verkopen in Nederland?

iPhone - Tarieven
iPhone - Tarieven

En dan nog een klein vraagje om mee af te sluiten: is 8 gig genoeg? ik dacht: 2 gig apps, en 4 gig muziek is genoeg , plus de updates en wat plaatjes ofzo.

Alvast Bedankt,
Demetrius
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-08, 14:15
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demetrius Bekijk bericht
Ik wil een Iphone (duh) maar ik heb geen flauw idee welk abonnement ik zou moeten nemen. ik neem waarschijnlijk de 3g 8gig, en ik zou aan 150 belminuten/smsjes genoeg hebben.

Een handig overzichtje van de abonnementen zou handig zijn, of hulp van iemand die hetzelfde probleem had. ik neem aan dat niet iedereen meteen wist wat het voordeligst en het beste is.

trouwens, ik dacht dat T-mobile de enige is die Iphone abbo's verkoopt/mag verkopen in Nederland?

iPhone - Tarieven
iPhone - Tarieven

En dan nog een klein vraagje om mee af te sluiten: is 8 gig genoeg? ik dacht: 2 gig apps, en 4 gig muziek is genoeg , plus de updates en wat plaatjes ofzo.

Alvast Bedankt,
Demetrius
Waar wil je nou eigenlijk hulp bij hebben? Je lost je eigen probleem al op. Je hebt aan 150 belminuten zat, dus pak je een i150 abbo. Je laat zelf al een link zien waar alle abbo's staan.

T-mobile is idd de enigste die ze officieel verkoopt. En of je aan 8 gig genoeg hebt hangt van jezelf af, als je inderdaad zo'n 4gig aan muziek erop wilt hebben, heb je genoeg, als je ook films e.d. wil heb je daar wss niet genoeg aan...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hulp gezocht pat39 iPad algemeen 10 29-08-10 20:52
Hulp gezocht studentHz Unlock [archief] 9 15-05-09 00:34
Hulp gezocht! Frog Archief 1 01-04-09 20:00
Hulp gezocht! Dreissen Archief 1 05-03-09 23:39
T-Mobile abbo advies hulp! Valentynh Koopinformatie Nederland 5 06-02-09 18:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.