//

Geen bereik T-Mobile

Geen bereik T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door glkx Heb je ergens een bron van dat ze gaan over stappen op de 900 mHz frequentie. Dat ze Orange hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 11-10-09, 20:43
miltonvv miltonvv is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glkx Bekijk bericht
Heb je ergens een bron van dat ze gaan over stappen op de 900 mHz frequentie. Dat ze Orange hebben overgenomen wist ik wel. Maar ik las overal dat het bereik er niet door toegenomen was.
Nee, hoogstens dat de verkoper in de T-Mobile shop in Alphen aan den Rijn dat zei.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 11-10-09, 20:47
miltonvv miltonvv is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 13
Standaard

Ik was overigens gisteren in Maastricht. Wat viel het bereik daar tegen zeg! Ik liep bijvoorbeeld door de Stokstraat (hartje centrum Maastricht) en helemaal geen bereik! Niks, nada, alleen maar 'geen service' op mijn iPhone. Ook buiten voor een eetcafe aan 'de Markt' helemaal geen bereik (dus al helemaal niet binnen). Echt een tegenvaller van formaat! En dan beweert T-mobile op hun dekkingskaart dat je zelfs binnen HSDPA verbinding hebt. NOT, dus!!!

Wat ben ik blij dat ik niet in Maastricht woon!
  #63  
Oud 11-10-09, 20:55
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Ik woon in Rotterdam en daar mag ik niet klagen over T-Mobile, zelfs binnen is het redelijk oké. Op mijn werk is het echter helemaal ruk, ik werk op de Maasvlakte en daar heb ik redelijk vaak geen service in mijn scherm staan. als ik wil bellen moet ik ook echt buiten gaan staan anders is het telefoneren met hindernissen
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #64  
Oud 11-10-09, 22:04
V70ORD5 V70ORD5 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: NW Friesland
Berichten: 90
Standaard

Is er ook iemand in NW Friesland met een iPhone en ervaring m.b.t. het 3G bereik aldaar?
(Of ben ik de eerste in de provincie met zo een ding...... tja ik ben import dus dat kan het verschil zijn )
__________________
Wachten op de 5.....
  #65  
Oud 16-10-09, 22:05
silwit silwit is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: IJlst
Berichten: 38
Standaard

In ZW friesland is het bereik rond Sneek Prima te noemen 5streepjes en volop 3g
Ik woon in IJLst en heb heb sinds 7 september het volgende probleem
elke avond rond 8 uur gaat mijn bereik van 4streepjes overdag naar geen service tot de volgende ochtend
heb al 3 keer gebeld met klantenservice en al 3 keer een andere reparatie datum om mijn oren geslingerd gekregen
tot zover nix nakkes nada
mijn zoon heeft google phone G 1 en precies het zelfde euvel
net of de mast uitgezet wordt als de lantaarnpalen aan gaan
iemand ?????
  #66  
Oud 18-10-09, 21:58
PDD PDD is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 23
Standaard

Woonachtig in Rotterdam-centrum, zelden ontvangst. Gedurende een dag echt hopen op ontvangst om alle niet-verzonden sms-jes te kunnen verzenden en alle gemiste oproepsms-jes te ontvangen, die ik weer mag gaan terugbellen.

Met mn werk reis ik door heel het land. Belachelijk hoe vaak ik niet kan bellen en gebeld kan worden. In de gevallen dat het zichtbaar is op de iPhone (geen streepjes, geen 3G) is het al zwaar kl*te, maar als je denkt dat je ontvangst hebt, alle streepjes aan, 3G aan en dan zodra je een sms wilt sturen...."sms versturen mislukt"... Zwaar k*t is dit. Zoals ik hier gelezen heb, morgen T-mobile bellen. Of het aan de iPhone ligt of T-Mobile. dit is onacceptabel.
  #67  
Oud 20-10-09, 22:09
brulkjaer brulkjaer is offline
• iOS 3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard

Bij mij is de ontvangst ineens slechter geworden na de update naar 3.1.2
Nu valt het gesprek regelmatig weg.
  #68  
Oud 21-10-09, 00:09
V70ORD5 V70ORD5 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: NW Friesland
Berichten: 90
Standaard

ff een heel andere vraag m.b.t. 3g.
Als ik 3G aan heb staan en zit b.v. in de auto te bellen, als 3g dan wegvalt, zou het gewone systeem de verbinding op moeten pikken, maar daar zit m.i. een tijdvertraging in.
Dat betekent dus => Verbinding verbroken.
Laten jullie de iPhone tijdens ritten op 3G staan met het risico verbinding te verliezen of niet?
  #69  
Oud 23-10-09, 09:26
optimusprime's schermafbeelding
optimusprime optimusprime is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 16
Standaard

Ik ga vaak naar schiphol met de trein. Dan heb vaal last van bereik. Als ik wil internetten dan valt heel mijn verbindig weg terwijl op mn scherm 3g aan staat. Via edge krijg ik ptaktisch geen data binnen. Iemand met dezelfde problemen tussen rdam en schiphol? Het begon na de update 3.1.2. Volgens mij is er iets mis met de update hoor. Ik hoor het vaker op diverse fora.
  #70  
Oud 23-10-09, 14:30
iHetje iHetje is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

Ook ik ben nog maar pas over en heb hetzelfde probleem. Ook communicatie vanuit de auto is een stuk slechter, ik ben vaak niet verstaanbaar of opeens valt de hele verbinding weg. Ben heel blij met mijn i-phone maar kan niet wennen aan de slechte verbinden!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen bereik na update cydia + de/-installeren van apps, T-mobile toestel Cogy Jailbreak apps en thema's 6 03-11-10 20:18
T-mobile 2 maanden geen bereik Kaasschaaf Odido (T-Mobile) 2 11-10-10 19:46
geen bereik t-mobile iphone robin.b Odido (T-Mobile) 7 04-07-10 22:46
iPhone 3GS: Geen bereik met T-mobile simkaart zonder unlock yeyo1991 Unlock 0 04-02-10 22:44
3g aan: geen service; 3g uit wel bereik (kpn&t-mobile) Foddermocker KPN 10 01-02-10 19:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:18.