//

Prijs Iphone bij t-mobile binnenkort omlaag?

Prijs Iphone bij t-mobile binnenkort omlaag? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik hoop dat iemand mij hier tips kan geven over een aanschaf van een nieuwe iphone. Heb momenteel een abbo bij telfort die in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-08, 19:53
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard Prijs Iphone bij t-mobile binnenkort omlaag?

Hallo,

Ik hoop dat iemand mij hier tips kan geven over een aanschaf van een nieuwe iphone. Heb momenteel een abbo bij telfort die in februari afloopt. Ik heb onwijs zin in een nieuwe iphone maar zit te twijfelen of de prijs binnenkort niet omlaag gaat of dat er ergens aanbiedingen komen voor de iphone.

Als dat niet zo is kan ik net zo goed nu mn iphone halen en de abbo (MET NUMMERBEHOUD) in laten gaan in februari maar ben ook bang dat als ik dat doe, dat misschien de prijzen van de iphone's omlaag gaan en dan had ik net zo goed kunnen w8en tot eind januari. Dus mijn vraag, is het handiger om te wachten op prijsdaling of zeggen jullie de prijs van de iphone verandert deze periode niet en dan kan ik em nu bestellen?

Oh ja, nou had ik nog een vraagje. Ergens heb ik op het forum gelezen dat als je nummerbehoud wilt bij t-mobile dat je dat 3 maanden van te voren moet zeggen? is dat waar wat ik nu zeg?

Thnx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-08, 21:10
rvanhusen rvanhusen is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Hallo,

Ja als wij eens in de toekomst zouden kunnen kijken.

Misschien dat iemand die bij t-mobile werkt info heeft voor je en dit zou willen delen via dit forum maar ik denk dat je gewoon zelf moet beslissen wat je wilt.

Groet,

Rien
  #3  
Oud 27-11-08, 21:14
Rodericky Rodericky is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 18
Standaard

ik heb me laten vertellen via een interne bron, dat er het 1e jaar helemaal niks met de prijs gaat veranderen
  #4  
Oud 27-11-08, 23:03
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rodericky Bekijk bericht
ik heb me laten vertellen via een interne bron, dat er het 1e jaar helemaal niks met de prijs gaat veranderen
Oke.. maar weet iemand ook hoe het zit met nummerbehoud? Moet je dat echt 3 maanden van te voren opgeven?
  #5  
Oud 27-11-08, 23:13
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

je kan bij tmo maximaal 4 maanden van te voren een abo aanvragen. Als het gaat om NP dan heb je te maken met een opzeg termijn van 3 maanden bij de huidige provider. Je krijgt het tstl gelijk mee als je een abo afsluit bij tmo. Het tstl is wel gelocked dus dan kan je alles doen behalve bellen en smsen omdat je abo nog niet actief is.
  #6  
Oud 27-11-08, 23:35
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle Bekijk bericht
je kan bij tmo maximaal 4 maanden van te voren een abo aanvragen. Als het gaat om NP dan heb je te maken met een opzeg termijn van 3 maanden bij de huidige provider. Je krijgt het tstl gelijk mee als je een abo afsluit bij tmo. Het tstl is wel gelocked dus dan kan je alles doen behalve bellen en smsen omdat je abo nog niet actief is.
Thnx voor de info. Ik heb alles begrepen behalve waar NP voor staat?
  #7  
Oud 28-11-08, 04:08
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Excellence Bekijk bericht
Thnx voor de info. Ik heb alles begrepen behalve waar NP voor staat?
Nummer behoud, nummer portatie(NP)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Losse t-mobile iphone 3gs in prijs verlaagd!!! DaveD30 Koopinformatie Nederland 5 24-02-10 00:29
Prijs Iphone Met T-mobile. TL5 Archief 1 10-06-08 21:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.