//

T-Mobile -BelCompany

T-Mobile -BelCompany discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik had vorige week mijn iPhone 3GS gereserveerd bij BelCompany en zou ik hem dus morgen krijgen. Hoorde ik net van BelCompany dat ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-09, 22:43
dado dado is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Exclamation T-Mobile -BelCompany

Hallo,

ik had vorige week mijn iPhone 3GS gereserveerd bij BelCompany en zou ik hem dus morgen krijgen.
Hoorde ik net van BelCompany dat ze mijn contract pas vanaf 30 juni kunnen vernieuwen:S

Mijn contract loopt 30 september af, bij een T-Shop kun je 4 maanden vantevoren vernieuwen, bij een dealer/reseller 3 maanden, dat is dus vanaf 30 juni.

Ik wil dus echt morgen de iPhone hebben, ook omdat mijn huidige telefoon kapot is.
Kan ik proberen Belcompany te overtuigen om toch te vernieuwen, wat maken die 4 dagen nou uit? Of kan ik bij T-Mobile per direct mijn contract afkopen en dan een nieuw iPhone abonnement afsluiten bij BelCompany?

Weet iemand hier eventueel een oplossing voor, hoor het graag! Het was/is al moeilijk om tot 26 juni te wachten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-09, 23:27
Daantjah Daantjah is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard

Kun je je gereserveerde iphone niet volgende week op 30juni gaan ophalen ipv gelijk morgen?
  #3  
Oud 25-06-09, 23:31
dado dado is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

dat kan wel, maar wil em natuurlijk het liefst morgen. Mijn huidige mobiel is kapot, en 5 dagen zonder telefoon is best zuur,,
zou mooi zijn als ik kan regelen dat ik em morgen heb
  #4  
Oud 25-06-09, 23:32
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Waarom ga je dan niet naar een T-shop?

Anders zou ik gewoon proberen, die 4 dagen maakt ook idd geen zak uit....
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #5  
Oud 25-06-09, 23:37
dado dado is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik ben bij een t-shop geweest, als ik bij belcompany een toestel bestel hebben zij niks mee te maken, gaat buiten ze om, zeggen ze. Ik kan niet bij belcompany het toestel nemen en bij hun verlengen. En om bij T-Mobile te reserveren krijg ik em toch wsschijnlijk pas over 2-3 weken.

ga morgen eerst proberen om aan te dringen bij BelCompany om toch wat eerder te verlengen, dat het echt nood is. Als dat niet lukt, probeer ik het af te kopen bij T-Mobile, ben benieuwd hoe het morgen gaat.
Kan niet wachten tot ik de iPhone heb!
  #6  
Oud 25-06-09, 23:45
Daantjah Daantjah is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard

hmmh jammer dat ze niet je contract en alles kunnen opstellen en dat ze het pas volgende week opsturen/regelen. Heel veel succes in ieder geval!
  #7  
Oud 26-06-09, 14:13
dado dado is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb voor de gemakzuchtige oplossing gekozen. De T-shop had nog een 32gb witte iPhone op voorraad, ik wou eigenlijk de 16gb hebben. Ik kon niet wachten, heb dus een kleine impulsaankoop gedaan, nu dolblij met mn iPhone
Reageren

Labels
afkopen, iphone-belcompany, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belcompany en abbonement? Quintenajax Odido (T-Mobile) 5 29-07-10 20:38
Iphone kopen bij T-mobile shop of belcompany? moosterhof Koopinformatie Nederland 4 21-02-10 16:50
Verschil Belcompany T-Mobile shop LucPaquay Odido (T-Mobile) 2 13-07-09 23:23
Dank je Belcompany! appelding Archief 1 26-06-09 15:19
iPhone Belcompany macmichel Overige providers Nederland 1 22-10-08 20:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:30.