//

Kan geen iPhone bestellen

Kan geen iPhone bestellen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nieuw hier. Mijn T-Mobile abbonement loopt binnen 4 maanden af, en kan dus een nieuwe telefoon bestellen. En ik wil de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-08, 22:56
jlalkens2 jlalkens2 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard Kan geen iPhone bestellen

Hallo,

ik ben nieuw hier. Mijn T-Mobile abbonement loopt binnen 4 maanden af, en kan dus een nieuwe telefoon bestellen. En ik wil de iPhone hebben.

Nu ben ik vandaag naar de winkel geweest en daar vertelden ze mij dat ik voor de 16G 159 euro moet bijbetalen. Terwijl op de site staat dat ik maar 45 euro hoef te betalen. Daar wisten ze in de winkel natuurlijk niets vanaf, heb daarna naar de klantenservice gebeld en die vertelden mij precies hetzelfde. Dan moest ik maar via het internet bestellen.

Wil ik dat gaan doen, na alle stappen te hebben doorlopen en bij de optie betalen krijg ik ineens de melding:

Helaas, op basis van de nu bekende gegevens kom je niet in aanmerking voor deze bestelling.



En als ik meer wil weten over het hoe en waarom ik moet schrijven naar het volgende adres:


T-Mobile klantenservice
t.a.v. Backoffice/Acceptatie
Antwoordnummer 17204
2501 VH DEN HAAG


Ik snap er niets meer van. Ben al jarenlang " tevreden" klant van T-Mobile en dan kan ik ineens mijn contract vernieuwen.


Wie weet hier iets meer van, of heeft dit ook meegemaakt???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-08, 23:14
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Als ik het goed heb:
Per telefoon mag je 3 maanden van te voren bestellen/verlengen.
In de winkel mag je 4 maanden van te voren bestellen/verlengen.
Bij een andere winkel (bv Belcompany) mag je 3 maanden van te voren bestellen/verlengen.

Als je een verlenging doet dan krijg je ook nog eens 30 extra korting op je toestel.

Ik heb i300 met een 16gig en betaalde in eerste instantie 80 euro, maar na het aanbetalen van 50 euro was het inorde, door die extra korting die ik kreeg.

Ik meen echter gelezen te hebben dat die korting nu niet meer van toepassing is maar dat weet ik niet zeker....

Bovendien moet je me niet vastpinnen op de genoemde maanden hierboven....
  #3  
Oud 22-11-08, 23:38
scarface32sa's schermafbeelding
scarface32sa scarface32sa is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 31
Standaard

in juli heb ik dezelfde.je moet gewoon een brief naar t-mobile sturen en vragen.
succes
  #4  
Oud 23-11-08, 00:43
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Als je naar dit nummer belt: 0800-8104 (gratis). Dan kan je je abbo verlengen naar een iPhone abbo. Heb ik ook gedaan afgelopen week, kreeg bij een i-150 de iPhone 16GB Black voor €49.95.
In de winkel krijg je deze korting niet, enkel via de telefoon of via internet (is mij verteld door de madame van T-Mobile). Je moet alleen wel langer wachten wanneer je hem via internet/telefoon besteld tov de winkel, maar voor 110 euro wil ik wel even wachten (5-10 werkdagen is mij verteld, als het goed is krijg ik hem volgende week binnen).
  #5  
Oud 23-11-08, 00:46
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Ik had hem uit de winkel voor 50, dus met 30 euro korting...
Volgens mij moest ik meer betalen als ik i150 ipv i300 had genomen..
Op bovenstaande manier lijkt het me een mooie deal!
  #6  
Oud 23-11-08, 00:50
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Het is logisch dat je meer moet betalen met een goedkoper abonnement (want dan breng je elke maand minder geld naar T-Mobile ).
De prijzen zijn ook niet bij iedereen hetzelfde bij verlenging. Bij mij was het 50 euro bij i-150, ik heb ook gelezen dat mensen hem voor 20 krijgen. Dit heeft er denk ik mee te maken hoe lang je al lid bent en hoe duur je abbo's zijn geweest.
  #7  
Oud 23-11-08, 00:54
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn Bekijk bericht
Het is logisch dat je meer moet betalen met een goedkoper abonnement (want dan breng je elke maand minder geld naar T-Mobile ).
De prijzen zijn ook niet bij iedereen hetzelfde bij verlenging. Bij mij was het 50 euro bij i-150, ik heb ook gelezen dat mensen hem voor 20 krijgen. Dit heeft er denk ik mee te maken hoe lang je al lid bent en hoe duur je abbo's zijn geweest.
Tuurlijk snap ik dat ie goedkoper is bij een duurdere abo...
Wat ik dan weer raar vind is dat ik 50 betaal met i300 en mensen met i150 ook 50 betalen....
En nu lees ik dus dat er ook mensen zijn die 20 betaald hebben...

