//

Contract ontbinden en iPhone terug of 20% korting?

Contract ontbinden en iPhone terug of 20% korting? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat me verbaasd is dat je zegt dat je nog 1,5 jaar met je contract vooruit moet. Dit betekend dus dat je er al een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 05-12-09, 13:27
wimpie01 wimpie01 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Wat me verbaasd is dat je zegt dat je nog 1,5 jaar met je contract vooruit moet. Dit betekend dus dat je er al een half jaar hebt opzitten. En nu krijg je alsnog de mogelijkheid van t-mobile om een korting te krijgen of je contract te ontbinden?? Als dit zo is lijkt me dat na zo'n tijd een zeer redelijk aanbod. Bij een slechte ontvangst en geen 3G zou ik gewoon opzeggen. Wat heb je aan een mooie iphone terwijl je je ergert aan de ontvangst?. Vind wel dat je het onderste uit de kan wilt halen door de rest van de looptijd korting te willen. Kan me niet voorstellen dan TM hiermee akkoord gaat.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 05-12-09, 13:50
SneakyChipmunk SneakyChipmunk is offline
• iOS 10.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door semmi Bekijk bericht
Ik heb in Arnhem ook een slecht bereik. In huis veelal 1 streepje en bellen is dan geen optie.
Dit gemeld bij Tmobile en ik kon de volgende opties krijgen: 3 maanden 50%, 6 maanden 20% korting of ontbinden.

Persoonlijk vind ik dit geen opties. ik moet nog 1,5 jaar met het contract en 3 maanden of 6 maanden korting schiet ik niks mee op. Dan heb ik nog 1 jaar lang issues voor het volle abonnementsbedrag. Met ontbinden schiet ik ook niks op want dan ben ik het toestel kwijt (klaarblijkelijk?) en een gelijksoortig toestel kost me dan weer extra geld bij een andere provider.

Ik lees hier ook dat mensen hun gehele contract korting krijgen. Klopt dat nog? Want dat vind ik wat mij betreft de enig goede oplossing.
Dat klopt ja, ik heb het aanbod contract ontbinden of nog 1.5 jaar 20 % korting 2 weken geleden gekregen. Ik heb voor de korting gekozen.
  #43  
Oud 05-12-09, 23:44
semmi semmi is offline
• iOS 3.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimpie01 Bekijk bericht
Wat me verbaasd is dat je zegt dat je nog 1,5 jaar met je contract vooruit moet. Dit betekend dus dat je er al een half jaar hebt opzitten. En nu krijg je alsnog de mogelijkheid van t-mobile om een korting te krijgen of je contract te ontbinden?? Als dit zo is lijkt me dat na zo'n tijd een zeer redelijk aanbod. Bij een slechte ontvangst en geen 3G zou ik gewoon opzeggen. Wat heb je aan een mooie iphone terwijl je je ergert aan de ontvangst?. Vind wel dat je het onderste uit de kan wilt halen door de rest van de looptijd korting te willen. Kan me niet voorstellen dan TM hiermee akkoord gaat.
wat ik schreef was niet helemaal juist. Ik heb nu 2 maanden een contract bij T-mobile. Ik heb vanaf het begin mobile gebeld ivm slechte bereik thuis. Dit is toen geregistreerd met de mededeling dat ik zal worden gebeld voor een afspraak met iemand van tmobile om het bereik te meten bij mij thuis. Enfin, een aantal weken niets gehoord tot 3 weken geleden. Echter had ik op dat moment de iphone ingeleverd vanwege het bekende Wi-Fi probleem en gebruikte een oud mobieltje (waarmee ik wel meer bereik had). Vorige week dus weer contact gezocht met tmobile waarin ze mij het voorstel zoals beschreven deden. Aangezien ik op internet dezelfde gevallen heb gelezen over mensen die de volle looptijd korting kregen, vond ik het aanbod wat ik kreeg (voor een looptijd van 1jr en 10 maanden) wat magertjes. Dus wil ik even peilen hier op het forum.

Buitenshuis ben ik overigens zeer te spreken over het ontvangst en 3G en dus ook over tmobile.. Het is dus enkel thuis (afgezien van de zolder) maar dat is behoorlijk irritant.

