//

Wie is er tevreden met t-mobile?

Wie is er tevreden met t-mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een t-mobile abonnement afgesloten met een iphone 16 gig, alleen nu lees ik regelmatig op het forum dat het bereik erg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-06-09, 22:32
stony667 stony667 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 69
Standaard Wie is er tevreden met t-mobile?

Beste mensen,

Ik heb een t-mobile abonnement afgesloten met een iphone 16 gig, alleen nu lees ik regelmatig op het forum dat het bereik erg tegen valt en het 3g gebeuren ook.

Daarom start ik deze discussie, wie is er wel tevreden met t-mobile is en zijn iphone en wie niet. Laat het me weten

Laatst gewijzigd door stony667; 14-06-09 om 22:40.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-09, 22:41
martijnve martijnve is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 23
Standaard

Zijken op groete bedrijven is altijd zo makkelijk.

Ik ben in princiepe niet ontevreden. Ik ben met tmobile goedkoop uit tov andere iphone aanbediers. En heb vrijwel nooit problemen met ontvangst (regio eindhoven) heel soms heb ik ergens geen 3g maar 99%van de tijd gewoon wel en de gsm/gprs ontvangts is altijd prima. De beloofde internetsnelheid van 2mbit ga meestal dik overheen.

Nu alleen nog hopen dat ik straks mag upgraden naar de 3g s dan ben ik helemaal dik tevreden
  #3  
Oud 14-06-09, 22:52
stony667 stony667 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 69
Standaard

Thanks voor je reactie
  #4  
Oud 14-06-09, 22:59
TheIndo TheIndo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnve Bekijk bericht
Zijken op groete bedrijven is altijd zo makkelijk.

Ik ben in princiepe niet ontevreden. Ik ben met tmobile goedkoop uit tov andere iphone aanbediers. En heb vrijwel nooit problemen met ontvangst (regio eindhoven) heel soms heb ik ergens geen 3g maar 99%van de tijd gewoon wel en de gsm/gprs ontvangts is altijd prima. De beloofde internetsnelheid van 2mbit ga meestal dik overheen.

Nu alleen nog hopen dat ik straks mag upgraden naar de 3g s dan ben ik helemaal dik tevreden
Ik sluit me hierbij aan. Al jaren T-Mobile klant, woon in regio Z-Limburg. Natuurlijk zijn er plekken met iets minder bereik. Maar dat ligt natuurlijk aan de plekken waar je komt en waar de masten van T-Mobile staan. Ook aan de grens goed ontvangst en weinig omschakelen naar een buitenlands netwerk.

Ik heb met mijn volle verstand voor 2 jaar getekend. Dus als er een mogelijkheid komt om te switchen naar een 3G S, zou fantastisch zijn en anders ben ik nog ruim een jaar tevreden met mijn "gewone" 3G. Alleen hopen dat er snel een jailbreak komt voor de nieuwe software, zodat ik programma's gewoon kan uitproberen voordat ik ze koop !
  #5  
Oud 15-06-09, 11:02
justin2108 justin2108 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 51
Standaard

Hier uit het noorden van Nederland.

ik ben overgens totaal niet tevreden met T-mobile.
de consument wordt overgens niet serieus genomen bij T-mobile.

dit is gebaseerd over de Dekking + Klachten/Incidenten ondersteuning van T-mobile.

ik heb ongv. een 60% a 70% dekking van GSM
50% a 60% dekking van gprs.
20% a 30% dekking van 3G

ofwel zeer en zeer slecht.
de dekking geld ook voor andere Simlock vrije mobile die ik heb uitgestest.
waaronder.
Samsung d900
Nokia 3410
Samsung Pixon
Samsung Touch

dit is allemaal in de buurt van Emmen en omstreken. met een diameter van ongv. 50km.
als ik T-mobile een cijfer moest geven was het een 5 waarom niet lager zou je denken ??
nou omdat in de grote steden of bekende plekken in nederland toch wel bereik is.
  #6  
Oud 15-06-09, 11:09
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

Ik vind de dekkings kwaliteit ook niet best van T-mobile.

Ik woon in Hilversum daar heb ik goed bereik,
Maar ik werk in Laren, heb ik nooit 3g, met een beetje mazzel wel gprs. dat zelfde geld voor in Baarn, waar ik vaak ben voor mijn voetbal/familie, ook hier heb ik geen 3g. Dit is zowel binnen als buiten.

