//

Geen 3G icon en kan niet gebeld worden

Geen 3G icon en kan niet gebeld worden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iphoneclubbers. Sinds vrijdag heb ik de 3gs alleen ik kan wel sms'en en sms ontvangen en bellen alleen gebeld worden krijgen de andere ingesprek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-06-09, 11:29
Richard_AFC Richard_AFC is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 94
Stuur een bericht via MSN naar Richard_AFC
Standaard Geen 3G icon en kan niet gebeld worden

Hey iphoneclubbers.

Sinds vrijdag heb ik de 3gs alleen ik kan wel sms'en en sms ontvangen en bellen alleen gebeld worden krijgen de andere ingesprek toon. Ook heb ik het 3G icoontje er niet staan. Rebooten werkt niet.

Verder nog iets kleins, bij belstatus staat maar 30, wanneer veranderd dat naar volledige bundel ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-06-09, 11:57
ESO ESO is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 39
Standaard

Dat je niet gebeld kan worden is natuurlijk niet goed, als ik jou was zou ik even klantenservice bellen kunnnen zij even kijken of er een fout in 't netwerk zit en indien nodig een case voor je aanmaken.

Wat betreft je minuten, na max 48 uur wordt je abbo volledig geactiveerd aangezien 't bij jou al langer dan 48 uur is zou ik ook hiervoor even bellen. Heb je je toestel telefonisch besteld? Dan is er mss iets mis gegeaan bij de terugkoppeling van koerier naar T-Mobile, het bedrijf (T-Mobile) moet namelijk een koppeling krijgen van koerier dat bestelling succesvol is geleverd, soms kan er iets mis gaan tijdens deze koppeling waardoor jou abbo niet volledig is geactiveerd, dat verklaard denk ik ook je missende 3G

Al met al zou ik dus ff bellen naar 0800-7111. Succes.
  #3  
Oud 30-06-09, 18:41
Richard_AFC Richard_AFC is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 94
Stuur een bericht via MSN naar Richard_AFC
Standaard

Oh Nevermind over nietgebeld kunnen worden, vriend had cijfertje omgedraaid >.<

Kan het zijn dat het activeren langer duurt doordat er heel veel iphones zijn gekocht afgelopen weekend? Iemand nog meer deze ervaring?

Ik heb me toestel trouwens gewoon in de winkel besteld en gekocht.

Ik wacht nog even af en dan ga ik bellen,
Bedankt voor nu iig. !
  #4  
Oud 30-06-09, 19:55
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Misschien is je 3G bereik gewoon slecht, zet um dan uit. Speur gewoon even alle functies bij instellingen af om te kijken of er iets fout is ingesteld.
  #5  
Oud 30-06-09, 20:01
Richard_AFC Richard_AFC is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 94
Stuur een bericht via MSN naar Richard_AFC
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Misschien is je 3G bereik gewoon slecht, zet um dan uit. Speur gewoon even alle functies bij instellingen af om te kijken of er iets fout is ingesteld.
Probleem is, overal waar ik ben is het zo.. Zelfs midden in het centrum van de stad
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen berichten ontvangen/gebeld worden HyPnOTiZeR iPhone algemeen 0 13-12-10 20:49
Kan niet gebeld worden/geen SMS ontvangen macamba iPhone algemeen 12 30-07-09 11:27
Na update naar 3.0 geen smsjes meer ontvangen en kan niet gebeld worden. Carla iPhone algemeen 0 21-06-09 01:14
Kan niet gebeld worden Stefan van Rijn iPhone algemeen 8 13-06-09 22:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:36.