//

Internet kosten buitenland

Internet kosten buitenland discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben al een tijdje aan het overwegen een 3GS the bestellen, maar zit toch nog met een paar vragen wat betreft de kosten. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-09, 23:46
1234567890 1234567890 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard Internet kosten buitenland

Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het overwegen een 3GS the bestellen, maar zit toch nog met een paar vragen wat betreft de kosten. Op de website van tmobile lees ik dat je in principe bij elk abonnement dat zij aanbieden voor de iphone ongelimiteerd kunt internetten binnen Nederland. Maar hoe zit het eigenlijk met de tarieven in het buitenland? Ik woon vlak bij de grens met Belgie en Duitsland en zit nu geregeld met mijn gsm op een buitenlands netwerk. Daarnaast kom ik ook vaak in het buitenland. Ik lees wel op de website van tmobile dat je bv in zone 1(is EU) 2 euro per MB betaalt. Maar ik heb dus echt geen idee hoeveel MB het laden van een willekeurige pagina is, of bijvoorbeeld het gebruiken van de google maps functie (wat ik ook graag in het buitenland zou willen gebruiken). Iemand enig idee? Daarnaast vraag ik mij ook af, worden die additionele kosten voor internetgebruik in het buitenland extra in rekening gebracht of worden die kosten van je vaste abonnementskosten afgetrokken? Nog een laatste vraag over de iphone in het algemeen, als je applicaties download via de itunes store waarvoor je moet betalen, worden die dan ook via je abonnement betaald of gaat dat via je itunes account?

Ik hoop dat mijn vragen een beetje duidelijk zijn

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-07-09, 00:39
r0bert4 r0bert4 is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Hallo,

Als je geen gebruik wilt maken van dataroaming ( internetten in het buitenland ) is hier een schakelaar voor, dit voorkomt hoge kosten. Sommige sites zijn 100 kb, sommige 2mb moeilijk te zeggen. Applicaties die je download worden afgeschreven van je Itunes account ( niet de datakosten, maar in nederland word je daarvoor niet berekend door het ongelimiteerde internet )

Met vriendelijke groet,

Robert
  #3  
Oud 11-08-09, 11:03
tonvanhoof tonvanhoof is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Standaard

data roaming inschakelen via de knop in instellingen toch ?
  #4  
Oud 11-08-09, 11:51
Svenninho Svenninho is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Mariekerke
Berichten: 44
Standaard

Ik weet niet hoe het voor Tmobile in NL werkt, maar in België kan je speciale tijdelijke pakketten kopen om in het buitenland aan een redelijk prijs je iPhone te gebruiken. Je kan dan een bepaald volume buitenlandse connectie kopen aan 20€. Het pakket blijft wel maar 30 dagen geldig.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pas op voor kosten HOTSPOT in buitenland efvie Internet in buitenland (roaming) 7 20-07-10 14:04
Kosten applicaties in het buitenland konnan Internet in buitenland (roaming) 4 24-07-09 23:02
Kosten in het buitenland? punchdouble Internet in buitenland (roaming) 4 31-03-09 00:43
Visual voicemail data kosten buitenland ZappMonkey Internet in buitenland (roaming) 6 27-08-08 15:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:34.