Ik baal hier van aangezien ik €65 euro per maand betaal en dus niet volledig van mijn Iphone kan genieten!!!!
  #7  
Oud 15-06-09, 13:41
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

GPRS dekking is gelijk aan GSM dekking.
Ik moet inderdaad toegeven dat de 3g niet overal voorhanden is, dit zul je helaas met alle netwerken houden.

Vergeet voor je reageert niet dat de vraagstelling gaat over wie er WEL tevreden is.
Topics over slechte ervaringen hebben we inmiddels volgens mij wel genoeg.

Als klant ben ik prima tevreden.
  #8  
Oud 15-06-09, 13:45
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Ik ben prima tevreden over T-mobile.
Omdat we hier geen 3g dekking hebben terwijl het wel op het dekkings kaartje staat (dat dekkings kaartje is ook een lachtertje). Kregen we mooi 6 maanden 50% korting.
Deze zijn nu verstreken, zal nog maar eens bellen of er nog wat korting in zit


Dekking van 3g is totaal ruk bij T-Mobile. Heb voor een ritje 2 nokia's n95 naast elkaar gelegd. En dan zie je dat vodafone stabiel 3g blijft houden terwijl t-mobile blijft verspringen van gprs naar 3g ritje van betuwe naar Hengelo.
Op de terug weg de toestellen van sim gewisseld.... zelfde verhaal

Maar goed voor mij is het 3g niet zo heel belangrijk, mail komt prima aan via gprs.
Internetten doe ik niet bijzonder veel.
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #9  
Oud 15-06-09, 13:55
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Ik woon in Almere en ik heb altijd goed bereik thuis. Alleen in de trein tussen Almere Oostvaarders en Lelystad, en tussen Almere Poort en Weesp (hemelsbreed tussen Muiderberg en de Hollandse brug) is een stuk waar je geen bereik hebt. In Weesp heb ik alleen op het NS 3G bereik, downtown geen, en de gsm ontvangst is zeer slecht. Dus als ik ga verhuizen blijft de iPhone in Almere... In de Eemhof viel mijb volledige ontvangst weg (Zeewolde boerendorp)

Ik vind T-Mobile erg duur. Ik betaal €45 per maand voor maar 300/300. En internetten kan je ook niet overal....

Laatst gewijzigd door TheStijg; 15-06-09 om 13:59. Reden: Daarom
  #10  
Oud 15-06-09, 16:39
Franzzz Franzzz is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Diemen
Berichten: 51
Standaard

ben sinds vorig jaar lid. Heb niks te klagen over de service. Vind het super dat je de iPhone voor zo'n lage prijs kunt krijgen. Wat minder tevreden ben ik over de abbo's. Vooral als je T-Mobile flex gewend bent. Nu met de MMS die nog eens buiten de bundel valt wordt het wat minder. Maar goed, ik ben zo verslaafd aan me iPhone dat ik toch wel blijf.
Bovendien begrijp ik ook vaak niet waarom mensen T-Mobile zo lopen af te kraken. Er is haast nooit storing. Krijg als ik bel snel de klantenservice aan de lijn en problemen worden snel en makkelijk opgelost. M'n zusje heeft op dat gebied veel meer problemen met Hi.
__________________
Franzzz
  #11  
Oud 15-06-09, 17:22
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
problemen worden snel en makkelijk opgelost.
Helaas verschillen hier de meningen én ervaringen bij veel mensen over.

Ik ben voor de rest vrij tevreden, niet veel problemen gehad. Helaas zijn de paar problemen die ik heb gehad heel erg lechts opgelost en zijn afspraken niet of slecht nagekomen.

