//

WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen

WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, zojuist heb ik een 3GS gehaald bij The Phone House in Den Haag. Ik had oorspronkelijk telefonisch besteld bij T-Mobile maar kennelijk al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-06-09, 17:35
bastos bastos is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Smile WebShop bestelling annuleren en 3GS gewoon in winkel kopen

Hallo allemaal,

zojuist heb ik een 3GS gehaald bij The Phone House in Den Haag.
Ik had oorspronkelijk telefonisch besteld bij T-Mobile maar kennelijk al te laat (vrijdag de 19e om 11:00) want bij de bestellingsinfo stond vanochtend nog steeds 'bestelling ontvangen, levertijd is langer dan verwacht'.

Ik chagrijnig.

Dus ik dacht, weet je wat, ik ga het gewoon proberen bij een retailer morgenochtend, en zowaar; ik was de eerste toen de winkel om 10:00 openging en ben 20 minuten daarna dolblij met mijn 3GS de winkel uitgelopen. Er zijn winkels die nu nog steeds 3GS'en op voorraad hebben (gewoon even bellen). Dus ik kan dit iedereen aanraden die nog op zijn internetbestelling zit te wachten.

En wat betreft mijn oude bestelling via de webshop: de T-Mobile klantenservice vertelde mij dat ik, zodra ik gebeld werd door de koerier voor een afleverafspraak, de zending kon weigeren, en daarmee is de bestelling geannulleerd. Is die zorg ook weer weggenomen.

Al met al een goed einde en een aanrader voor lotgenoten

Laatst gewijzigd door bastos; 26-06-09 om 18:20. Reden: spellingsvaut
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-09, 17:59
tipex tipex is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 26
Standaard

Goeie tip, onze phone house gebeld en die had ook gewoon nog, mooi daar dus even halen zo. Ga wel eerst ook even annuleren bij t-mobile voor de zekerheid.
  #3  
Oud 26-06-09, 19:14
msunique msunique is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 201
Standaard

thanks man, ik zit hier ook te wachten op mijn online bestelling.... ik belde klanten service en zij vond het niet handig om nu al mijn bestelling te annuleren, omdat het niet eens echt verwerkt is... dus moest ik wachten op een brief thuis en daarna kon het pas worden geannuleerd:S

maar kga gewoon ff in winkel kijke als ze hebben... en online annuleren
  #4  
Oud 26-06-09, 19:26
tipex tipex is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 26
Standaard

Hier geen problemen, het werkt precies zoals de topicstarter verteld. t-mobile klantenservice deed ook totaal niet moeilijk, toch nog een 3gs vandaag
  #5  
Oud 26-06-09, 21:35
msunique msunique is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 201
Standaard

NOOOOOOOOOOOOOO, net even in doetinchem the phone house, bell company en t-mobile shop gecheckt... OVERAL 16GB uitverkocht en 32 hebben ze gewoon nog ligge in alle kleuren en maten verdomme:S

16GB is al meer dan genoeg dus 100 euro meer voor 32GB is het echt niet waard.... maar kweet nu niet wat ik moet doen, de kans dat ze binnenkort weer in de winkel liggen (16GB) is heel klein, dit gaat zeker een week of 2 duren en misschien krijgen ze dan 2 stuks ofzo:S
en wachten op mijn online bestelling is ook zo raar, vrijdag avond besteld via t-mobile.nl en status is nog steeds Order Ontvangen:S dus het zou echt weken kunnen duren

dilemmaaaaaaaa
  #6  
Oud 27-06-09, 01:16
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

Ik had niet online besteld, maar vooringeschreven in de t mobile shop. Maar bij de phonehouse lagen ze volop op voorraad dus daar heb ik mijn 3gs gescoord. Later even de voorinschrijving ongedaan gemaakt in de shop.
  #7  
Oud 27-06-09, 15:40
Sebastiaan's schermafbeelding
Sebastiaan Sebastiaan is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 48
Standaard

deze verhalen zijn echt zoooo vreemd.
ik heb een nog niet geleverde weborder lopen, maar ik kan nu niet een toestel uit de winkel gaan halen als zijnde nieuwe klant. ik moet afwachten totdat ik mijn toestel door de koerier aangeleverd krijg. mijn adres gegevens zijn bekend en kan nu geen "tweede" abbo afsluiten

