//

Iphone besteld,abo?

Iphone besteld,abo? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee, dit is geen "waar blijft mijn iphone" verhaal, of een "welke abo moet ik nemen" verhaal. Ik was laat in de game afgelopen maandag. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-06-09, 11:31
JV99 JV99 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Angry Iphone besteld,abo?

Nee, dit is geen "waar blijft mijn iphone" verhaal, of een "welke abo moet ik nemen" verhaal.

Ik was laat in de game afgelopen maandag. Rond 11.00 belde ik naar de lijn voor contractverlenging. Ik zit al jaren bij t-mobile, met als laatste telefoon een SE P1i. Mijn contract loopt 19 november af (na 2 jaar) dus de reden dat ik belde was de extra maand eerder verlengen die je dus telefonisch krijgt.

Ik rekende op een lange levertijd aangezien de interwebs vol staan met "waar blijft mijn iphone, uitlevering is een drama" threads. Dus ik wilde de verlenging in laten gaan op 19 juli, rustig wachten op de telefoon, niets aan de hand.

De KS-medewerker begon (bijna) onmiddelijk over lost&stolen. IK vroeg hem nog of hij me aanraadde om te gaan liegen om de telefoon eerder te krijgen. Want dat was geen probleem zei hij. (Ja, ik weet het). Nee, niet liegen, gewoon speciale actie. I was greedy, dus ben ik daar op in gegaan.

FF naar de bevestigingsbrief. Niet alleen is de kans groot dat de "speciale actie" behoorlijk moot is omdat ik mijn Iphone 3GS 16G Black niet voor die 19 juli krijg (als telefonische besteller), maar ook staat er in de brief dat ze mij aanraden om een PIT abo bij mijn gewone abo te nemen tot einde normale contract totdat eht I-abo ingaat. (BTw, er staat in die brief tegenstrijdige dingen. Eerst staat er dat ik dat PIT abo heb afgesloten en daarna dat ze me aanraden er 1 te nemen).

WTF? Is dat normaal? 4 maanden een extra abo uit de zak kloppen (die ook nog eens minder snel internet geeft?).

Dat stond niet in de brochure. Oftewel daar had vriend KS-er het niet over gehad.

Voordat ik de KS weer begin te spammen wil ik weten of dit normaal is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 11:16
iPhone telefonisch besteld generator Koopinformatie Nederland 274 04-08-10 20:50
Nieuwe Iphone 4 besteld nebilem iPhone algemeen 4 17-06-10 15:35
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03
België: Proximus abo of mobistar abo? jpke Overige providers België 1 23-12-08 11:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:06.