//

Abonnement

Abonnement discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil binnenkort een iPhone kopen. Ik word pas de 2e week van januari 18. Ik wil graag nog vóór mijn verjaardag een iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-11-08, 21:59
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard Abonnement

Hallo,

Ik wil binnenkort een iPhone kopen. Ik word pas de 2e week van januari 18. Ik wil graag nog vóór mijn verjaardag een iPhone abbo afsluiten.

Kan mijn moeder het abonnement afsluiten, en dan als ik 18 ben de abonnementshouder worden veranderd, en dat het geld ook rechtstreeks van mijn rekening af word geschreven?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-11-08, 22:02
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Je kan als het goed is idd iemand je contract over laten nemen.
  #3  
Oud 07-11-08, 10:25
tobyzitz tobyzitz is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Ja het is mogelijk wat je je voorstelt. Als je moeder het abo afsluit, vraag dan gelijk voor een Contractovername-formulier van T-mobile.

Je kan dit formulier thuis invullen en opsturen met een kopie van je ID en van je pinpas. Je kan de datum van overgang aangeven op het formulier, biijvoorbeeld een dag na je verjaardag.

Ik heb dit ook gedaan maar niet omdat ik nog geen 18 ben maar omdat het niet anders kon want dan kon ik mijn oude nummer porteren.

1 Tip: controleer of alles wel goed is behandeld door Tmobile, mijn abo staat nog wel op mijn moeders naam maar wel met mijn adres, rekeningnummer etc etc
  #4  
Oud 07-11-08, 11:07
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Ehm, kost vaak wel €50,-... Tenminste bij mij (wel kpn dan)

Ik heb overigens een andere rekeningnummer doorgegeven (2 nummers op 1 naam, per nummer ander rekeningnummer) zo wordt het wel van mijn rekening afgeschreven...
  #5  
Oud 07-11-08, 12:22
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tobyzitz Bekijk bericht
Ik heb dit ook gedaan maar niet omdat ik nog geen 18 ben maar omdat het niet anders kon want dan kon ik mijn oude nummer porteren.
Beetje offtopic: Je kan toch gewoon 2 abbo's op je eigen naam hebben en dan binnen T-Mobile je nummer over laten zetten en je oude abbo laten vervallen. Zo heb ik het gedaan met mijn iPhone 2G.
  #6  
Oud 07-11-08, 15:29
tobyzitz tobyzitz is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

vdvorst: Het overzetten van een contract bij Tmobile kost 15 euro. Ik weet dat het bij Hi/KPN 50 euro kost, ik wou mijn Hi contract overnemen van mijn moeder maar voor 50 euro vond ik dat een beetje te veel!

pposthoorn: je kan pas vanaf je 18e een abo afsluiten op jouw naam
  #7  
Oud 07-11-08, 23:09
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Hmm, oké. Bedankt voor jullie informatie!

Ik ben nu al klant bij T-Mobile (heb een paar weken terug een toestelletje + SIM bij ze gekocht voor €25). Als ik mijn moeder het contract af laat sluiten, is zij klant, en dus een nieuwe klant, en moet ze de €26,25 aansluitkosten betalen...

Hier moet ik even goed over nadenken, als ik even geduld heb bespaar ik zo €40... Kan je lekker van stappen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Abonnement Herman17 Orange 1 02-11-10 21:29
abonnement snuist Odido (T-Mobile) 3 28-04-10 20:25
Abonnement via VF. limnoord Koopinformatie Nederland 1 02-02-10 16:36
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 21:49
Abonnement dannyhtek Koopinformatie Nederland 0 09-05-09 15:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:25.