//

Activatie abbonement?

Activatie abbonement? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Hoe lang duurde het voordat jullie abbonement geactiveerd was? Ik word hier echt ongeduldig van, ik bel die mensen van tmobile elke dag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-08, 18:36
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Hey mensen,

Hoe lang duurde het voordat jullie abbonement geactiveerd was? Ik word hier echt ongeduldig van, ik bel die mensen van tmobile elke dag op om te kijken of die geactiveerd is!
Gisteren moest ik zelfs naar de shop toe om mn contract opnieuw te faxen omdat die niet goed verstuurd was, hopelijk word hij morgen of zelfs overmorgen geactiveeerd.
Dus, hoe lang moesten jullie wachten?

Update: Mn abbo is geactiveerd, heb net een account aangemaakt maar het rare is, ik zie mn belbundel niet :S Er staat niks op :S Geen minuten, geen I150 die ik heb besteld... helemaal niks :S Is dit normaal en verandert dit zich vanzelf of moetik ze ff bellen?
Thnx

Update:
Gebeld en ze zeiden dat het nog doorgevoerd zou worden dus het is nog fftjes w8en

Laatst gewijzigd door Excellence; 18-12-08 om 14:38. Reden: Edit knop gebruiken aub
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Activatie abbonement? Quintenajax Odido (T-Mobile) 6 24-08-10 15:32
abbonement afschrijvingen. y.beelen iPhone algemeen 0 01-08-10 17:02
Belcompany en abbonement? Quintenajax Odido (T-Mobile) 5 29-07-10 20:38
Nieuw Abbonement M1scha Odido (T-Mobile) 3 30-05-10 16:05
t-mobile abbonement Quintenajax Archief 2 13-07-08 22:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:13.