//

Beloofde netwerkverbetering. Hoe staat het daar mee?

Beloofde netwerkverbetering. Hoe staat het daar mee? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de website van TMO wordt al lang aangekondigd dat er verbetering in het TMO netwerk zal komen. Het een en ander zal uiterlijk aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-11-08, 11:04
Robkro's schermafbeelding
Robkro Robkro is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 78
Standaard Beloofde netwerkverbetering. Hoe staat het daar mee?

Op de website van TMO wordt al lang aangekondigd dat er verbetering in het TMO netwerk zal komen. Het een en ander zal uiterlijk aan het eind van dit jaar worden afgerond. Ik vraag me af of er mensen zijn die al een merkbare verbetering hebben ondervonden. Of is het zo dat er op een zeker moment een knop omgaat en iedereen ter gelijke tijd verbetering krijgt. Of is die hele netwerkverbetering een wassen neus....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-08, 11:10
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Zoiets gebeurd niet in 1 keer. Dat zijn processen. Daar gaat zeker een jaar over heen voordat alles volledig werkt. Waar ik woon merkte ik op dat ik sinds begin deze maand dat ik ineens overal nu 3g dekking heb. Met de Orange migratie heb je niet alleen een verdubbeling van 5,3 miljoen aan totale klanten maar je hebt ook 2 netwerken die heel verschillend van elkaar zijn. Die moeten tot 1 netwerk worden omgebouwd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe staat het met de eBooks? rsebastian Archief 1 12-07-10 19:42
Hoe lang gaat jullie batterij mee? maloutje191 Archief 3 25-03-10 21:31
iPhone 3GS: Unlock en daar weer locken... maar hoe? Brandon-D Unlock 1 09-03-10 20:53
haarscheurtje in zwarte iphone 3g, hoe gaat tmobile er nu mee om? Mugenjou Project Odido (T-Mobile) 0 18-02-09 01:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:37.