//

Op vakantie met iPhone + T-Mobile

Op vakantie met iPhone + T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even een screen gemaakt van het prijs overzicht van T-mobile, wanneer je 'Grenzeloos' hebt geactiveerd ( In contact met de hele wereld met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-09, 18:07
youneedstyle youneedstyle is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Eindhoven
Berichten: 9
Standaard

Ik heb even een screen gemaakt van het prijs overzicht van T-mobile, wanneer je 'Grenzeloos' hebt geactiveerd (In contact met de hele wereld met T-Mobile Buitenland of Grenzeloos - T-Mobile). Dit overzichtje zet ik tussen mn pictures, zodat ik altijd kan raadplegen wat T-mobile vraagt voor haar diensten.

Ik dacht, ik deel het met jullie:


Na een telefoontje met T-mobile was ik benieuwd naar het punt waarvanaf het financieel interessant wordt om over t gaan naar 'Grenzeloos'.

Hieronder tevens ter jullie informatie mijn bevindingen, waarin starttarief en prijs per gesprek zijn verwerkt...




Trek je eigen conclusies...

Laatst gewijzigd door King1987; 30-07-09 om 19:48. Reden: edit knop gebruiken aub.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 10-09-09, 18:51
Meij Meij is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard

Alleen als je gaat SMSen ben je veel duurder uit. €0,36 ipv €0,13!!!
Dus als je regelmatigd SMS't kan je grenzeloos beter uit laten staan.
  #3  
Oud 13-09-09, 00:33
pebbie pebbie is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 75
Standaard

Correct en na eenmaal aanzetten kun je het niet meer uitzetten dusseh ik zou het maar laten denk ik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Duitse T-Mobile Iphone met Nederlandse T-Mobile prepaid ndjiphone Odido (T-Mobile) 7 16-08-10 16:38
Met de iPhone op vakantie: mobiel internetten in Italië en Duitsland iCulture Internet in buitenland (roaming) 0 13-09-09 22:30
Ervaringen op vakantie? Problemen met hitte? Ciao iPhone Navigatie 0 09-08-09 16:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:34.