//

dekking

dekking discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet dat het al vaker aan bod is gekomen naar toch even een vraag. Ik heb sinds nov een iPhone met tmobile. Had vanaf het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-04-09, 01:11
superjacky superjacky is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard dekking

Weet dat het al vaker aan bod is gekomen naar toch even een vraag.
Ik heb sinds nov een iPhone met tmobile.
Had vanaf het begin slecht bereik thuis en absoluut geen 3g. Ben buiten gaan staan en door wat straten verderop gaan wandelen maar slecht bereik en geen 3g.
Belde de klantenservice en ja door het samengaan van tmobile en orange was hetslecht nog op sommige plaatsen ok gaf ze het voordeel van de twijfel . Afgelopen vrijdag werd ik het zo zat dus stuurde ze een mail met daarin mijn klacht. Bedoel geen bereik thuis en geen 3g alleen maar Wi-Fi . Even later kreeg ik telefoon en dat was tmobile en ze gingen het voorleggen aan de monteurs en binnen 10 dagen zouden ze contact met mij opnemen. Nu is mijn vraag : stel hun gaan het met mij eens worden en ik heb idd zeer slecht bereik en geen 3g waar heb ik dan op dat moment recht op ik bedoel betaal voor iets wat slecht is of wat ik niet heb en 2de vraag is hoe kunnen hun dat controleren / onderzoeken? Ben zo bang dat het een welles nietus spelletje gaat worden
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-09, 08:48
ReinB ReinB is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 5
Standaard

Hier het zelfde verhaal. De dekking van T-Debile icm de iPhone is dramatisch slecht, en dan niet alleen 3G. Je ziet de verbindingsbalkjes als een jojo heen en weer dansen en geregeld helemaal verdwijnen terwijl je toestel gewoon voor je op tafel ligt.
De update van Apple heeft daar niet veel verbetering in aangebracht: het ligt dus echt aan de provider.
ik vraag me af of je na een jaar doormodderen niet alsnog van je abbo af kunt en je toestel behouden, zodat je er een simkaart van een beter presterende provider in kunt stoppen.
Ik woon in het centrum van de wereld, namelijk Barneveld ( Ahem ) ; daar zou je toch fatsoenlijk bereik mogen verwachten.
  #3  
Oud 01-04-09, 11:20
superjacky superjacky is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

lijkt mij ook wel ja , ik zit tegen gorinchem aan en aan de andere kant utrecht dus snap het ook niet meer maar weet wel dat ik dat no service enzo meer dan zat ben bedoel wat heb je eraan als je niks tot weinig bereik heb ? Ben echt benieuwd wat hun reactie is maar denk niet dat we an hun af kunnen komen en zeker niet met behoud van de iPhone . Denk dat ze me paar maanden korting op men abbo aanbieden tja is leuk maar lost het probleem niet op . Vroeger oranje gehad en nooit problemen echt overal bereik en ze gaan samen en de pret is over ik las dat er div mensen hebben geschreven naar tros radar en kassa van de vara dus ben benieuwd
  #4  
Oud 06-04-09, 22:53
superjacky superjacky is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

Nou ik heb vandaag antwoord gekregen was idd in mijn stad geen 3g en tja het bereik viel volgens haar wel mee maar goed. Ik kon kiezen of me abbo opzeggen en dus me nummer en iPhone kwijt of 6 maanden 20% korting . Heb het laatste maar gedaan want wil hem echt niet kwijt
  #5  
Oud 07-04-09, 08:28
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door superjacky Bekijk bericht
Nou ik heb vandaag antwoord gekregen was idd in mijn stad geen 3g en tja het bereik viel volgens haar wel mee maar goed. Ik kon kiezen of me abbo opzeggen en dus me nummer en iPhone kwijt of 6 maanden 20% korting . Heb het laatste maar gedaan want wil hem echt niet kwijt
Waarom niet opgezegd. Je kan makkelijk via internet abonnement Vodafone of KPN met soms zelfs gratis iPhone afsluiten.
Van T-Mobile krijg je aankoopbedrag en afsluitkosten terug bij opzeggen wegens slecht bereik.
  #6  
Oud 10-04-09, 20:49
WillyD's schermafbeelding
WillyD WillyD is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 76
Standaard netwerk dekking

Ik heb overal dekking, echt overal! Je kunt het zo gek niet opnoemen, waar ik loop ga of sta. Behalve in de HUISKAMER! Ik word er gek van.
Iemand een idee??

Dank, Willy
  #7  
Oud 10-04-09, 22:48
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Binnenshuis gebruik ik voor internetten Wi-Fi. Op mijn kamer heb ik volledig 3G bereik.
WillyD, heb je wel binnenshuis 2G ontvangst?

Gr
__________________
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding...
  #8  
Oud 11-04-09, 08:28
WillyD's schermafbeelding
WillyD WillyD is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 76
Standaard

Met Wi-Fi heb ik inderdaad supergoed bereik, dat is het probleem niet. Maar als ik geen Wi-Fi aan heb, dan heb ik geen bereik 2g bereik in de huiskamer (alleen maar de huiskamer)!!
  #9  
Oud 12-04-09, 22:51
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb gelukkig overal bereik alleen echter niet in bodegraven bij mijn ouders (ligt bij gouda) Wel vaag want volgens de dekkingskaart hoort daar gewoon vol 3g te zijn! Het is immers midden in de randstad! Iemand een idee of er nog 3g masten gaan bij komen van t-mobile in nederland?
  #10  
Oud 12-04-09, 23:51
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
Ik heb gelukkig overal bereik alleen echter niet in bodegraven bij mijn ouders (ligt bij gouda) Wel vaag want volgens de dekkingskaart hoort daar gewoon vol 3g te zijn! Het is immers midden in de randstad! Iemand een idee of er nog 3g masten gaan bij komen van t-mobile in nederland?
Die dekkingskaart klopt voor geen meter...
  #11  
Oud 21-04-09, 22:10
hanicole hanicole is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 16
Standaard

