//

3G hapert - flight mode aan/uit helpt

3G hapert - flight mode aan/uit helpt discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 3G verbinding is sinds een week onbetrouwbaar. Soms doet hij het en soms niet. Terwijl 3G wel gewoon bereik heeft. Ik ken drie mensen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-12-08, 20:22
lukepuuk lukepuuk is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 3
Standaard 3G hapert - flight mode aan/uit helpt

Mijn 3G verbinding is sinds een week onbetrouwbaar. Soms doet hij het en soms niet. Terwijl 3G wel gewoon bereik heeft. Ik ken drie mensen die het ook hebben.

De oplossing is dan om flight mode aan en uit te zetten. Maar dit is niet werkbaar.

Heeft iemand dit ook? Is er een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-12-08, 20:15
scude scude is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3
Standaard

Hoi,

Het lijkt erop alsof ik hetzelfde probleem heb. Bij mij is het inderdaad ook zo dat ik af en toe prima over 3g kan internetten en na een paar seconden of minuten hij er ineens weer mee kapt. Safari geeft dan ook aan dat de pagina's niet te laden zijn. Dit alles terwijl er wel vol 3G bereik is volgens de indicator.
Internetten met Wi-Fi of EDGE gaat ook prima, maar 3G is dus ineens met vallen en opstaan. Ook ik ken een paar collega's die ineens (sinds 2 dagen ofzo) dezelfde vage problemen hebben.

Ik zelf heb dit probleem ook pas sinds een paar dagen (ongeveer vanaf 18-12), terwijl alles hiervoor prima werkt. Het ligt ook niet aan een firmware-update die ik pas doorgevoerd heb ofzo want kheb sinds de eerste dag dat ie uit was al de 2.2 firmware erop staan...
T-mobile heb ik ook al gebeld, maar die weten ook niets van een netwerkstoring o.i.d. (Ze zouden er een aantekening van maken en ik moest over een week maar even terugbellen als het probleem aanhield )

Iemand nog dezelfde ervaringen of nog beter: een oplossing?

Groeten!!
  #3  
Oud 21-12-08, 22:50
SERDARD SERDARD is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

Hier in Rotterdam hetzelfde probleem en niet alleen ik maar ook nog eens zo'n 14 mensen waar in godsnaam is T-Mobile mee bezig?
  #4  
Oud 21-12-08, 22:53
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Met vodafone hier geen problemen.
  #5  
Oud 22-12-08, 00:13
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scude Bekijk bericht
Hoi,

Het lijkt erop alsof ik hetzelfde probleem heb. Bij mij is het inderdaad ook zo dat ik af en toe prima over 3g kan internetten en na een paar seconden of minuten hij er ineens weer mee kapt. Safari geeft dan ook aan dat de pagina's niet te laden zijn. Dit alles terwijl er wel vol 3G bereik is volgens de indicator.
Internetten met Wi-Fi of EDGE gaat ook prima, maar 3G is dus ineens met vallen en opstaan. Ook ik ken een paar collega's die ineens (sinds 2 dagen ofzo) dezelfde vage problemen hebben.

Ik zelf heb dit probleem ook pas sinds een paar dagen (ongeveer vanaf 18-12), terwijl alles hiervoor prima werkt. Het ligt ook niet aan een firmware-update die ik pas doorgevoerd heb ofzo want kheb sinds de eerste dag dat ie uit was al de 2.2 firmware erop staan...
T-mobile heb ik ook al gebeld, maar die weten ook niets van een netwerkstoring o.i.d. (Ze zouden er een aantekening van maken en ik moest over een week maar even terugbellen als het probleem aanhield )

Iemand nog dezelfde ervaringen of nog beter: een oplossing?

Groeten!!
Ik heb hier onlangs een topic gemaakt met dezelfde vraagstelling als jij. Sinds vrijdag is mn abbonement ingegaan en sinds die tijd merk ik ook dat terwijl ik VOL 3G ontvangst heb, pagina's niet worden geladen. Je bent niet de enige en volgens mij hebben hier meer mensen last van wegvallend internet. hoop dat het snel word geregeld want als ik iedere keer de flightmode aan en uit moet doen is kan ik net zo goed zelfmoord gaan plegen haha

Ik kom zelf ook uit de omgeving van rotterdam!
  #6  
Oud 22-12-08, 01:50
SERDARD SERDARD is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

En is je provider ook heel toevallig T-Mobile want dat heb ik en sinds vrijdag ochtend heb ik en velle anderen om me heen hetzelfde probleem. Paginas die niet worden geladen appstore die een fout geeft youtube laadt niet.
  #7  
Oud 22-12-08, 03:15
rcsmit rcsmit is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Serris, Frankrijk
Berichten: 23
Standaard

