//

3.0 Tethering aanzetten

3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij ook gelukt. Lukte eerst niet omdat de iTunes library door een nieuwere versie van iTunes was aangemaakt en hem daardoor niet kon lezen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 10-06-09, 03:11
rjfalcon rjfalcon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 47
Standaard

Bij mij ook gelukt.
Lukte eerst niet omdat de iTunes library door een nieuwere versie van iTunes was aangemaakt en hem daardoor niet kon lezen.
Maar even het library bestand in andere map gezet zodat iTunes nieuw iTunes Library bestand aan kon maken en kon het bestand selecteren.
Kreeg eerst een waarschuwing dat ik contact op moest nemen met de provider om het aan te zetten maar kon meteen daarna selecteren of ik via bluetooth of USB wou tetheren.
Met bluetooth op mac werkt het super.
Bedankt!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 10-06-09, 07:02
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Vergeet niet de alt toets in te drukken als je op update klikt
  #83  
Oud 10-06-09, 09:47
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaSsDruM Bekijk bericht
Ok, ik zit onder OSX. Ik heb iTunes 8.2b7 gedownload. Bestaande iTunes in prullenmand, geleegd. Vervolgens iTunes 8.2b7 geinstalleerd. Opgestart, geeft bij about iTunes ook 8.2 b7 aan. Maar als ik option click op "Check for update" komt er een dialoogboxje tevoorschijn, waarbij de .ipcc file grijs is, en daardoor niet selecteerbaar. Wat doe ik fout?!
Je moet een oudere versie dan iTunes 8.2 b7 hebben.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #84  
Oud 10-06-09, 09:48
BaSsDruM BaSsDruM is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ Bekijk bericht
Je moet een oudere versie dan iTunes 8.2 b7 hebben.
Oh? Pfff die weer zoeken dan....
  #85  
Oud 10-06-09, 09:55
ruudvroon ruudvroon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Betuwe
Berichten: 12
Standaard

Ik heb "Vodafone_Netherlands_APN.zip‎" van pagina 3 gebruikt en thetering werkt als een zonnetje, ik kan alleen geen MMS versturen. Is iemand hierin wel geslaagd met Vodafone of moet ik een ander ipcc bestand gebruiken en waar kan ik die vinden?
  #86  
Oud 10-06-09, 09:58
BaSsDruM BaSsDruM is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaSsDruM Bekijk bericht
Oh? Pfff die weer zoeken dan....
Om maar even op mijn eigen quote terug te komen: overal waar ik zoek hebben ze het over itunes 8.2 beta 7 (build 10) die je nodig zou hebben. Sterker nog, dat is ook de enige beta die her en der nog op het net staat. Inmiddels behalve op mijn iMac ook op mijn Macbook geprobeerd, ook daar blijft die ipcc file grijs, zodat hij niet te selecteren is. HELP?!

Ok: de tip! Niet, ik herhaal, niet met Safari 4 downloaden. de IPCC met firefox gedownload en gelijk te selecteren!

Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-06-09 om 12:56. Reden: Volgende keer de edit knop gebruiken ;)
  #87  
Oud 10-06-09, 12:51
dbreuning dbreuning is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Stuur een bericht via Instant Messenger naar dbreuning Stuur een bericht via MSN naar dbreuning
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaSsDruM Bekijk bericht
Ok: de tip! Niet, ik herhaal, niet met Safari 4 downloaden. de IPCC met firefox gedownload en gelijk te selecteren!
Dat kan het niet zijn. Heb het net geprobeerd. Ligt echt aan de versie van iTunes.
  #88  
Oud 10-06-09, 12:55
BaSsDruM BaSsDruM is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dbreuning Bekijk bericht
Dat kan het niet zijn. Heb het net geprobeerd. Ligt echt aan de versie van iTunes.
Je hoeft het niet te geloven... het werkt nu toch na uren geprobeerd te hebben met safari. In safari downloadde ik die ipcc.zip uit dit topic. Vervolgens dubbelklik ik op die zip en krijg ik gelijk een uitgepakt mapje "payload" te zien. Mijn conclusie is, safari ****t die extensies weer up, en ik moet gewoon die .zip renamen naar .ipcc. Zo gezegd, zo gedaan, niet werken.

In firefox echter download ik die zip, dubbelklik de zip en ik pak echt de .ipcc uit. Zoals het hoort. Deze ipcc is ook in te lezen in itunes en mijn tethering werkt inmiddels.

Wat alleen jammer is is dat die laatst geposte telfort ipcc van geen kant klopt qua mms instellingen. Username vodafone, password telfort. Ja dat gaat niet werken......

