//

Voicemail

Voicemail discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg sinds een aantal weken geen voicemail berichten meer in mijn visual voicemail box. Nadat ik een test had gedaan door mijn eigen nummer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-07-09, 13:22
MaZZie MaZZie is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 6
Standaard Voicemail

Ik kreeg sinds een aantal weken geen voicemail berichten meer in mijn visual voicemail box.
Nadat ik een test had gedaan door mijn eigen nummer te bellen begreep ik waarom. Als de voicemail aangaat krijgt de beller de melding:
"Welkom bij voicemail... *tiedudu*
om een bericht achter te laten voor een abonnee kunt u nu het nummer in toetsen + in het engels".
Daarna kan je een nummer intoetsen en gebeurd er niets.

Op het moment dat de iphone 3G uitstaat gaat deze wel goed naar mijn persoonlijke welkomst boodschap en krijg ik later dit bericht in mijn VV.

T-mobile gebeld en die zegt dat ik op apple.com moet kijken. Hier kan ik niets vinden wat op mijn probleem lijkt.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-09, 14:08
MaZZie MaZZie is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 6
Standaard

Helaas nog geen oplossing.

Denken jullie dat dit probleem bij T-mobile te verhelpen is of dat dit via de iphone moet gebeuren. Ik kan namelijk geen instellingen hiervoor vinden. Ik heb een T-Mobile iPhone Abbo.
  #3  
Oud 01-08-09, 14:19
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Waarschijnlijk is er iets gebeurd in je call forwarding. Typ eens *#61# en tik op 'Bel'. Dan kun je zien welke doorschakelingen actief zijn
  #4  
Oud 02-08-09, 02:38
MaZZie MaZZie is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 6
Standaard

Dit lijkt het juiste nummer waar die naar doorschakelt, namelijk +31624 en dan mijn eigen 06 erachter

Als ik een gesprek weiger komt deze wel bij mijn voicemail uit. Echter na instellen niet opnemen gaat deze na 20 sec over naar de 'vreemde' voicemail box.

In een eerder topic las ik dat het probleem weg was nadat iTunes vroeg om de iPhone te activeren. Die van mij is echter geactiveerd en iTunes vraagt hier ook niet om.

Laatst gewijzigd door MaZZie; 02-08-09 om 02:59.
  #5  
Oud 12-08-09, 16:19
MaZZie MaZZie is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 6
Standaard

Nog altijd werkt de voicemail niet.
Is er op de iphone een plek te vinden waar staat naar welk nummer deze doorschakeld?

Het vreemde is dat als ik de voicemail instel op 15 sec. ipv. 30 dan pakt die deze wel maar nog altijd naar die vreemde voicemail box.
  #6  
Oud 12-08-09, 16:31
bdanen bdanen is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik had iets vergelijkbaars en de klantenservice kon mijn niet helpen omdat hun systeem er uit lag, da's niet de eerste keer dat ik dat hoor. Ik heb het zelf opgelost door op My tmobile eens wat instellingen van mijn voicemail te wijzigen met de hoop dat deze dan gereset werd, en ja dat werkte. In mijn geval heb ik de taal van Engels (daar stond de voicemail op) naar Nederlands gezet, nu komt iedereen die mij belt weer rechtstreeks in mijn mailbox terecht.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voicemail knop om naar je voicemail te bellen werkend Michael iPhone algemeen 28 02-03-11 23:17
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail sporting65 iPhone algemeen 11 15-10-10 21:05
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 21:36
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable oscar Odido (T-Mobile) 2 04-09-08 21:53
Voicemail bericht bij niet ingesproken voicemail Vikash Overige providers Nederland 0 30-01-08 23:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.