Ik heb er ook sinds 2 of 3 dagen last van... regelmatig geeft hij aan dat hij geen contact kan maken met het netwerk. Maar... ik woon in Frankrijk! (heb Orange) Dus toch een geheime update? Atmosferische omstandigheden? Ligt het aan de kabels die in de middelandse zee zijn losgetrokken? Of hebben de 3G servers een update gehad (en gebruiken ze hier en bij jullie dezelfde 3G-serversoftware?
  #8  
Oud 22-12-08, 10:15
Klaauw Klaauw is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 3
Standaard

Heb hetzelfde probleem. Sinds vrijdag hapert mijn 3G verbinding. Vaak moet ik mijn telefoon herstarten om dan maar een paar minuten weer een internet verbinding te hebben. Woon zelf ook in Rotterdam. Geen idee waar het aan ligt. En sinds de firmware update totaal geen problemen gehad.

Weet iemand hier al meer van?
  #9  
Oud 22-12-08, 17:31
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Mensen! Bel ff t-mobile omdat het dan word gezien als een landelijk probleem!!
Als maar 1 persoon erover belt dan word het slechts gezien als een individueel probleem!Dus mensen! VAL T-mobile lastig!
  #10  
Oud 22-12-08, 23:46
Pneumi Pneumi is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 32
Standaard

Ik heb hier inderdaad ook last van. Het viel me op dat het vaak bij nu.nl gebeurt, maar ik heb er met andere applicaties ook last van. In Zwijndrecht valt het nog mee, maar in Rotterdam valt mijn 3G telkens weg.
__________________
Groetjes
Naomi
  #11  
Oud 23-12-08, 17:43
scude scude is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3
Standaard

Ik heb vandaag ineens geen last meer gehad (even afkloppen...).
Sinds gisternacht werkt het 3G internetten weer vlekkeloos. Vaag allemaal, maar wel blij dat t weer werkt.
Hoe is het bij jullie?
  #12  
Oud 23-12-08, 18:40
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Sinds een paar dagen (2 1/2 dag) heb ik er ook last van. Bij mij werk 3G helemaal niet meer (lijkt gewoon offline) maar 3G geeft wel verbinding aan.

Nu net nog even gekeken, 3G word wel netjes aangegeven maar Safari en alle andere programma's die gebruik maken van een internet verbinding geven aan de pagina's niet te kunnen laden omdat er geen internetverbinding actief is!

Wi-Fi werk wel gewoon netjes.

Ik zit hier in Noord Holland (Haarlem)

We gaan T-Mobile maar eens bellen, het lijkt toch een groter probleem dan dat ik dacht na het lezen van deze topic.
  #13  
Oud 24-12-08, 02:23
rcsmit rcsmit is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Serris, Frankrijk
Berichten: 23
Standaard

Ik heb er sinds gister of eergister ook geen last meer van (Orange France) Raar hoor
  #14  
Oud 25-12-08, 00:50
Klaauw Klaauw is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 3
Standaard

Zelf ook sinds een gisteren geen last meer van het wegvallen van de 3g verbindingen (afkloppen). Zal het laten weten als het probleem terug is.
  #15  
Oud 25-12-08, 13:56
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klaauw Bekijk bericht
Zelf ook sinds een gisteren geen last meer van het wegvallen van de 3g verbindingen (afkloppen). Zal het laten weten als het probleem terug is.
Ik ook niet
  #16  
Oud 06-01-09, 20:47
AndyMan8's schermafbeelding
AndyMan8 AndyMan8 is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 39
Standaard

ik heb er nu last van echt irritant zelfs in hartje utrecht
  #17  
Oud 07-01-09, 14:52
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 124
Stuur een bericht via MSN naar haagsegoof
Standaard

Op dit monent heb ik last dat steeds de hele verbinding weg valt ineens zowel als gsm of 3G

(den haag)
  #18  
Oud 07-01-09, 15:55
AndyMan8's schermafbeelding
AndyMan8 AndyMan8 is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 39
Standaard

vanochend deed ie het ineens weer in Maarssen.
beetje vreemd maarja

had je eerst wel gewoon verbinding?
  #19  
Oud 07-01-09, 16:40
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 124
Stuur een bericht via MSN naar haagsegoof
Standaard

Ja heb altijd goede verbinding gehad begon in de loop van de ochtend ineens? Meer mensen die er last van hebben regio den haag?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
luidspreker iphone 4 hapert en/of valt uit. JapserW iPhone algemeen 0 13-09-10 19:32
gezcoht: automatisch flight mode on/off via timer chris-008 Jailbreak apps en thema's 5 24-07-10 17:34
Flight mode: Hoeveel batterij bespaar je daarmee? Summy iPhone algemeen 5 21-06-09 16:37
Altijd 'recovery mode' na aan/uit Sjoerd iPhone algemeen 2 12-10-08 21:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:57.