Wat de instellingen wel moeten zijn echter geen idee.....
  #89  
Oud 10-06-09, 12:59
dbreuning dbreuning is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Stuur een bericht via Instant Messenger naar dbreuning Stuur een bericht via MSN naar dbreuning
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaSsDruM Bekijk bericht
Je hoeft het niet te geloven... het werkt nu toch na uren geprobeerd te hebben met safari. In safari downloadde ik die ipcc.zip uit dit topic. Vervolgens dubbelklik ik op die zip en krijg ik gelijk een uitgepakt mapje "payload" te zien. Mijn conclusie is, safari ****t die extensies weer up, en ik moet gewoon die .zip renamen naar .ipcc. Zo gezegd, zo gedaan, niet werken.

In firefox echter download ik die zip, dubbelklik de zip en ik pak echt de .ipcc uit. Zoals het hoort. Deze ipcc is ook in te lezen in itunes en mijn tethering werkt inmiddels.

Wat alleen jammer is is dat die laatst geposte telfort ipcc van geen kant klopt qua mms instellingen. Username vodafone, password telfort. Ja dat gaat niet werken......

Wat de instellingen wel moeten zijn echter geen idee.....
Lijkt me stug dat Safari de extensie ver****t. Misschien is het je zip software die het verprutst? Ik download nu de beta 4 van iTunes 8.2 en probeer het daar dalijk mee met de in Safari 4 gedownloadde zip van de T-Mobile ipcc file. By the way: ik gebruik dus de zip van de T-Mobile ipcc! Misschien is er iets aan de hand met het bestandje van de Vodafone versie ofzo?

Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-06-09 om 13:01. Reden: ;)
  #90  
Oud 10-06-09, 13:01
BaSsDruM BaSsDruM is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dbreuning Bekijk bericht
Lijkt me stug dat Safari de extensie verneukt. Misschien is het je zip software die het verprutst? Ik download nu de beta 4 van iTunes 8.2 en probeer het daar dalijk mee met de in Safari 4 gedownloadde zip van de T-Mobile ipcc file. By the way: ik gebruik dus de zip van de T-Mobile ipcc! Misschien is er iets aan de hand met het bestandje van de Vodafone versie ofzo?
2 verschillende macs geprobeerd. Telfort ipcc trouwens, en die doet het toch wel gewoon als ik 'm in firefox download? Maar als jij die .zip van t-mobile, die je in safari gedownload hebt dubbel klik, krijg je dan als uitgepakt bestand een ipcc of pakt ie gelijk ook de ipcc uit en heb je alleen een folder met naam Payload?
  #91  
Oud 10-06-09, 13:05
dbreuning dbreuning is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Stuur een bericht via Instant Messenger naar dbreuning Stuur een bericht via MSN naar dbreuning
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaSsDruM Bekijk bericht
2 verschillende macs geprobeerd. Telfort ipcc trouwens, en die doet het toch wel gewoon als ik 'm in firefox download? Maar als jij die .zip van t-mobile, die je in safari gedownload hebt dubbel klik, krijg je dan als uitgepakt bestand een ipcc of pakt ie gelijk ook de ipcc uit en heb je alleen een folder met naam Payload?
Bij mij wordt gewoon de ipcc uitgepakt en geen folder met payload erbij oid. Dus dat is met de T-Mobile ipcc. Ik gebruik trouwens de software BetterZip. Zipje gedownload van dit forum met Safari 4. Mijn download van iTunes 8.2 beta is zo klaar dus hopelijk lukt het dalijk.
  #92  
Oud 10-06-09, 13:13
BaSsDruM BaSsDruM is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dbreuning Bekijk bericht
Bij mij wordt gewoon de ipcc uitgepakt en geen folder met payload erbij oid. Dus dat is met de T-Mobile ipcc. Ik gebruik trouwens de software BetterZip. Zipje gedownload van dit forum met Safari 4. Mijn download van iTunes 8.2 beta is zo klaar dus hopelijk lukt het dalijk.
Ik zie het al: Safari hangt aan dat zipje archiveringshulpprogramma (wat standaard bij osx zit), en die pakt niet alleen het zipje, maar gelijk die ipcc uit waardoor je alleen die folder ziet. Firefox pakt het uit met stuffit expander, die wel de ipcc neer zet.
  #93  
Oud 10-06-09, 13:37
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