Bereik bij mij = zeer goed
3G = redelijk goed (soms even geen 3G)
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 15-06-09 om 18:13.
  #12  
Oud 16-06-09, 01:08
frankhan's schermafbeelding
frankhan frankhan is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Erg tevreden. Absoluut geen problemen. Dekking voldoende.
__________________
1x 4 zw 16GB, 1x 3G zw 16 GB, 2x 3GS w 16 GB, 1x 3GS w 32 GB, 1x 2G 8GB US, 1x iPad 16G Wi-Fi. All JB
  #13  
Oud 16-06-09, 09:31
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Ontevreden. Bereik binnen gebouwen valt steeds weg. Ik had dit in Leiden, Hoofddorp en Haarlem. Nu tevreden met Vodafone waar ik op dezelfde plaatsen wel bereik heb en met T-Mobile niet. Buiten was het bereik met T-Mobile wel goed. T-Mobile kan wel sneller internet hebben maar zonder bereik heb je daar niet veel aan.
  #14  
Oud 16-06-09, 10:52
lotty_lot lotty_lot is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Op zich ben ik nog wel redelijk tevreden. Ik ben nu ongeveere een maandje klant, dus ik kan er natuurlijk niet al te veel over zeggen. Mijn 3G bereik is helaas niet al te best. Het is nog steeds een beetje raar dat ze zulk slecht bereik in Amsterdam (Oud Zuid/Centrum) geven. Ook bij m'n ouders zit 3G er helaas niet in. Maar op zich ben ik nu wel goedkoper uit dan met m'n oude Vodafone abbo. Ook heb ik tot nu toe al een paar keer goede ervaringen met de klantenservice gehad. Ik had een probleempje met m'n iPhone, en ik heb toen meteen een nieuwe gekregen. Zo zijn er nog een paar dingetjes geweest.

Het is natuurlijk moeilijk te zeggen na zo'n korte tijd, maar tot nu toe ben ik best tevreden.
  #15  
Oud 16-06-09, 11:00
PlaceR PlaceR is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Hier nog een zeer zeer tevreden T-M klant, bereik is prima. Heb ernaast Vodafone, dat is pas een puinhoop. Vreselijk vaak gewoon geen internet mogelijk, wegvallen 3G, op 1 of andere vage manier toch altijd vreselijk snel door de minuten heen en altijd hogere rekeningen.

TM 150min
VF 200min
Ik bel meer met de TM en toch is de VF op 1 of andere vage manier altijd eerder op.

Bereik GPRS:

T-M ooit 1x geen bereik gehad, was wel in de middle of nowhere.
Vodafone regematig geen bereik. Zelfs in goed bewoond gebied

Bereik 3G:
T-M prima, bijna overal volle bak. En snel
Vodafone drama, op dezelfde plek ene keer wel andere keer niet, wegvallen 3G tijdens internetten. En supertraag terwijl ze meer beloven dan TM

Beide ook gekruistest met diverse toestellen en daar ligt het niet aan.

Snap dat gehuil over TM ook niet echt, 100% 3G dekking is ook niet iets dat je mag verwachten denk ik. Je kon de plaatjes waar bereik is met 3G online bekijken voor het afsluiten. Ga dan ook niet huilie huilie doen als er een plekje is waar het niet werkt.

Service:
T-Mobile, Meer dan goed. Menselijke service, word teruggebeld door klantenservice.
Problemen worden snel verholpen en als dat niet lukt slingeren ze er wel een korting tegenaan.

Vodafone, 1 grote onmenselijke zooi. Klachten worden standaard beantwoord met een brief dat het onbepaalde tijd kan duren. Oplossen kennen ze niet, alleen het ongegrond bepalen van de klacht. En daarna niets meer voor je doen. Regelmatig spook bedragen op de rekening. Bellen vanuit buitenland terwijl ik daar nooit geweest ben, kosten voor afsluiten op 16-3 en weer aansluiten op 14-3. Klopt niet en kan niet aangezien je eerst moet afsluiten en dan aansluiten. VF kan blijkbaar terug in de tijd. En als je daar over belt moet je eerst gewoon betalen en daarna krijg je het 2 maanden later gecrediteerd.
  #16  
Oud 16-06-09, 11:23
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PlaceR Bekijk bericht
Hier nog een zeer zeer tevreden T-M klant, bereik is prima. Heb ernaast Vodafone, dat is pas een puinhoop. Vreselijk vaak gewoon geen internet mogelijk, wegvallen 3G, op 1 of andere vage manier toch altijd vreselijk snel door de minuten heen en altijd hogere rekeningen.

TM 150min
VF 200min
Ik bel meer met de TM en toch is de VF op 1 of andere vage manier altijd eerder op.

Bereik GPRS:

T-M ooit 1x geen bereik gehad, was wel in de middle of nowhere.
Vodafone regematig geen bereik. Zelfs in goed bewoond gebied

Bereik 3G:
T-M prima, bijna overal volle bak. En snel
Vodafone drama, op dezelfde plek ene keer wel andere keer niet, wegvallen 3G tijdens internetten. En supertraag terwijl ze meer beloven dan TM

Beide ook gekruistest met diverse toestellen en daar ligt het niet aan.

