//

T-Mobile narigheid

T-Mobile narigheid discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn laatste factuur van T-Mobile zou gisteren worden afgeschreven van mijn rekening. Helaas stond er op dat moment niet genoeg geld op om afgeschreven te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-08, 19:30
Griert Griert is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard T-Mobile narigheid

Mijn laatste factuur van T-Mobile zou gisteren worden afgeschreven van mijn rekening. Helaas stond er op dat moment niet genoeg geld op om afgeschreven te worden.

Daar kwam ik achter toen ik vandaag wilde bellen en een automatisch berichtje te horen kreeg dat ik niet meer kan bellen of smsen totdat ik betaald heb. Geen probleem aangezien ik volgens dat gelijk telefonisch alsnog kon machtigen, om vervolgens gelijk te horen te krijgen dat dit toch niet mogelijk is.

Is het normaal dat je meteen wordt afgesloten één dag nadat je betaald had moeten hebben? En dat je geen waarschuwing krijgt dat je niet betaald hebt?

Bij orange is het mij ook wel eens overkomen, maar toen kreeg ik eerst een smsje met de mededeling dat ik niet betaald had en later een acceptgiro om alsnog te betalen.

Dus, ligt het aan mij, of is dit weer een teken van de slechte service van T-Mobile?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-08, 20:40
breezertje breezertje is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 47
Standaard

T-mobile sluit je gelijk af als je automatische incasso via 1202 niet voldaan kan worden. anders eerst herinnering.
Hier een keer met 2 telefoons tegelijk gehad
ik ben al vier jaar klant bij tmobile. verder nog nooit geen narigheid gehad. Ik ben dus erg tevreden.

Laatst gewijzigd door breezertje; 03-10-08 om 21:32.
  #3  
Oud 03-10-08, 23:02
Griert Griert is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Hmm, ik weet niet of ik je helaam goed begrijp. Ik heb namelijk geen herinnering gehad of iets dergelijks.

Verder kan ik geen machtiging geven als ik 1200 bel. Kan dit alleen tijdens werkuren? Dat zou een hoop verklaren.
  #4  
Oud 07-10-08, 19:37
breezertje breezertje is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 47
Standaard

als je machtiging hebt, en dat lukt niet, dan krijg je vervolgens een herinnering,
als jij je acceptgiro via 1202 wilt betalen, en ze kunnen niks afboeken, dan ga je gelijk in de blokkade
  #5  
Oud 07-10-08, 21:42
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Ga gewoon even langs de t-mobile shop en betaal daar je rekening. Binnen een uur kun je weer bellen etc.
  #6  
Oud 17-10-08, 15:05
Michael_D Michael_D is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wijchen
Berichten: 71
Standaard

Hmm ik kreeg een rekening van die T-flapeenden 1 dag voordat het contract beeindigd had.
Dus stuurden ze een nieuwe rekening verhoogd met 15 euro wegens 10 dagen te laat betalen van de vorige rekening.
Hier werd niet voor gewaarschuwd dat dat kon gebeuren, ik dacht dat mijn contract een einde had toen ik het toestel had opgestuurd.
Lekkere organisatie.
Nu heel gelukkig met een Belgisch model met Vodafone ! G3 all the way !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer riet333 iPhone Navigatie 11 13-01-11 17:09
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile xa4cornelis Odido (T-Mobile) 5 01-08-10 13:50
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 ruffrazor iPhone algemeen 14 14-05-08 21:37
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit BelgianBull Jailbreak apps en thema's 3 18-03-08 10:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.