Laatst gewijzigd door semmi; 05-12-09 om 23:50.
  #44  
Oud 24-12-09, 22:40
iphoneden iphoneden is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Beter je contract ontbinden bij deze naaiers mag ik vragen hoelang jij moes wachten tot je die 2 aanbiedingen kreeg? En wat je applicaties betreft das jammer dan ik zit nu met t zelfde probleem als ik de keus krijg om mijn contract te ontbinden doe ik dit gelijk wil niks meer met t mobile te maken hebben als ze geen goeie dienst kunnen leveren Gr. Den
  #45  
Oud 04-01-10, 12:29
UrbanTommy's schermafbeelding
UrbanTommy UrbanTommy is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

weet toevallig iemand of er bereik is in driebergen? ik verhuis daar naartoe en sta voor dezelfde keuze. Als daar bereik is wil ik graag de iPhone houden..
__________________
Iphone 3GS (16gb) Black en Beyza case ontvangen! =)
  #46  
Oud 04-01-10, 13:41
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

op de site van T-Mobile staat een coverage tool .
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #47  
Oud 04-01-10, 14:35
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

alsof je die kan geloven.... vriend van me woont in Driebergen en heeft gewoon 3G bereik etc, maar binnenshuis niet erg goed. Maar kan ook aan zjin huis liggen natuurlijk
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #48  
Oud 04-01-10, 17:56
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

dat kan ook , als er veel ijzer in het beton zit dan heb je rotontvangst ( kooi van ferriday )
  #49  
Oud 04-01-10, 18:21
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Faraday
Kooi van Faraday - Wikipedia
  #50  
Oud 04-01-10, 18:22
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

morgen ff naar pearle
  #51  
Oud 05-01-10, 19:41
iphoneden iphoneden is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

heb geen idee of je daar bereik hebt zal even bellen en aangeven dat je daar heen verhuist en als je geen bereik heb je contract dan wilt ontbinden is het een nieuwbouwhuis? ik woon sinds 3 maanden in een nieuwbouw huis in denhaag tottaal geen bereik en geen 3g heb dit aangegeven en mijn contract word ontbonden stuur de iphone trug en ga naar de phoneshop in denhaag hier betaal ik 150 voor de iphone icm kpn abonoment tjek phoneshop.nl zeer goed heb kpn getest met een iphone van mijn zwager echt prima werkt super suc6
  #52  
Oud 18-01-10, 21:28
peter1968 peter1968 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 44
Standaard opzegging

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tynian Bekijk bericht
Door slechte dekking in Groningen en Amsterdam heeft T-Mobile mij twee opties aangeboden:

- 20% korting op abonnement voor rest contractperiode (20 maanden)
- contract ontbinden, maar dan wel de iPhone terug

Mijn dilemma: ik heb de iPhone al sinds november (vervroegd gekregen) en ben er aardig aan gewend (adressen, agenda, etc.). Daarnaast zit er een klein kapitaal aan aangeschafte apps in.

Als ik de iPhone teruggeef, ben ik eigenlijk financieel slecht uit. Maar die korting levert ook niets op. Voor 4 euro minder per maand heb ik dan nog steeds geen bereik.

Wat denken jullie hierover?

Nog een idee: wachten met ontbinden tot juni en hopen op nieuwe iPhone?
Ze meten kennelijk met meerdere maten ook hier geen dekking in huis mag of 4maanden korting van 20% of opzeggen denk dat ik dat laatste doet mits ik die 100€ voor het simlock vrij maken terug krijg. en anders hebben we advocaten in nederland die het uit mogen zoeken.

laat nog wel weten hoet aflooopt
  #53  
Oud 19-01-10, 23:41
Bulley Bulley is offline
• iOS 8.1.2
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5
Standaard

Mijn advies...opzeggen en met een provider in zee gaan die wel bereik heeft.
Ik mocht na klachten (Nijmegen,hatert) gelukkig de boel retour sturen en
heb nu KPN met een Belgische telefoon...en het belangrijkste!..Bereik!
Zelfs thuis op de bank kan ik bellen en gebeld worden,mooi toch!
Een maatje van me heeft een Nokia en heeft met T-Mobile hier in huis ook geen bereik.

Ben vanaf Ben naar T-Mobile gegaan en daar altijd gezeten,naar volle tevredenheid maar T-Mobile is T-Mobile niet meer,helaas.....

Groet ,

Bulley
  #54  
Oud 20-01-10, 00:33
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Ik heb vorige week een iphone besteld, maar verhuis binnenkort, als mn huis wordt opgeleverd, naar een andere plaats. Als ik nu wel bereik heb thuis en straks in mijn nieuwbouwhuis niet, kan ik dan ook mijn contract laten ontbinden, of geldt dat enkel op het moment van afsluiten?
  #55  
Oud 20-01-10, 00:38
peter1968 peter1968 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 44
Standaard

naar mijn idee op oment van afsluiten T mobile kan er niets aan doen dat je verhuisd zw gezien.
het is anders als je dit bij het contract heb afgesproken.

gr Peter

Nog even op T mobile terug te komen, Per 1 jan 2010 ander beleid is mijn verteld.

het is of ontbinden of 4 mnd 20% korting op je abbonnement dit aldus medewerkster T mobile Vind de verhouding nog al scheef . bij ontbinden is Iphone binnen week retour. aansluitkosten en aanschaf kosten iphone worden gecrediteerd. heb je hem laten unlocke ( bij t mobile voor 100€ zo als ik) ist pech geld weg.
Mijn advies koop bij de phoneshop een iphone met vodafone krijg je ook nog eens 50% korting de eerste 6 mnd en geen aansluitkosten uit eindelijk niet duurder al is de aanschaf wel hoger als bij t mobile maar door de korting maakt het weer net zo duur..

