//

T-mobile abo!

T-mobile abo! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds 9 maart een T-mobile abo,.. Relax 300 Onbeperkt sms En web 'n walk plus Ik weet dat op een willekeurige datum je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-09, 16:41
fav-o fav-o is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 14
Standaard T-mobile abo!

Ik heb sinds 9 maart een T-mobile abo,..

Relax 300
Onbeperkt sms
En web 'n walk plus

Ik weet dat op een willekeurige datum je belminuten krijgt, maar wat ik niet snap is dat ik niet gewoon mijn volledige 1000 smsjes krijg maar 217 stuks (waar ik gegarandeerd overheen ga als ik niet snel mijn smsjes krijg)

73 minuten heb ik gekregen, waar ik wel even mee kan leven en overige kosten van 3.78, aangezien mijn abonnement erg goed ingedekt is kan ik er nooit overheen geweest zijn.

Ik heb gelezen dat er inderdaad problemen zijn met die overige kosten, maar moet je dit nou daadwerkelijk betalen,.. en kan ik nergens vinden wanneer ik nou mijn smsjes krijg? Want dit vind ik ontzettend vervelend..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-09, 00:44
superjacky superjacky is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

Het is vaak zo dat als je binnen enkele uren na aanschaf van iPhone het internet geplaatst wordt bij overige kosten maar dat trekken ze recht bij de factuur . Je krijgt de eerste x niet alles ( bel minuten en smsjes ) want vaak na enkele dagen krijg je dat pas waarom geen idee. Ik had hetzelfde en ben verhaal gaan halen bij tmobile shop
  #3  
Oud 16-03-09, 20:09
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Is waarheid, superjacky legt het redelijk goed uit.

Als jij op de 5e in de winkel staat, kan het best zijn dat je eerste volledige bundel pas krijgt op zeg de 20ste.

Dat zijn 15 dagen van de maand, dus je krijg je kan maar de helft van je minuten en smsjes, omdat je ook die alleen maar betaald. Op de 20ste krijg je dan je eerste volledige bundels.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2 jarig abo T-Mobile DaSamba Odido (T-Mobile) 9 21-06-09 18:00
T-mobile Abo Carlos02 Odido (T-Mobile) 5 22-03-09 01:57
Hi eindeloos of T-Mobile iPhone abo? Mish Overige providers Nederland 5 06-11-08 15:42
T-Mobile Abo wirehub Archief 1 23-08-08 13:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.