//

T-mobile vergeet mijn huidige abbo op te zeggen

T-mobile vergeet mijn huidige abbo op te zeggen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Net aan de lijn gezeten met t-mobile, blijkt dat ze door een computerstoring in augustus (tijdens mijn aanvraag) mijn huidige contract bij telfort ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-11-08, 13:54
nowayjose nowayjose is offline
 
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard T-mobile vergeet mijn huidige abbo op te zeggen

Hallo allemaal,

Net aan de lijn gezeten met t-mobile, blijkt dat ze door een computerstoring in augustus (tijdens mijn aanvraag) mijn huidige contract bij telfort niet hebben opgezegd.
Mijn contact stond nog op pre-actief (?) en dat kunnen ze nu op actief zetten waarna alles alsnog in gang wordt gezet en ik over 3 maanden dan toch echt kan gaan bellen.
Ik heb aangegeven dat ik het daar niet mee eens ben en dat ik het hele contact wil ontbinden. Volgens de dame van t-mobile was dit inmiddels al niet meer mogelijk en had ik zelf in de gaten moeten houden of de opzegging en nummerbehoud wel in gang waren gezet.

Iemand hier toevallig ervaringen mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-11-08, 15:46
junero junero is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 184
Standaard

als het aan computerstoring ligt is het zeker wel hun schuld, maar je had er ook wel zelf even checken of het gelukt was,
  #3  
Oud 26-11-08, 16:04
jessia jessia is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 20
Standaard

Hmm...
Ind, als het een computerstoring is geweest zal ik het wel bij hun neer leggen dat is dan ook hun verantwoording of het goed gaat of niet, en om hun klanten te vreden te houden.

Aan de andere kant had je het inderdaad misschien zelf ook kunnen na kijken.

Moeilijke keuze, ik denk dat ik ook had gezegd dat het aan t-mobile ligt met hun computer 'storing'kje,
  #4  
Oud 26-11-08, 21:09
nowayjose nowayjose is offline
 
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Achteraf gezien had ik het inderdaad moeten controleren, maar ik was eerlijk gezegd niet op de hoogte dat ik een bevestiging moest ontvangen. Ze proberen in elk geval nu de schuld bij mij te leggen.
  #5  
Oud 27-11-08, 13:50
hvb83 hvb83 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard

Lijkt me niet helemaal juist om de schuld bij jou neer te leggen. Zij bieden expliciet aan dat zij jouw huidige contract zullen opzeggen, dan moeten ze dat ook waarmaken. Dat er een computerstoring is geweest doet daar niets aan af, dat is niet jouw schuld.

Wel ben ik het met de posters eens dat je zelf ook had moeten controleren of het daadwerkelijk is gebeurd, maar iedereen weet ook dat bij dergelijke trajecten niemand echt kan vertellen hoe de status van zo'n actie is en tussentijds bellen heeft dan vaak niet echt zin. En zodra het dan wel duidelijk is, ben je vaak al te laat. Daarnaast beschrijven ze het tijdspad vaak onduidelijk en vertelt ook elke telefoonmiep weer een ander verhaal mbt de stappen in de procedure. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat een rechter jou in het ongelijk zou stellen als je er echt een zaak van zou maken, maar T-mobile weet ook dat je het daar niet op aan gaat laten komen.

Raar is bovendien dat ze denken jou wel aan je contract bij hun op te kunnen hangen, maar dat zij niet gehouden hoeven te worden aan hun eigen verplichtingen.

Hoe heb je dit allemaal met ze besproken, alles telefonisch, of heb je een aanvraagformulier ingevuld en ondertekend?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zoek mijn iPhone 'vergeet' ID/wachtwoord RunningArchie iPhone algemeen 3 18-05-11 08:33
Huidige levertijden T-Mobile? doctor Odido (T-Mobile) 328 09-03-11 14:36
Mijn iPhone 'vergeet' het wachtwoord van mijn Wi-Fi Eyko Wi-Fi 8 15-11-09 11:30
Sychronisatie met mijn huidige Nokia en toekomstige iphone zeghetmaar iTunes 6 30-03-09 14:59
Iphone vergeet mijn instellingen.. steur00 Unlock [archief] 4 06-04-08 19:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:33.