//

Geen 3G netwerk

Geen 3G netwerk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vorige week ben ik ook een trotse bezitter van de iphone 3G. Allereerst moet ik even vermelden dat ik de zoekfunctie en google heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-03-09, 20:06
gitaarhaantje gitaarhaantje is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard Geen 3G netwerk

Sinds vorige week ben ik ook een trotse bezitter van de iphone 3G.

Allereerst moet ik even vermelden dat ik de zoekfunctie en google heb gebruikt maar ik heb nog geen antwoord gevonden op mijn vraag...

Ik heb op dit moment nog een sim only van t-mobile. In juni krijg ik het abonnement behorende bij de iphone(i-150).
Nu had ik gemerkt dat met internetten de kosten wel hoog worden dus heb ik toch maar nu web n walk standaard erbij genomen. Het probleem is dat ik geen verbinding krijg met 3G.
Nu had ik al gelezen dat de instellingen voor t mobile standaard goed staan maar voor de zekerheid heb ik door middel van een programmaatje apn enz.. veranderd..
Nog steeds geen resultaat.. heeft er iemand mss een idee of word het toch ff naar de tmobile shop?

Groeten Laurens
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-09, 20:09
pdreissen pdreissen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Limboland
Berichten: 99
Stuur een bericht via Instant Messenger naar pdreissen Stuur een bericht via MSN naar pdreissen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gitaarhaantje Bekijk bericht
Sinds vorige week ben ik ook een trotse bezitter van de iphone 3G.

Allereerst moet ik even vermelden dat ik de zoekfunctie en google heb gebruikt maar ik heb nog geen antwoord gevonden op mijn vraag...

Ik heb op dit moment nog een sim only van t-mobile. In juni krijg ik het abonnement behorende bij de iphone(i-150).
Nu had ik gemerkt dat met internetten de kosten wel hoog worden dus heb ik toch maar nu web n walk standaard erbij genomen. Het probleem is dat ik geen verbinding krijg met 3G.
Nu had ik al gelezen dat de instellingen voor t mobile standaard goed staan maar voor de zekerheid heb ik door middel van een programmaatje apn enz.. veranderd..
Nog steeds geen resultaat.. heeft er iemand mss een idee of word het toch ff naar de tmobile shop?
Het hangt er natuurlijk van af of je wel 3G dekking hebt. Volgens mij gaat ongeacht of je een abbo hebt altijd 3G branden bij dekking, ik kan me vergissen, er zal hier best iemand zijn die hierop wel een goed antwoord heeft
__________________
"Microsoft Products are Generally Bug Free"
-- Bill Gates
  #3  
Oud 30-03-09, 22:09
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Helemaal gelijk! Bij 3g dekking gaat dat icoontje gewoon branden. De instellingen staan al goed in je iphone tenzij je een simlockvrij heb natuurlijk
  #4  
Oud 31-03-09, 21:01
gitaarhaantje gitaarhaantje is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
Helemaal gelijk! Bij 3g dekking gaat dat icoontje gewoon branden. De instellingen staan al goed in je iphone tenzij je een simlockvrij heb natuurlijk

Toevallig moest ik vandaag naar Amsterdam en toen heb ik het kunnen testen.
Blijkt dus dat 3G wel werkt.... maar alleen vanaf ongeveer Zwolle....
Ik heb dus geen ontvangst waar ik woon ( Vroomshoop), Ommen en Dalfsen..Zijn er toevallig meer mensen die hier in de buurt wonen en ook geen ontvangst hebben?

Ik heb meteen t mobile maar eens een mail gestuurd...

Bedankt voor jullie reacties!!!

Groeten Laurens
  #5  
Oud 11-04-09, 22:45
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard

Sorry voor de late reactie, maar hier in Haaksbergen ook totaal geen 3G bereik.
Enschede en Hengelo wel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: Geen Netwerk crazy-chriss Unlock 0 26-09-10 17:39
iPhone 1e gen.: Geen unlock baseband 04-05-04G geen netwerk johngossen Unlock 1 08-04-10 20:59
iPhone 3G: Geen netwerk lienke Unlock 4 16-06-09 03:20
Geen netwerk konijntje666 Archief 2 03-05-09 18:23
iPhone: geen netwerk fukutoshin Jailbreak 4 08-11-08 12:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.