//

SMS Maximaal kan niet?!

SMS Maximaal kan niet?! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had eerder deze week opgebeld naar onze beste vrienden van T-Mobile om te vragen of ik SMS Maximaal bij mijn abonnement kon krijgen. Dus ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-12-08, 09:37
Flydt Flydt is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 95
Stuur een bericht via MSN naar Flydt
Thumbs down SMS Maximaal kan niet?!

Ik had eerder deze week opgebeld naar onze beste vrienden van T-Mobile om te vragen of ik SMS Maximaal bij mijn abonnement kon krijgen.

Dus niet! Ik heb het iPhone abo van € 30,- dit is natuurlijk niet al te veel. Nu omdat ik veel sms wou ik dus graag 1000 smsjes voor € 5,-. (SMS Maximaal)

Nu gaat dit 'niet samen' met een iPhone abo, en de enigste manier om mijn smsjes te verhogen (met 150 slechts) is het verhogen van mijn abo naar € 45,-. Ik vind dat een beetje scheef, met € 15,- je abo verhogen en dan 150 smsjes erbij krijgen terwijl je voor € 5,- er 1000 zou kunnen krijgen.

Hoe denken jullie daarover? Zeker de mensen die veel smsen...
__________________
* BLACK iPhone 3G * Don't mess with the best.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-08, 09:50
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Weet je zeker dat je een "iPhone Abonnement" hebt? Ik dacht dat die 45 euro kosten. Toen ik T-Mobile belde waarom ik geen Visual Voicemail heb kreeg ik namelijk ook te horen dat ik dat niet heb en niet kan krijgen omdat ik "geen iPhone Abonnement" heb. Ik heb mijn bestaande abonnement (van 35 euro/maand met web-n-walk) verlengt en er een iPhone bij uitgezocht maar dat was daarmee dus nog geen "iPhone Abonnement". Als ik dat wilde moest ik inderdaad ook over naar een abonnement van 45 euro. Ik heb er vanaf gezien omdat ik 10 euro/maand meer voor alleen Visual Voicemail een beetje te gek vond. Bovendien kwam ik met een iPhone Abonnement ook meteen onder de voorwaarden te vallen dat ik de iPhone niet mag gebruiken voor Internet op mijn laptop, iets wat ik volgens mijn huidige voorwaarden juist wel mag.
__________________
...
  #3  
Oud 23-12-08, 10:20
Flydt Flydt is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 95
Stuur een bericht via MSN naar Flydt
Standaard

Ik heb toch echt een iPhone abo. Niet zoals jij een verlenging of iets dergelijks, ik zat eerst bij Vodafone.

Nu je hebt 3 niveau's van iPhone abo's:
- € 30,-
- € 45,-
- € 60,-

Ik heb dus de laagste, maar het is voor mij niet mogelijk om hier dus een 'Blox' (bij Vodafone) van SMS Maximaal aan toe te voegen. Erg irritant naar mijn mening!

Wel relaxed dat in jouw voorwaarden niet staat dat het verboden is om via PDAnet ofzo op internet te komen.
  #4  
Oud 23-12-08, 10:30
libia's schermafbeelding
libia libia is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 451
Standaard

dit is inderdaad grote onzin! tuurlijk gaat dat wel samen met een iphone abonnement! als ze dat niet toestaan zijn het gewoon gierige *****s!
  #5  
Oud 23-12-08, 10:46
Flydt Flydt is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 95
Stuur een bericht via MSN naar Flydt
Standaard

Dat kan natuurlijk ook, maar kon ik moeilijk zeggen tegen mevrouw T-Mobile.

Maar je hebt gelijk, want voor de smsende iPhone gebruikers is het echt DUUR om voor iets meer smsjes ineens € 15,- meer te betalen per maand.
  #6  
Oud 23-12-08, 18:39
scarface32sa's schermafbeelding
scarface32sa scarface32sa is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 31
Standaard

ga je overstappen naar flex 30 en sms maximal.voor 45 euro krijg je ook surf en mail van t-mobile.
  #7  
Oud 26-12-08, 03:46
vlijmen vlijmen is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Vlijmen
Berichten: 21
Stuur een bericht via ICQ naar vlijmen Stuur een bericht via MSN naar vlijmen
Standaard

Ik heb er net even naar gekeken en ondanks dat het inderdaad heel raar is, heb je het maar te accepteren. Het is namelijk een T-Mobile Relax voordeelbundel, wel heel jammer, had er ook aan zitten denken om het eens uit te zoeken.
  #8  
Oud 28-12-08, 00:05
supernaturol supernaturol is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scarface32sa Bekijk bericht
ga je overstappen naar flex 30 en sms maximal.voor 45 euro krijg je ook surf en mail van t-mobile.
bij flex kan je geen sms maximaal aan toevoegen alleen een sms verdubbelaar. je kan alleen een sms maximaal aan toevoegen bij een relax abo.
Reageren

Labels
maximaal, sms, sms maximaal, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan sms niet verzenden (4.2.1) Paraprozac iPhone algemeen 1 14-01-11 14:17
SMS Maximaal oplossing ? lifeofsoccer Odido (T-Mobile) 2 25-07-10 18:21
Maximaal aantal sms berichten in iPhone? Sharky iPhone algemeen 2 23-12-09 12:05
Mailen en Sms Maximaal? Darwin Odido (T-Mobile) 6 04-01-09 22:51
Kan bepaalde sms niet beantwoorden Sebastiaan iPhone algemeen 3 21-11-07 09:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:28.