//

T-Mobile BELSTATUS HELP!

T-Mobile BELSTATUS HELP! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) vandaag werkt de belstatus weer zag ik. Eindelijk dacht ik. De 19de van de maand krijg ik mijn nieuwe beltegoed , maar nu was dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-07-09, 16:21
hanicole hanicole is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 16
Standaard

vandaag werkt de belstatus weer zag ik. Eindelijk dacht ik. De 19de van de maand krijg ik mijn nieuwe beltegoed , maar nu was dat maar 67 min inplaats van 150 min. Ik maar weer eens bellen met TM en nu blijkt het dat ze tot de 28e bezig zijn met my t-mobile
De medewerker vertelde ook dat ze met dat hele gebeuren ook nog eens 48 uur achterlopen ,,wat een feest dat t-mobile
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 26-07-09, 10:50
rainking rainking is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Steenwijk
Berichten: 22
Standaard

De belstatus werkt nu al weer enkele dagen niet. Ik ben niet zo'n snelle klager maar moet zeggen dat ik nu wel heel erg begin te balen je kan gewoon niet zien wat je status is. Vindt het niet normaal dat nu binnen een maand al weer de hele boel plat ligt. Kunnen we hier samen misschien iets aan doen?
  #23  
Oud 26-07-09, 10:53
tommot tommot is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rainking Bekijk bericht
De belstatus werkt nu al weer enkele dagen niet. Ik ben niet zo'n snelle klager maar moet zeggen dat ik nu wel heel erg begin te balen je kan gewoon niet zien wat je status is. Vindt het niet normaal dat nu binnen een maand al weer de hele boel plat ligt. Kunnen we hier samen misschien iets aan doen?
Het werkt nu inderdaad wéér niet. Om gek van te worden!
We hebben wat betreft de belstatus echter geen poot om op te staan, een moderator op het forum van T-mobile zei dat de belstatus een extra dienst is en nergens in de voorwaarden staat dat we daar recht op hebben.
  #24  
Oud 26-07-09, 10:58
rainking rainking is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Steenwijk
Berichten: 22
Standaard

Hoi Tommot
Je hebt wel gelijk maar al dit soort dingen bijelkaar maakt wel dat ik aan het eind van mijn contract niet meer voor T-mobile zal kiezen.
  #25  
Oud 26-07-09, 11:02
tommot tommot is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 43
Standaard

Hoi Rainking,

Deze actie van T-mobile is ook verre van klantvriendelijk te noemen.
Ze hadden op zijn minst de klanten goed kunnen voorlichten en een reële deadline kunnen stellen. Nu is de datum al een paar keer verschoven!
Een typisch voorbeeld van "aan het lijntje gehouden worden".
  #26  
Oud 26-07-09, 11:48
Phoef Phoef is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 85
Standaard

De wereld vergaat niet als je de belstatus niet kan zien, Zit er op de iphone niet een fuctie die laat zien hoeveel gebeld hebt?

Belstatus is een extra service van t-mobile die nog onder cunstructie staat btw,
  #27  
Oud 26-07-09, 13:58
Euphonius Euphonius is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

De belstatus vind ik persoonlijk geen ramp, al ben ik op vakantie geweest en heb ik extra kosten gemaakt... Hoeveel dat er zijn is mij tot dusver een raadsel.

Het kwalijke vind ik het feit dat mijn factuur niet is opgemaakt en dat ik daarom geen flauw benul heb wanneer het bedrag zal worden afgeschreven.

Op de T-Mobile forums vertellen ze dat het kan voorkomen dat je dan 2 facturen ontvangt komende maand. Niet cool.
  #28  
Oud 26-07-09, 14:20
Mmore Mmore is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Oost-Souburg
Berichten: 18
Standaard

Nee, er zit geen functie op de iPhone waarop je kan zien hoeveel je (outgoing) gebeld hebt of hoeveel SMSjes je verstuurd hebt. Als je een bundel hebt van 1000 SMSjes is het moeilijk in te schatten hoe ver je bent.. Je kan ze moeilijk tellen.

Wat Euphonius zegt is ook een belangrijk punt, ik ontvang normaal gesproken mijn factuur rond de tweede week van de maand. Nu heb ik de mijne van 07 nog steeds niet ontvangen en kan ik straks dus twee factuurs achter elkaar (07 & 08) verwachten, zonder enig idee te hebben hoe hoog deze gaan uitvallen.

Ik raad iedereen aan om een brief hierover te versturen naar T-Mobile. Er is geen enkele "valid reason" om de belstatus zo lang offline te houden. Elke ICT-Medewerker weet dat voordat je een nieuw systeem in werking neemt je ervoor zorgt dat deze en het oude systeem eerst synchroon werken alvorens je overstapt op het nieuwe systeem, wat dan maximaal een uur of twee kan duren. Vervolgens houdt je het oude systeem nog online tot het moment dat de overgang voltooid is en bewezen heeft goed te werken. Op deze manier hoef je als klant helemaal niets te merken van de overgang.

T-Mobile kan niet de belstatus inzien c.q. bijhouden, maar wel straks een correcte factuur sturen? Daar geloof ik niet in. Als dit defect te maken heeft met het bijhouden van bijvoorbeeld de gesprekken die we voeren en de SMSjes die we versturen om straks een factuur te maken dan zou het defect binnen een uur gefixed zijn, want dan kost het in eens geld. Alhoewel dit ook aardig wat geld gaat kosten, aangezien ik al zo goed als besloten heb om na mijn termijn over te stappen naar een andere provider.

Het ergste is nog de klantenservice die je keer op keer verkeerd inlicht, eigenlijk. Slechts 1 keer heb ik iemand aan de telefoon gehad (via de dealer lijn nota bene!) die toegaf dat dit eigenlijk niet kon en die zijn excuses aanbood namens T-Mobile op een manier die ik wel op de prijs kan stellen. Niet dat die gasten van de helpdesk er iets aan kunnen doen..