Als dit allemaal de 16gig betreft vind ik dat toch apart.
  #8  
Oud 23-11-08, 01:05
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

https://forum.iculture.nl/f18/i...rekkelijk.html
In dit topic kan je zien dat lang niet iedereen dezelfde aanbieding krijgt. Er is iemand die zegt dat er verschillende 'type' klanten zijn, en afhankelijk van jou status krijg je een beter aanbieding ofzo. Mijn standpunt is dat je het gewoon moet doen met wat je krijgt, alle korting is meegenomen
  #9  
Oud 23-11-08, 01:20
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

oh ja, nou verder is het ook niet belangrijk...ik heb voor 50 euro m'n iphone en heb een prima abonnement. (iets meer belminuten zouden welkom zijn, maar dan krijg ik al helemaal mijn smsjes niet op)
Net als het eerder in laten gaan van je i-abo, daar hoor je ook hele wisselende berichten over.....
Case closed; TS gaat een brief schrijven en anders nog even bellen of bij de TM shop langs...
  #10  
Oud 23-11-08, 06:16
Y-Less's schermafbeelding
Y-Less Y-Less is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 119
Stuur een bericht via MSN naar Y-Less
Standaard

Heel erg logisch dit, Als je naar de T-Mobile Shop gaat betaal je meer dan als je hem via internet bestelt. Ik kreeg het zelfde bericht toen ik hem bestelde toen hij net uit was en ik ben al sinds mijn 14e leeftijd klant van T-Mobile.

Nadat ik bij de T-Mobile Shop was geweest voor een zakelijk abonnement voor mijn bedrijf kreeg ik te horen dat ik eerst maar even € 250,- euro moest betalen.

Nu heb ik hem 3 maanden geleden via gsm.nl bestelt bij KPN en deze accepteren mij gewoon.

Inderdaad een beetje krom allemaal van T-Mobile. Mijn advies is een brief schrijven en je situatie uitleggen.
__________________
8GB iPhone 3G - 2.2 w/ Jailbreak
Dedicated Cydia User and Prouth Senior Member of iPhoneClub.nl
  #11  
Oud 23-11-08, 12:44
jlalkens2 jlalkens2 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb mijn brief al klaar. Ga alleen maandag eerst nog maar es bellen met de altijd vriendelijke klantenservice.

Heb dit forum es goed doorgelezen en ook andere forum, en het blijkt inderdaad vaker voor te komen. De één zegt dat het komt door een BKR registratie (terwijl ik die naar mijn weten niet heb, betaal altijd alles netjes, en heb ook nergens anders schulden) en anderen melden weer dat het te maken kan hebben met een storing en dat je het later gewoon weer moet gaan proberen.

Maar ik heb dus ook gelezen dat er mensen zijn die de 16G voor 20 euro of zelfs 1 euro bijbetaling voor een i150 abbo hebben gekregen. Dus daarom wil eerst maar es bellen. Vorig jaar vertelden ze me in de winkel dat ik voor mijn vernieuwing alle telefoons kon uitzoeken in de winkel voor niets. En dat met een 1-jarig Flex 10 abbo. Omdat ik zo'n goede klant was, en dan moet ik nu zeker wel flink gaan bijbetalen...!!! Raar gedoe daar bij T-Mobile...!!!
  #12  
Oud 23-11-08, 15:16
Rodericky Rodericky is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 18
Standaard

gewoon telefonisch verlengen, ikzelf moest voor mijn 16 gig toestel ook 20 euro bijbetalen, maar je moet dan wel 4 a 5 weken wachten op je toestel!

maar het scheelt je natuurlijk wel 140 euro

als je een naar een een aantal jaar klant bent bij t-mobile en als je dan verlengt naar een i-300 abo dan kun je de 16 gig voor 1 euro krijgen
  #13  
Oud 25-11-08, 01:06
sarinora sarinora is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar sarinora
Standaard

Ik heb telefonisch mijn abonnement 4 maanden voor beeindiging contract verlengd met het iPhone abonnement i-300, dus 300 belminuten en 300 sms''jes.
Had hiervoor een abonnement van maar 150 belminuten.
Wilde in eerste instantie de iPhone black 8 gb voor € 1,00 bijbetaling, want voor de iPhone 16gb, wit, moest ik met dit abonnement € 79,95 bijleggen, maar de telefoniste had nog een leuk aanbod. Als ik € 19,95 bijlegde i.p.v € 79,95, dan kreeg ik de witte iPhone 16gb.
Dat heb ik natuurlijk met beide handen aangepakt. Dus geschiedde!!
Binnen een week had ik de iPhone, wit, 19gb in mijn bezit voor maar € 19,95 dus € 60,00 korting
  #14  
Oud 29-11-08, 12:33
jlalkens2 jlalkens2 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard

Heb vandaag mijn antwoord op de brief gekregen. Tmobile had een foutje gemaakt, doordat alles geautomatiseerd is!

En ik kreeg gelijk ook een brief in huis over mijn contractverlenging, dat ik binnen 10 dagen een een iPhone in huis krijg omdat ik die besteld had via de onlineshop! (terwijl ik dat helemaal niet doen doordat ik steeds die melding kreeg) Ik snap er werkelijk waar niets meer van!

Dus de klantenservice opgebeld en die zeiden dat het inderdaad klopte. Dus blijkbaar is alles nu goed gekomen!

Dus nu moet ik 44,96 bijbetalen voor de iPhone 16G!!! Zou ik nog naar de klantenservice kunnen bellen om te kijken of ze het ook nog voor minder kunnen doen? Klinkt wel heel aantrekkelijk een iPhone voor 19,95 of zelfs 1 euro!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3G Pre-activated - Geen back-up: kan geen sessie worden gestart Floris_k Jailbreak 0 09-01-11 12:52
abbo bestellen....totaal geen ervaring Appleflapje Odido (T-Mobile) 2 08-09-10 14:16
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' Denneke iTunes 2 23-01-10 12:41
Men Iphone kan geen connectie maken met de pc en ik krijg geen laadindicatie davidvanh iPhone algemeen 7 02-08-09 15:58
Kan ik beter wachten met een Iphone te bestellen bij T-Mobile? Frenzie Odido (T-Mobile) 5 26-09-08 09:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:03.