//

t mobile simlockvrij

t mobile simlockvrij discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Er staat bij die review van iphone kopen in nederland dat veel sites een iphone aan bieden met een t mobile simlock. Betekent dat dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-09-09, 17:33
Woutair Woutair is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 53
Standaard t mobile simlockvrij

Er staat bij die review van iphone kopen in nederland dat veel sites een iphone aan bieden met een t mobile simlock. Betekent dat dat je hem nog moet jailbreaken of dat hij al simlock vrij is maar met een oude t mobile simlock?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-09, 22:40
miltonvv miltonvv is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 13
Standaard

Er zit een T-mobile simlock op, dus als je hem met een andere operator wilt gebruiken dan zal je hem moeten jailbreaken.
  #3  
Oud 03-09-09, 23:05
Woutair Woutair is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 53
Standaard

Is geen probleem Ben vrij handig met jailbreaken (doe et voor al mn vrienden want die begrijpen et nietxD)
  #4  
Oud 04-09-09, 15:14
miltonvv miltonvv is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 13
Standaard

Inderdaad, is quite easy. Ik heb het ook eens gedaan, maar heb de jailbreak er toch maar weer vanaf gehaald. Ik vond de iPhone aanzienlijk trager worden. En ik wilde juist een iPhone omdat die zo snel en soepel werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WEETJE: Alle T-mobile iPhone 3G(s) en 4 nu GRATIS Simlockvrij (officieel) gsmcity Odido (T-Mobile) 280 19-02-13 00:25
iPhone 3GS: Simlockvrij, maar neemt geen T-Mobile ovyx Unlock 7 05-04-11 20:00
T-Mobile wil mijn iPhone niet simlockvrij maken Xinchou Odido (T-Mobile) 7 06-07-10 22:40
3Gs Simlockvrij of bij T-Mobile aanschaffen? Domo Koopinformatie Nederland 3 19-06-09 18:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:53.