Last but not least: Ik heb mijn belgedrag best in de hand, maar dit zorgt er juist voor dat mensen die daar wat meer moeite mee hebben, mensen die op vakantie geweest zijn of gaan en mensen die deze maand onverwachte belkosten hebben moeten maken geen enkel idee hebben hoe "erg" het gaat uitvallen, en dat is gewoon erg slordig voor iets wat eigenlijk niet kan.

Laatst gewijzigd door Mmore; 26-07-09 om 14:22. Reden: Stukje toegevoegd.
  #29  
Oud 27-07-09, 13:21
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

vandaag maar weer gebeld omdat ik nog steeds niet op de site kan inloggen , en toevallig zou het vandaag opgelost moeten zijn !....zeggen ze.

nou ik geloof er geen bal van, wel toevallig dat juist in de vakantie periode de boel niet werkt, en je moet wachten tot er misschien een vet bedrag afgeboekt wordt voor z.g kosten die zijn gemaakt in het buitenland GRRRRR
  #30  
Oud 27-07-09, 17:08
Buistie Buistie is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 16
Standaard

Belstatus doet het weer zo te zien op de site van T-Mobile! Nu hopen dat de belstatus app ook weer snel beschikbaar is in I-Tunes want die moet ik nog op de iphone zetten!
  #31  
Oud 27-07-09, 20:42
BeZaX BeZaX is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Het is idd even wachten tot de belstatus app terug is in de App Store. Ik las echter wel op een forum dat dit 7 tot 10 dagen kon duren.
  #32  
Oud 27-07-09, 21:00
Bart013 Bart013 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 23
Standaard

Hmm. Die belstatus app heb ik graag nog voor ik op vakantie ga volgende week maandag. Hopelijk is hij er dan al.

Snap trouwens niet veel van belstatus op t-mobile? Ik heb een I-150 en nu staat er dat ik 163 minuten nog over heb, 103 smsjes en dat ik 7,86 extra kosten heb. Heb ik met i-150 nou 150 minuten EN 150 smsjes, of 150 minuten OF 150 smsjes? Anders moet ik eens wat meer gaan bellen.

Snap trouwens ook niet waar die extra kosten vandaan komen maar goed xD
  #33  
Oud 27-07-09, 21:08
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart013 Bekijk bericht
Hmm. Die belstatus app heb ik graag nog voor ik op vakantie ga volgende week maandag. Hopelijk is hij er dan al.

Snap trouwens niet veel van belstatus op t-mobile? Ik heb een I-150 en nu staat er dat ik 163 minuten nog over heb, 103 smsjes en dat ik 7,86 extra kosten heb. Heb ik met i-150 nou 150 minuten EN 150 smsjes, of 150 minuten OF 150 smsjes? Anders moet ik eens wat meer gaan bellen.

Snap trouwens ook niet waar die extra kosten vandaan komen maar goed xD
je hebt èn 150 minuten èn 150 sms-jes Hou je extra kosten in de gaten bij TM, want daar gaat het nog wel eens fout. Vraag desnoods om een specificatie!
__________________
iPhone 4 16GB - 5.0.1 JB (untethered - Redsn0w 0.9.10b) *** iPad 16GB Wi-Fi - 5.0 geen JB (meer)
  #34  
Oud 27-07-09, 21:48
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Werkt nog niet zo als het zou moeten.

Overige kosten van vorige maand zijn blijven staan. Nieuwe bundel staat er vanaf vandaag wel weer bij.....werkt dus weer niet naar behoren. Vraag me af wanneer het nou wel eens goed gaat werken.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #35  
Oud 27-07-09, 21:57
Leon_R Leon_R is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Ja, hier idd hetzelfde. Overige kosten die blijven staan maar voor de rest wel weer geupdatet...
  #36  
Oud 27-07-09, 23:16
hanicole hanicole is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 16
Standaard

Werkt niet zoals het moet. Ik sta nu op 64 min beltegoed. Ik moet dus al 86 min gebeld hebben sinds de 19e..Dat heb ik zeker niet in mijn vakantie. Als van de week mijn beltegoed niet geupdate wordt moet ik er maar weer eens een belletje aan wagen.
  #37  
Oud 27-07-09, 23:17
Mmore Mmore is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Oost-Souburg
Berichten: 18
Standaard

Het vervelende is dat je kan bellen wat je wilt, maar de T-Mobile medewerkers kunnen je toch niet helpen.
  #38  
Oud 27-07-09, 23:49
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Dit zijn gewoon dingen die tijd kosten, en heeft bellen inderdaad geen zin. Als ze op de klantenservice kosten kunnen besparen, dan kunnen ze dat misschien in het 3G bereik gooien. Dus wat doen we? Niet meer bellen naar de klantenservice van T-Mobile?
  #39  
Oud 27-07-09, 23:51
Mmore Mmore is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Oost-Souburg
Berichten: 18
Standaard

Tijd kosten? Tijd? TIJD?! Grmpf, hadden ze wel kunnen bedenken voor ze eraan begonnen. Worked fine for me.

And stop stalking me.. Waarom kom ik je OVERAL tegen, Frank
  #40  
Oud 28-07-09, 11:30
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Nou ik heb dus wel extra belminuten en sms te goed gekregen ben ik even blij maar ik ga hier nog niet vanuit dat ik ze echt wel uberhout heb gekregen je weet immers nooit maar goed mijn overige kosten zijn ook weer te zien :S.
Reageren

Labels
belstatus, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belstatus instellen via T mobile Annekes Archief 4 07-06-09 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:13.