groet Peter

Laatst gewijzigd door King1987; 20-01-10 om 00:47. Reden: edit knop gebruiken aub.
  #56  
Oud 20-01-10, 00:50
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Hmm, gelijk maar proberen dan zodra ik m heb! Volgens het kaartje op de site zou ik zowel hier als in mn nieuwe huis bereik moeten hebben..
  #57  
Oud 22-01-10, 13:22
desonnaville desonnaville is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 103
Standaard

ik werd na een klacht ook teruggebeld door t-mobile. Ze boden met de korting aan van 50% voor 3 maanden of het ontbinden van het contract met inlevering van de iPhone.

Ik heb er voor gekozen om het contract te laten ontbinden, maar was het niet eens met het inleveren van mijn toestel. Na een aantal gesprekken te hebben gehad, was het niet meer nodig om mijn iPhone in te leveren. Ik kon gewoon het contract ontbinden. Goede service vind ik dit van t-mobile.

Zorg ervoor dat je vriendelijk blijft aan de telefoon en dat je goed weet waar je het over hebt. Het was eigenlijk heel simpel, ik heb ze namelijk 3 opties aangeboden. Het ontbinden van het contract met behoud van de iPhone, over de resterende contractsperiode een korting van 50% of dat ik een nieuw abo afsluit bij Vodafone en de kosten vervolgens op t-mobile zou verhalen, aangezien zij zich niet aan de overeenkomst kunnen houden.

Nu heb ik het iPhone abo van Vodafone afgesloten.
  #58  
Oud 23-01-10, 18:56
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desonnaville Bekijk bericht
ik werd na een klacht ook teruggebeld door t-mobile. Ze boden met de korting aan van 50% voor 3 maanden of het ontbinden van het contract met inlevering van de iPhone.

Ik heb er voor gekozen om het contract te laten ontbinden, maar was het niet eens met het inleveren van mijn toestel. Na een aantal gesprekken te hebben gehad, was het niet meer nodig om mijn iPhone in te leveren. Ik kon gewoon het contract ontbinden. Goede service vind ik dit van t-mobile.

Zorg ervoor dat je vriendelijk blijft aan de telefoon en dat je goed weet waar je het over hebt. Het was eigenlijk heel simpel, ik heb ze namelijk 3 opties aangeboden. Het ontbinden van het contract met behoud van de iPhone, over de resterende contractsperiode een korting van 50% of dat ik een nieuw abo afsluit bij Vodafone en de kosten vervolgens op t-mobile zou verhalen, aangezien zij zich niet aan de overeenkomst kunnen houden.

Nu heb ik het iPhone abo van Vodafone afgesloten.
Kan je aangeven wat de functie van de persoon bij T-mobile is die je heeft aangegeven dat je het toestel mag behouden en contract wordt ontbonden?
  #59  
Oud 23-01-10, 23:52
cyber2001 cyber2001 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 91
Stuur een bericht via MSN naar cyber2001
Standaard

Ik zou proberen te regelen of je de iphone kunt overnemen. In het ergste geval met een prepaid kaartje ge-unlocked kunt krijgen en dan bij een KPN of Vodafone abonnement kunt aansluiten.
Ik zelf heb mijn iphone uit frankrijk laten komen en deze geunlockt. Net mijn Vodafone abonnement verlengt met een gratis telefoon 100 euro abbo met 20% korting voor een periode van 12 maanden (gehele contract duur) en 50% korting op mijn internet voor een per van 6 maanden. Lijkt mij een mooie deal.
  #60  
Oud 30-01-10, 21:08
lillytjuh lillytjuh is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rosmalen
Berichten: 45
Stuur een bericht via MSN naar lillytjuh
Standaard

Mmmm ik lees hier over slecht bereik in een nieuwbouwhuis! Mijn lot is dat ik ook ga verhuizen naar nieuwbouw. Ik hoop dat mijn bereik in stand blijft! In april 2009 heb ik mijn abo afgesloten voor 2 jaar. Dus ik zou tot april 2011 moeten doen met de iphone. Eind 2010 verhuis ik dus tegen die tijd zal ik het wel weten! Ik mag voor oplevering nog een aantal keren in mijn huis zijn voor een aantal zaken dus kan moet ik het maar even testen.
Reageren

Labels
abonnement, contract ontbinden, dekking, iphone, ontbinden, tmobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract ontbinden of...? rogertje Odido (T-Mobile) 6 01-01-11 15:06
Ontbinden contract cubesten Odido (T-Mobile) 3 01-11-10 11:44
Contract ontbinden Clyn Odido (T-Mobile) 10 14-06-10 20:58
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
Contract ontbinden mike28 Archief 1 21-11-09 12:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:22.