Van alles klopt er niet , zelfs als je iPhone volle dekking aan geeft, op de A4 bij Schiphol bv.Volle dekking maar je kan geen normale gespreken voeren.Elke keer valt de verbinding weg. In het westland het zelfde. Het netwerk van T-debile is een grote gatenkaas. Mijn compensatie was een gratis onlock en met een kaartje van vodafone of kpn heb je een veel betere dekking. Ik modder mijn abo tijd uit en ga dan snel naar een andere provider. T-mobile heeft het tot nu goed verbruikt bij mij. is het nu (anno 2009) zo moeilijk om een goed werkend netwerk te leggen?????
  #12  
Oud 21-04-09, 23:12
superjacky superjacky is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 55
Standaard

Schijnbaar is het nogal moeilijk . Vraag me ook af of het nog beter gaat worden want word er soms gek van.
Dat Apple met hun in zee is gegaan snap ik nog niet .
Wel vreemd dat ik nu voor de zoveelste x een ander voorstel tegen kom. De ene korting voor zoveel % de andere simlock vrij laten maken enz
  #13  
Oud 23-04-09, 09:44
hanicole hanicole is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 16
Standaard

Ik heb er wel voor moeten strijden hoor
  #14  
Oud 23-04-09, 09:58
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Ik hoop nog steeds dat er verbetering komt middels een software update. Het is duidelijk dat het zit in de combi van tmobile en iPhone. Ik had hiervoor al langer tmobile icm andere toestellen. Nooit last van slechte dekking.
  #15  
Oud 24-04-09, 13:13
Ray159 Ray159 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik ben al jaren T-mobile klant (woon in het zuiden des lands) en had tot voorkort een Motorola GSM. Nooit problemen met het bereik gehad (op een enkel stipje na). Met de Iphone (heb ik sinds 2 maanden) is het bereik uitermate slecht geworden.

Volgens mij ligt dit gewoon aan de Iphone!!!!
  #16  
Oud 24-04-09, 13:49
RVENL RVENL is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 10
Standaard

Dit ligt absoluut aan de Iphone.
Heb al jaren KPN en met Nokia, Palm nooit dekkingsproblemen gehad
De dekking met mijn huidige 3G is met regelmaat zeer slecht.
Thuis varieert van volle dekking tot wegvallen
Onderweg zijn er hele gedeeltes zonder dekking
  #17  
Oud 24-04-09, 14:09
Ray159 Ray159 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RVENL Bekijk bericht
Dit ligt absoluut aan de Iphone.
Heb al jaren KPN en met Nokia, Palm nooit dekkingsproblemen gehad
De dekking met mijn huidige 3G is met regelmaat zeer slecht.
Thuis varieert van volle dekking tot wegvallen
Onderweg zijn er hele gedeeltes zonder dekking
Zal dus ook wel niet met een "eenvoudige" software update op te lossen zijn.......Iphone is een leuk toestel, echter het bereik valt mij erg tegen voor een dergelijk geavanceerd toestel (in de 1ste plaats is het toch ook nog altijd gewoon je telefoon !!!!!)
  #18  
Oud 24-04-09, 14:22
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Waarom werkt de iPhone dan wel goed met KPN en Vodafone als het toestel slecht zou zijn?
Sinds mijn overstap van T-Mobile naar Vodafone zijn mijn problemen bereik opgelost met de iphone.

Laatst gewijzigd door wil; 24-04-09 om 14:25.
  #19  
Oud 24-04-09, 14:29
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
Waarom werkt de iPhone dan wel goed met KPN en Vodafone als het toestel slecht zou zijn?
Sinds mijn overstap van T-Mobile naar Vodafone zijn mijn problemen bereik opgelost met de iphone.
Kom nu niet met dit soort onzin. T-Mobile icm de iPhone geeft gewoon een slecht bereik. Andere toestellen geven wel goed bereik met T-Mobile. Punt uit! Wat de techniek erachter is weet ik niet en wil ik ook helemaal niet weten. Daar zijn al hele discussies over geweest.
  #20  
Oud 24-04-09, 14:30
Ray159 Ray159 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
Waarom werkt de iPhone dan wel goed met KPN en Vodafone als het toestel slecht zou zijn?
Sinds mijn overstap van T-Mobile naar Vodafone zijn mijn problemen bereik opgelost met de iphone.
Enige verschil bij mijn overgang naar de Iphone was de Iphone.....ik heb zelfs mijn eigen sim-kaart kunnen behouden! Ik heb overigens een duo-kaart, en mijn Nokia telefoon welke ik gebuik in de auto heeft géén problemen met ontvangst......daarom ben ik van mening dat de Iphone geen al te goed ontvangst heeft !!! (uiteraard mijn persoonlijke mening)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dekking in.. 1337roller Odido (T-Mobile) 10 18-07-10 11:36
Dekking in Arnhem hansem Odido (T-Mobile) 26 28-04-10 10:41
Zeeland, 3G dekking? Bolus Odido (T-Mobile) 6 26-11-08 10:43
Dekking Amerika Red_princess Odido (T-Mobile) 5 24-11-08 22:19
3g dekking in aalsmeer? Boy van Baal iPhone algemeen 1 26-10-08 20:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:00.