7zip werkt ook zeer goed, kan ik zeggen
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #94  
Oud 10-06-09, 13:55
dbreuning dbreuning is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Stuur een bericht via Instant Messenger naar dbreuning Stuur een bericht via MSN naar dbreuning
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaSsDruM Bekijk bericht
Ik zie het al: Safari hangt aan dat zipje archiveringshulpprogramma (wat standaard bij osx zit), en die pakt niet alleen het zipje, maar gelijk die ipcc uit waardoor je alleen die folder ziet. Firefox pakt het uit met stuffit expander, die wel de ipcc neer zet.
Dacht al dat het zoiets was. Nou mooi dat je er achter bent

Heb net de beta binnen enzo maar wil in VMware mn iPhone in iTunes krijgen alleen blijft die verbinden met iTunes op Mac OS...
  #95  
Oud 10-06-09, 19:19
timbr timbr is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 44
Standaard

Als je het T-Mobile ipcc bestand gebruikt dan krijg je weer de scrollende T-Mobile links bovenin je scherm. Kun je dit ook aanpassen?
  #96  
Oud 10-06-09, 20:21
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Ik ben dan wel geen OSX/Safari-gebruiker, maar ik weet dat je in de instellingen van Safari een vinkje kunt zetten waardoor gedownloade bestanden niet standaard worden uitgepakt. Kan een hoop frustratie schelen.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #97  
Oud 10-06-09, 20:34
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Als ik iTunes wil downgraden ben ik dan mn bieb kwijt?

En heeft iemand em werkend op de 3.0 GM?
Wat een heerlijk stukje software is dat trouwens zeg. Ik spotte em gister op mininova, meteen binnengehaald en tot verbazing was het de real deal.
Veeeeeel sneller dan 2.2!
  #98  
Oud 10-06-09, 20:36
JDFS's schermafbeelding
JDFS JDFS is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Tiel
Berichten: 46
Standaard

Iemand enige betas onder de beta 7 van iTunes waar die nog .ipcc herkent als je gaat updaten? En dan de 32-bit versies, want die 64-bit doen 't niet op mijn pc :S...

Edit: Laat maar, gefixt . Nu tethering werkend krijgen!

Edit 2: Yes, tethering werkt, en ook nog gewoon snel . Leon held!

Laatst gewijzigd door JDFS; 10-06-09 om 20:41.
  #99  
Oud 10-06-09, 20:59
MacF MacF is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 25
Standaard

Ik heb 3.0 GM draaien en kan via USB tetheren en MMS doet het inmiddels ook. Alleen ontvangen niet. (Oude iTunes, ipcc erop en gaan).

Weet iemand of je betaald voor MMS met een vodafone Super Sim Only abbo? En voor tethering?
  #100  
Oud 10-06-09, 21:15
iSP iSP is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 77
Standaard

In een andere thread had ik al een foolproof guide gezet:


1. deauthoriseer [wiki=1272]iTunes[/wiki]
2. installeer apptrap
3. Je gooit je itunes naar de prullenbak.
4. nu krijg je een bevestiging of je de instellingen van itunes ook wil weggooien, klik ja
5. je installeert 8.2 B7 (geen andere!, geen ipcc support)
6. je hernoemt je itunes database tijdelijk (anders start itunes niet op)
7. Open itunes en doe alt + zoeken naar [wiki=1807]Update[/wiki] en selecteer je ipcc
8. gooi itunes weg en installeer 8.2 weer
9. hernoem je itunes database weer terug
10. helaas moet je nu alles weer toevoegen of je kunt het automatisch laten inlezen (maar bij mij vind ie dan een hoop filmpjes die ik juist niet wil toevoegen die voorheen ook niet in de database stonden)

de database staat in users/muziek/itunes
de ipcc files kun je hier halen:
Piethein Strengholt’s Blog iPhone 3.0 tethering
De beta is zeer makkelijk te vinden ondanks wat eerder gezegd is, je gaat he vinden in de haven der piraten of duiveltjesland

Voordeel, tethering werkt nu perfect en het vodafone logo scrollt nu ok niet meer
[wiki=8918]MMS[/wiki] moet ik nog ff testen, ik zie niks anders aan berichten en voorheen nog nooit mms gebruikt.

Laat maar weten mensen waar het eerder niet bij lukte
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) Kaspers KPN 138 09-05-10 21:57
Help..Tethering aanzetten T-Mobile Teunke Odido (T-Mobile) 1 09-03-10 10:09
Tethering aanzetten in OS 3.1.x rover87 iPhone algemeen 307 19-01-10 09:26
Tethering T-mobile aanzetten? Jezpur Archief 1 19-11-09 21:07
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 jamy015 Archief 9 20-10-09 23:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:18.