//

T-Mobile gaat probleem uit de weg??

T-Mobile gaat probleem uit de weg?? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds 11 juli 2008, introductie iPhoneG3 heb ik problemen. Voornamelijk G3 / dekkingsproblemen, maar ook veel factuurproblemen. Volgens hun ben ik gewoon niet tevreden te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-12-08, 17:00
FullHDFreak FullHDFreak is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard T-Mobile gaat probleem uit de weg??

Sinds 11 juli 2008, introductie iPhoneG3 heb ik problemen. Voornamelijk G3 / dekkingsproblemen, maar ook veel factuurproblemen.
Volgens hun ben ik gewoon niet tevreden te krijgen.

Omdat ze het verder niets kunnen oplossen willen ze het contract ontbinden (we zitten nu eenmaal in een gebied wat niet goed gedekt is, zegt men) en de aanschaf kosten en aansluitkosten terugbetalen. Het is een tweejarig contract. Tevens moet ik de iPhoneG3 inleveren.

Kan dit zomaar?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-08, 17:14
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Waarom niet. Je krijgt toch een vergoeding.
  #3  
Oud 23-12-08, 17:15
FullHDFreak FullHDFreak is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik krijg geen vergoeding, enkel wat ik op 11 juli betaalde krijg ik terug.
  #4  
Oud 27-12-08, 10:22
BernieJD BernieJD is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 10
Standaard

Mijn Iphone is inmiddels al een dikke maand weg ter reparatie, ik heb hetzelfde voorgesteld als wat ze jou voor hebben gesteld.
Tis eigenlijk altijd jammer dat je met mensen te maken hebt, de iphone is een geweldig aparaat.
Overigens, mensen die de waarheid kennen, maar er niet mee naar buitenkomen, "wiens brood men eet, wiens woord men spreekt", maar dat is blijkbaar de nieuwe norm tegenwoordig.
Alles zal de komende jaren wel opgeschoond worden en zullen er weer echte, pure bedrijven komen, die service gaan leveren.!!
  #5  
Oud 12-01-09, 19:12
Keptflyer Keptflyer is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 19
Standaard

Heb je hem inmiddels al eens terug? Mijn iPhone is ook weg voor reparatie, maar dat zou binnen twee weken gebeuren.
  #6  
Oud 13-01-09, 17:54
BernieJD BernieJD is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 10
Standaard

na 7 weken retour, overigens weer een defecte speaker, wel 2 facturen die vergeten mogen worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi gaat steeds weg? Ip0d Wi-Fi 0 31-03-11 21:23
Cydget gaat niet weg Bart02 Archief 4 10-11-09 14:45
wat gaat er weg als ik firmware 3.0 installeer? jasper2G Jailbreak apps en thema's 12 05-08-09 11:56
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 03-08-08 23:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:39.