Laatst gewijzigd door Sebastiaan; 27-06-09 om 15:41. Reden: typo
  #8  
Oud 27-06-09, 19:39
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

Ik zou sowiezo nooit een web bestelling doen met dit soort dingen omdat je er al gedeeltelijk aan vast zit terwijl je nog niks hebt.
  #9  
Oud 27-06-09, 21:38
pupil pupil is offline
• iOS 3.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 20
Standaard

ik heb mijn iphone dus op 18 juni besteld
een dag eerder als de rest van nederland
en daardoor stond ik op nummer 9 op de wachtlijst

ik heb 3 keer gevraagt heb ik die iphone vrijdag de 26ste
jah meneer dan heeft u hem want amp levert en die hebben naar mijn weten nog niet te laat geleverd

dus ik gewacht tot zaterdag middag toen naar de winkel gegaan en er daar een gekocht (in leiden) bij de telefoonwinkel.nl in de haarlemmerstraat die hebben er nog wel een paar

ik kon gewoon een abbo afsluiten ook al heb ik al een bestelling gedaan via de klanten service en die bestelling kan ik gewoon wiegeren daarna klanten service bellen en de bestelling annuleren vanwege in mijn geval verkeerde voorlichting
  #10  
Oud 27-06-09, 23:40
Sebastiaan's schermafbeelding
Sebastiaan Sebastiaan is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 48
Standaard

Het is mij ondertussen ook gelukt!!
ik heb een weborder, maar omdat tmobile mij nog geen nummer heeft toegekend ben ik officieel geen klant en kon ik in de shop een nieuwe 3Gs halen ( wel alleen 32GB op voorraad )
Als binnenkort de koerier belt voor levering weiger ik deze telefoon en cancel ik de weborder.
  #11  
Oud 28-06-09, 13:02
msunique msunique is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 201
Standaard

hier ook
gewoon in winkel kopen... online bestellen duurt eeuwen, terwijl ze bijna overal(Gelderland) nog 32GB hebben liggen en soms ook zelfs de 16GB (alleen media markt was helemaal uitverkocht)
  #12  
Oud 29-06-09, 01:24
Jensyy Jensyy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 17
Standaard

Ik ga dit maandag ook proberen. Mijn bestelstatus staat op order vervangen blabla levertijdlanger dan blabla....
Hoe kan ik het beste mijn oude cancelen, klantenservice bellen en daar het zeggen ?
  #13  
Oud 29-06-09, 17:22
vaagventje's schermafbeelding
vaagventje vaagventje is offline
• iOS 15.4.1
• iPadOS 15.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: zoetermeer
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jensyy Bekijk bericht
Ik ga dit maandag ook proberen. Mijn bestelstatus staat op order vervangen blabla levertijdlanger dan blabla....
Hoe kan ik het beste mijn oude cancelen, klantenservice bellen en daar het zeggen ?
tot vanmiddag 15:00 uur was dit ook mijn status

Hij staat nu op dat hij binnenkort word geleverd en dat amp spoedig contact opneemt

dus zal er binnenkort wel zijn
  #14  
Oud 29-06-09, 17:32
Jensyy Jensyy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vaagventje Bekijk bericht
tot vanmiddag 15:00 uur was dit ook mijn status

Hij staat nu op dat hij binnenkort word geleverd en dat amp spoedig contact opneemt

dus zal er binnenkort wel zijn
ja precies, ik ben vandaag in zo'n 3 winkels geweest... allemaal uitverkocht. Ik kwam zeer sacherijnig thuis en besloot maar ff de bestelstatus te checken... staat er opeens dat hij bij de koerier ligt!!!! toch nog blij beter
  #15  
Oud 29-06-09, 18:42
gdroos gdroos is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 25
Standaard

Hoi,

Weet iemand of dit ook lukt indien je telefonisch je abo hebt verlengd?
  #16  
Oud 29-06-09, 22:30
MrBoB MrBoB is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sebastiaan Bekijk bericht
Het is mij ondertussen ook gelukt!!
ik heb een weborder, maar omdat tmobile mij nog geen nummer heeft toegekend ben ik officieel geen klant en kon ik in de shop een nieuwe 3Gs halen ( wel alleen 32GB op voorraad )
Als binnenkort de koerier belt voor levering weiger ik deze telefoon en cancel ik de weborder.

