//

Orange verlengen hoelang van tevoren?

Orange verlengen hoelang van tevoren? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Misschien is het al eens voorbij gekomen maar kan het niet vinden met de zoekfunctie van het forum. Ik heb nu een orange ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-11-08, 09:52
Rutgerg Rutgerg is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Breda
Berichten: 6
Question Orange verlengen hoelang van tevoren?

Beste allemaal,

Misschien is het al eens voorbij gekomen maar kan het niet vinden met de zoekfunctie van het forum.
Ik heb nu een orange abo en wil verlengen naar een iphone abo van t-mobile.
Nu binnen welke termijn kan dit, sommige mensen bij orange en t-mobile zeggen 3 maanden van te voren, andere binnen orange en t-mobile zeggen 4 maanden.
Ik zit nu net binnen de termijn van 4 maanden en zou graag zo snel mogelijk m'n iphone halen in de t-mobile shop. Kan dit al of moet ik nog een maandje geduld hebben
Hopelijk weten jullie meer.

Bedankt!

Rutger
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-11-08, 11:09
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Bel even naar 0800-8104, dat is het nummer voor contractvernieuwing als ik het goed heb. Zij hebben mij op de dag dat ik nog 4 maanden te gaan had ook geholpen
  #3  
Oud 26-11-08, 11:30
Rutgerg Rutgerg is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Breda
Berichten: 6
Standaard

Maar was dat ook van Orange naar t-mobile? Volgens sommige mensen die daar werken schijnen er andere regels te gelden door de fusie... volgens andere mensen weer niet
  #4  
Oud 29-11-08, 11:55
DarkSupra DarkSupra is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Venlo
Berichten: 1
Standaard

Als ik het goed onthouden heb is het 110dagen van te voren voor Orange klanten.
  #5  
Oud 07-12-08, 11:44
RuudMol RuudMol is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 3
Standaard 4 Maanden

Ik heb gister een Iphone via verlenging op een Orange Abo gekregen bij T-mobile. 4 Maanden van tevoren. Totdat je Orange abo erop zit werk je nog met je Orange simkaart en daarna met een T-Mobile kaart. Het gekke is dat ik geen 3g heb met mijn Orange terwijl dat wel geactiveerd is. Misschien is dit anders als ik buiten mijn woonplaats kom....
  #6  
Oud 07-12-08, 13:02
desmith desmith is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 6
Standaard

Snap er niets meer van! Ik heb een verlenging aangevraagd van mijn Orange naar Tmobile abo die in maart 24 maart 2009 afloopt en moet helaas wachten tot 24 december 2008 voordat ik de Iphone kan ophalen

Laatst gewijzigd door desmith; 10-12-08 om 09:23.
  #7  
Oud 07-12-08, 18:41
Rutgerg Rutgerg is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Breda
Berichten: 6
Standaard

Snap er ook vrij weinig meer van.... Ben vorige week naar T-mobile shop gegaan en die zeiden tegen mij ook 3 maanden van te voren... (voor mij 25 december) abo loopt 25 maart af.. Ze kon hem in de computer ook nog niet verlengen toch vreemd dat dat bij Ruudmol wel kon dan
  #8  
Oud 10-12-08, 09:34
desmith desmith is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 6
Standaard Orange naar T-Mobile abo

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RuudMol Bekijk bericht
Ik heb gister een Iphone via verlenging op een Orange Abo gekregen bij T-mobile. 4 Maanden van tevoren. Totdat je Orange abo erop zit werk je nog met je Orange simkaart en daarna met een T-Mobile kaart. Het gekke is dat ik geen 3g heb met mijn Orange terwijl dat wel geactiveerd is. Misschien is dit anders als ik buiten mijn woonplaats kom....
Ik heb gisteren nog even gebeld naar T-Mobile en kreeg inderdaad te horen dat het gewoon kan. Waarschijnlijk weten sommige medewerkers in de shop niet dat het dus wel kan. Het is wel zo dat je eerst via je Orange abo belt tot aan het moment dat hij afloopt. Betekend dus ook dat je op je Iphone nog niet onbeperkt kan internetten wat dus een hoop geld gaat kosten als je dat wel gaat doen .
Wacht nog even tot 24 december want ik heb geen zin om weer naar die winkel toe te gaan om te discusseren daarover.Vindt ook jammer dat je niet rechtstreeks naar de T-Mobile winkel kan bellen om het uit te leggen.
  #9  
Oud 10-12-08, 17:54
RuudMol RuudMol is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 3
Standaard Onbeperkt Internet

Ehm, ik heb voor 6 euro in de maand via Orange onbeperkt internet laten activeren totdat ik over ga op het T-Mobile abo. Ze vertelde mij dat dat gewoon kan.. als ik dan wel een rekening krijg dan word ik daar wel verdrietig van...
  #10  
Oud 13-12-08, 12:42
Rutgerg Rutgerg is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Breda
Berichten: 6
Standaard

Jahoor ik heb m gisteren verlengd in deT-mobile shop! tis dus inderdaad 110 dagen van te voren! Ik heb mn iphone binnen joehoe
  #11  
Oud 14-12-08, 05:33
desmith desmith is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 6
Standaard

Gefeliciteerd hoor, Werkt alles ?
  #12  
Oud 14-12-08, 09:14
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RuudMol Bekijk bericht
Ehm, ik heb voor 6 euro in de maand via Orange onbeperkt internet laten activeren totdat ik over ga op het T-Mobile abo.
Volgens mij is €6,-per maand voor 25 MB max....orange heeft/had geen onbeperkt internet.....
Reageren

Labels
orange, t-mobile, verlengen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dataverkeer in rekening bij verlengen van I-150 naar Relax Online Bronhi Odido (T-Mobile) 3 17-10-10 20:04
Verlengen van i-150 naar relax macciato Odido (T-Mobile) 3 23-08-10 15:07
Hardware: Eerste i360GPS-modules van Orange Gadgets gearriveerd iCulture iPhone Navigatie 1 30-10-08 14:25
Orange data via Orange world?? ugene Overige providers Nederland 59 28-10-08 19:47
Kan geen sms van Orange zelf ontvangen? Bossy Overige providers Nederland 1 06-02-08 14:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:10.