//

Iphone garantie/reparatie vraag

Iphone garantie/reparatie vraag discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Nop, telefoon wil helemaal niet meer opstarten nu. Ik ben al naar de winkel geweest, maar daar wisten ze ook geen raad. Gisteren ben ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-07-09, 10:38
Mark 3G Mark 3G is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 5
Angry

Nop, telefoon wil helemaal niet meer opstarten nu. Ik ben al naar de winkel geweest, maar daar wisten ze ook geen raad. Gisteren ben ik (eindelijk) teruggebeld door de klantenservice. Of ik 'm weer wilde opsturen voor een second opinion.
Ik ben erg benieuwd, want ik heb weinig vertrouwen meer in t-mobile en het toestel. Zelfs als ze 'm vervangen door een 3GS, weet ik nog niet of ik al deze ellende kan vergeven. Het is een grote soap!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-07-09, 11:37
tinos's schermafbeelding
tinos tinos is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: 030
Berichten: 115
Standaard

Denk niet dat je een 3GS ervoor terug krijgt .
__________________
Elk Nadeel Heeft Zijn Voordeel
  #23  
Oud 09-07-09, 12:28
ReliGht ReliGht is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Probeer eens de Iphone op te starten door met de home button en de power knop te gelijk in te drukken. Dit wil nog weleens helpen. Zodra je het Apple logootje ziet is hij bezig met een software-update.
  #24  
Oud 09-07-09, 13:32
Mark 3G Mark 3G is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ReliGht Bekijk bericht
Probeer eens de Iphone op te starten door met de home button en de power knop te gelijk in te drukken. Dit wil nog weleens helpen. Zodra je het Apple logootje ziet is hij bezig met een software-update.
Alles al geprobeerd! Nu ligt ie bij t-mobile. In de winkel wisten ze niets van een second opinion door een ander bedrijf, begreep ik uit de verbaasde reactie. Ik ben benieuwd of de iPhone toch weer bij Solid Vision belandt. Kunnen we weer opnieuw beginnen...De officiële klacht is de deur al uit en Kassa Radio is bezig met inventarisatie van alle garantie klachten. Het lijkt erop dat t-mobile alleen een verzekering wil verkopen ipv normale garantie verlenen
  #25  
Oud 09-07-09, 14:37
frv frv is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb dezelfde ervaring. Voor haarscheurtjes opgestuurd en de telefoon wordt terug gestuurd omdat er vochtindicatoren zijn gevonden. Dat heeft niets met haarscheurtjes te maken.
Ik heb er melding van gemaakt bij Kassa Vara en bij de Consuwijzer. Ik hoop ook voldoende mensen bijelkaar te krijgen voor een rechtzaak.
Het kan niet zo zijn dat je garantie verliest op productiefouten omdat er een "vochtprobleem" aan de orde zou zijn. Ik heb met mijn iPhone geen andere problemen dan de haarscheurtjes en heb geen controle over hoe ze "vochtproblemen" constateren. Ik wordt dus opgelicht door T-Mobile en wordt verzocht 269 te betalen voor een nieuwe iPhone.
  #26  
Oud 09-07-09, 14:45
ReliGht ReliGht is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 18
Standaard

Al geprobeerd via de Apple store of rechstreeks via Apple contact te leggen / op te sturen? Ik weet niet of dit helpt, maar het is misschien een optie.
  #27  
Oud 09-07-09, 14:48
Mark 3G Mark 3G is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 5
Standaard

Zo voel ik dat ook. Zo proberen ze je wel een verzekering aan te smeren of een ander toestel. Ik roep dan ook iedereen met soortgelijke ervaringen op zich te melden bij radiokassa@vara.nl. Na de zomer zouden zij hierop terugkomen volgens de uitzending van 25 juni.
  #28  
Oud 09-07-09, 14:50
Mark 3G Mark 3G is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ReliGht Bekijk bericht
Al geprobeerd via de Apple store of rechstreeks via Apple contact te leggen / op te sturen? Ik weet niet of dit helpt, maar het is misschien een optie.
Zij verwijzen weer door naar t-mobile...
  #29  
Oud 30-09-09, 15:52
mohmie mohmie is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 6
Standaard

LS,

Oplossing: een lange adem hebben...

Mijn probleem is hetzelfde (10 maanden oud, naar Tmobile gegaan, opgestuurd, vochtprobleem, geen garantie blablabla) als hier boven (ongeveer). Ik heb geen genoegen genomen met de actie van TMobile. Ik ben naar de shop gegaan en heb daar mijn beklag (luidkeels) gedaan. Ook het nut van naar de Apple store gaan leek mij futiel aangezien zij het toestel naar hetzelfde bedrijf sturen (die hoogstwaarschijnlijkdezelfde conclusie trekken: geen!!). Advies: zet alles zwart op wit en wacht de reactie af van de klantenservice.
Na ruim 1 week werd ik teruggebeld door 1 van de huisdieren van de klantenservice (zelden zo'n slechte klantenservice gesproken). Of ik akkoord ging met een ander toestel. Een ander? Dus een refurbished? Dat dacht ik niet. Het liefst heb ik dat jullie mijn toestel maken en anders dan wil ik gewoon een nieuwe. Dat mocht die persoon mij niet toezeggen dus zou zij een terugbelafspraak noteren voor de afdeling Customer Service.