Ik had dat dus ook geprobeerd,
Ik zaterdagavond besteld via t-mobile shop vervolgens een mailtje bestelling ontvangen en levertijd maximaal 6 weken

Dus ik vervolgens (na aanleiding van verschillende verhalen hier) naar de winkel gegaan en jahoor op voorraad, alle gegevens ingevuld en daarna kwam op het scherm AUTHORISATIE MISLUKT dus bij mij werkte het niet.

Ik vanochtend naar t-mobile gebeld en uiteindelijk toch voor elkaar gekregen dat de order geannuleerd kon worden dus in de middag weer naar de winkel en jahoor weer hetzelfde verhaal
hun naar helpdesk gebeld (ze zijn nog dom daar ook want ze vroegen totaal vijf keer om een nummer en hun elke keer zeggen klant heeft nog geen nummer, nieuwe klant)
en toen zei de helpdesk van: klant moet zelf naar t-mobile klantenservice bellen dus ik gebeld en ondertussen halfuur aan de lijn en nog niks duidelijk geworden, Dus ik ga morgenochtend naar de t-mobile shop toe en ff klagen en hopen dat er wat duidelijk word gemaakt.
  #17  
Oud 29-06-09, 22:57
pupil pupil is offline
• iOS 3.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrBoB Bekijk bericht
Ik had dat dus ook geprobeerd,
Ik zaterdagavond besteld via t-mobile shop vervolgens een mailtje bestelling ontvangen en levertijd maximaal 6 weken

Dus ik vervolgens (na aanleiding van verschillende verhalen hier) naar de winkel gegaan en jahoor op voorraad, alle gegevens ingevuld en daarna kwam op het scherm AUTHORISATIE MISLUKT dus bij mij werkte het niet.

Ik vanochtend naar t-mobile gebeld en uiteindelijk toch voor elkaar gekregen dat de order geannuleerd kon worden dus in de middag weer naar de winkel en jahoor weer hetzelfde verhaal
hun naar helpdesk gebeld (ze zijn nog dom daar ook want ze vroegen totaal vijf keer om een nummer en hun elke keer zeggen klant heeft nog geen nummer, nieuwe klant)
en toen zei de helpdesk van: klant moet zelf naar t-mobile klantenservice bellen dus ik gebeld en ondertussen halfuur aan de lijn en nog niks duidelijk geworden, Dus ik ga morgenochtend naar de t-mobile shop toe en ff klagen en hopen dat er wat duidelijk word gemaakt.
meestal duurt het even voor je weer word vrijgegeven
moet allemaal verwerkt worden he
kan dat het zijn
  #18  
Oud 29-06-09, 23:13
MrBoB MrBoB is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

ja dat kan inderdaad, ik ga morgenochtend zoiezo weer proberen om een abbo te nemen bij de t-mobile shop zelf want hun kunnen me meer helpen denkik dan een ander telefoonwinkel

maar het vreemde was ook dat de t-mobile medewerker van de klantenservice zei van nu is het mogelijk om in de winkel een iphone te halen, alles is vrijgegeven.
dus ik was ff blij maarjah morgen weer een kans haha
  #19  
Oud 30-06-09, 15:27
vaagventje's schermafbeelding
vaagventje vaagventje is offline
• iOS 15.4.1
• iPadOS 15.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: zoetermeer
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jensyy Bekijk bericht
ja precies, ik ben vandaag in zo'n 3 winkels geweest... allemaal uitverkocht. Ik kwam zeer sacherijnig thuis en besloot maar ff de bestelstatus te checken... staat er opeens dat hij bij de koerier ligt!!!! toch nog blij beter
vandaag ff gebeld met amp , morgenochtend wordt die geleverd
  #20  
Oud 30-06-09, 19:33
MrBoB MrBoB is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Yessss I Got it!

Vanochtend weer in de winkel geprobeerd en nu werkte het wel
dus toch nog gelukt de witte iphone 32gb

Had gelijk een verzekering bij genomen want op me werk heb ik groot kans dat ie daar stuk kan gaan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bestelling apple store annuleren Melle123 iPhone algemeen 0 12-09-10 12:29
Simkaart kopen in winkel (Telfort) gon1234abcd KPN 0 31-07-10 03:29
Windows: Hoe muziek kopen in Duitse iTunes winkel? XIII iTunes 0 23-12-09 14:19
iphone 3gs bestelling in de winkel adanaliii-umut Odido (T-Mobile) 1 07-10-09 20:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:22.