Snap dat gehuil over TM ook niet echt, 100% 3G dekking is ook niet iets dat je mag verwachten denk ik. Je kon de plaatjes waar bereik is met 3G online bekijken voor het afsluiten. Ga dan ook niet huilie huilie doen als er een plekje is waar het niet werkt.

Service:
T-Mobile, Meer dan goed. Menselijke service, word teruggebeld door klantenservice.
Problemen worden snel verholpen en als dat niet lukt slingeren ze er wel een korting tegenaan.

Vodafone, 1 grote onmenselijke zooi. Klachten worden standaard beantwoord met een brief dat het onbepaalde tijd kan duren. Oplossen kennen ze niet, alleen het ongegrond bepalen van de klacht. En daarna niets meer voor je doen. Regelmatig spook bedragen op de rekening. Bellen vanuit buitenland terwijl ik daar nooit geweest ben, kosten voor afsluiten op 16-3 en weer aansluiten op 14-3. Klopt niet en kan niet aangezien je eerst moet afsluiten en dan aansluiten. VF kan blijkbaar terug in de tijd. En als je daar over belt moet je eerst gewoon betalen en daarna krijg je het 2 maanden later gecrediteerd.
toch wel vreemd dat mijn ervaring precies andersom is. Klantenservice T-Mobile een drama. Bereik T-Mobile slecht en Vodafone altijd goed. Na een half jaar gaf de technische dienst van T-Mobile eindelijk toe dat in mijn gebied het bereik niet optimaal was en dat contract ontbonden kon worden. Eerst werd ik aan het lijntje gehouden dat ik moest wachten op de koppeling met Orange netwerk en kreeg ik een korting op abonnement. Alles zou goed komen na de koppeling met orange. Niet dus, geen enkele verbetering.
  #17  
Oud 16-06-09, 12:29
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnve Bekijk bericht
Zijken op groete bedrijven is altijd zo makkelijk.
Tenzij het zeiken terecht is natuurlijk

Hartje Randstad en geen 3G (wel 6 maanden 10 euro korting whoehoe )
Overal in Nederland op zijn tijd wegvallen bereik..
Klantenservice nemen wel snel op, aardige mensen..
Bedrijfspolicy niet super klantvriendelijk

Vooral in het tevreden houden van klanten scoren ze ondermaats...vind ik!!!
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #18  
Oud 16-06-09, 13:57
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard

Na te zijn begonnen bij BEN dat later T-mobile werd heb ik in al die jaren nooit echt klachten gehad over T-mobile en hun service of dekking.

Ze hebben me nu ook al meerdere malen geholpen met de klachten over de scheurtjes aan de iPhone terwijl ze dat niet persee zouden moeten (hij is van marktplaats met T-mobile simonly)

Tuurlijk valt 3g wel eens weg. Maar om nu net te doen alsof dat bij andere nooit voorkomt....
__________________
leondekkers.nl
  #19  
Oud 16-06-09, 15:49
RVPV2009's schermafbeelding
RVPV2009 RVPV2009 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 11
Standaard

Sinds 01-02-2009 in het bezit van een Iphone met T-M Relax 300 + 25 SMS.
Het gebruik de bereikbaarheid, dekking enz enz meer dan super.
Alles werkt en heb der geen problemen mee, wel is mij het visual voice mail niet geheel duidelijk omdat mijn abo vorm dat niet ondersteund.
Maar goed gezien ik daar geen gebruik van maak lijkt mij dat dus ook geen probleem.

Laatst gewijzigd door RVPV2009; 16-06-09 om 15:50. Reden: extra regel
  #20  
Oud 17-06-09, 09:48
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ik was tot vorige week wel aardig tevreden. Bereik was wel goed (3g in heel mijn dorp nergens te vinden).
Voor na vorige week zie deze post:KLIK
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie is de boosdoener? T-mobile of Apple? wouterdabezd Odido (T-Mobile) 9 13-11-10 17:01
Wie heeft iphone 4 bij t-mobile shop almelo binnen? borgqueenx Koopinformatie Nederland 9 16-08-10 18:41
Vechten met iTunes! Wie stuurt wie eigenlijk aan??! Amazon62 Archief 17 13-10-08 18:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:13.