Die belden net met de aanbieding dat ik een nieuwe 3GS krijg, op voorwaarde dat ik mijn oude toestel inlever. Deze kan ik aan het einde van de week ophalen bij de TMobile shop.

Conclusie: een lange adem hebben en dan gaan ze wel akkoord. Ik heb nog een wrange smaak van deze afhandeling in mijn mond maar goed: van de 2 opties die ik mezelf voor had gehouden (of mijn huidige toestel repareren of anders een nieuw toestel) vind ik dit de makkelijkste. Dat ben ik niet echt gewend van TMobile maar goed. De dame was aardig, begripvol en niet moeilijk.
  #30  
Oud 01-10-09, 17:46
Omario Omario is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik heb iphone 3g
ik ga hem ook over een poosje laten opsturen
vanwege Wi-Fi & haarscheurtjes,
zou ik dan een iphone 3gs krijgen?
en hoe zit het met de garantie van je nieuwe toestel?

Laatst gewijzigd door Omario; 01-10-09 om 18:08.
  #31  
Oud 26-11-09, 16:19
Dreissen Dreissen is offline
• iOS 7.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Omario Bekijk bericht
Ik heb iphone 3g
ik ga hem ook over een poosje laten opsturen
vanwege Wi-Fi & haarscheurtjes,
zou ik dan een iphone 3gs krijgen?
en hoe zit het met de garantie van je nieuwe toestel?
1. Een Iphone 3GS kun je vergeten.
Ik heb mijne ook opgestuurd en kreeg netjes een 3G (nieuw) terug.

2. De garantie word overgenomen door je nieuwe iphone als je nog 1 jaar garantie had heb je dat nu nog steeds daar veranderd niks aan dus.
  #32  
Oud 26-11-09, 16:52
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

hetzelfde hier, alleen ik heb een verzekering.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #33  
Oud 09-04-10, 10:51
casperboot casperboot is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard Door vochtprobleem geen garantie

beste Mohmie, heb exact hetzelfde probleem. Ga ook stappen zetten. Is het mogelijk als jij me een kopie stuurt van de brief die jij ze gestuurd hebt? Dan kan ik mijn brief op dezelfde wijze opzetten. Alvast bedankt, groet Casper

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mohmie Bekijk bericht
LS,

Oplossing: een lange adem hebben...

Mijn probleem is hetzelfde (10 maanden oud, naar Tmobile gegaan, opgestuurd, vochtprobleem, geen garantie blablabla) als hier boven (ongeveer). Ik heb geen genoegen genomen met de actie van TMobile. Ik ben naar de shop gegaan en heb daar mijn beklag (luidkeels) gedaan. Ook het nut van naar de Apple store gaan leek mij futiel aangezien zij het toestel naar hetzelfde bedrijf sturen (die hoogstwaarschijnlijkdezelfde conclusie trekken: geen!!). Advies: zet alles zwart op wit en wacht de reactie af van de klantenservice.
Na ruim 1 week werd ik teruggebeld door 1 van de huisdieren van de klantenservice (zelden zo'n slechte klantenservice gesproken). Of ik akkoord ging met een ander toestel. Een ander? Dus een refurbished? Dat dacht ik niet. Het liefst heb ik dat jullie mijn toestel maken en anders dan wil ik gewoon een nieuwe. Dat mocht die persoon mij niet toezeggen dus zou zij een terugbelafspraak noteren voor de afdeling Customer Service.

Die belden net met de aanbieding dat ik een nieuwe 3GS krijg, op voorwaarde dat ik mijn oude toestel inlever. Deze kan ik aan het einde van de week ophalen bij de TMobile shop.

Conclusie: een lange adem hebben en dan gaan ze wel akkoord. Ik heb nog een wrange smaak van deze afhandeling in mijn mond maar goed: van de 2 opties die ik mezelf voor had gehouden (of mijn huidige toestel repareren of anders een nieuw toestel) vind ik dit de makkelijkste. Dat ben ik niet echt gewend van TMobile maar goed. De dame was aardig, begripvol en niet moeilijk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reparatie iphone met garantie haroldv iPhone algemeen 4 22-02-12 12:56
iPhone 3GS op reparatie, vraag. Pimpslap iPhone algemeen 3 17-04-11 18:07
Ten einde raad>gejailbreakt, kapot, garantie, reparatie? royPhone Archief 5 20-01-10 16:17
Reparatie (zonder garantie) ChiTheDesigner iPhone algemeen 4 24-06-09 21:21
reparatie tijdens garantie digiboudy71 iPhone algemeen 13 05-04-08 15:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:47.