//

Vinden jullie dat ook zo jammer?

Vinden jullie dat ook zo jammer? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Je zit nu aan T-Mobile vast met een abonnement als je de iPhone in Nederland koopt. Ik zelf heb er niet echt problemen mee, want ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-09, 15:02
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard Vinden jullie dat ook zo jammer?

Je zit nu aan T-Mobile vast met een abonnement als je de iPhone in Nederland koopt. Ik zelf heb er niet echt problemen mee, want het is toch wel een mooi dataplan alleen is er toch een minpuntje... je hebt maar beperkte 'ruimte' om in te bellen.

Ik bedoel maar de Verenigde Staten is weet ik veel hoeveel keer zo groot, maar daar kan je voor een dataplan in de hele VS bellen. In Nederland heb je een mooi dataplan voor in Nederland, maar zodra je in Belgie, Duitsland of elk ander land zit gaan de kosten direct omhoog. Eigenlijk moet je gewoon in heel Europa met 1 dataplan kunnen bellen, of niet?

Vinden jullie dat ook zo jammer?

Groetjes!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-09, 15:27
Bounkass's schermafbeelding
Bounkass Bounkass is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 29
Standaard

Ben ik mee eens. Ik meen dat er plannen zijn om alle landen van Europa samen te voegen tot bijv. Verenigde Staten van Europa of iets dergelijks. Ditzelfde is ook in de Verenigde Staten van Amerika gebeurd. Dus wie weet.
  #3  
Oud 20-09-09, 16:06
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bounkass Bekijk bericht
Ben ik mee eens. Ik meen dat er plannen zijn om alle landen van Europa samen te voegen tot bijv. Verenigde Staten van Europa of iets dergelijks. Ditzelfde is ook in de Verenigde Staten van Amerika gebeurd. Dus wie weet.
Nou, dat heb ik dan weer liever niet want dan heb je in principe ook maar 1 regering. Ik zie gewoon liever iets van dat het door Europa verplicht word gesteld dat een abonnement ook in omringende landen geldig is.

Dus voorbeeld: Je hebt nu een abonnement bij T-Mobile, deze moet ook werken in andere landen (in ieder geval Engeland, Duitsland en Belgie (de 'omringende landen')).
  #4  
Oud 20-09-09, 16:13
Bounkass's schermafbeelding
Bounkass Bounkass is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 29
Standaard

Dat zou mooi wezen. Mooi feest. Maar dan zou T-Mobile België etc. niets meer verdienen. Maar aan de andere kant is het natuurlijk 1 bedrijf en alle inkomsten komen als het goed is in 1 zak terecht. Dus opzich zou het goed kunnen...
  #5  
Oud 20-09-09, 16:20
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bounkass Bekijk bericht
Dat zou mooi wezen. Mooi feest. Maar dan zou T-Mobile België etc. niets meer verdienen. Maar aan de andere kant is het natuurlijk 1 bedrijf en alle inkomsten komen als het goed is in 1 zak terecht. Dus opzich zou het goed kunnen...
Nee, dit moet dan gelden voor alle providers vind ik. Dat een provider bijvoorbeeld het zelfde tarief moet hanteren voor de vier omliggende landen ofzo.

Of het moet aan de grootte van het land liggen. Want Frankrijk bijvoorbeeld is er groot, en als die dan Belgie, Duitsland, Spanje erbij krijgen is het opeens wel erg groot.

Nederland en Belgie zijn best wel klein, maar als je dan een abonnement neemt betaal je wel flink meer als je de grens over bent.

Laatst gewijzigd door S¡mon; 20-09-09 om 16:25.
  #6  
Oud 20-09-09, 17:40
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard

Ik denk dat iedereen abbonementen afsluit in de goedkopere gsm landen. Profiteren we wel van, hebben hier vast wel beter netwerk dan in sommige buurlanden denk ik..
  #7  
Oud 20-09-09, 18:05
Bounkass's schermafbeelding
Bounkass Bounkass is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV Bekijk bericht
Ik denk dat iedereen abbonementen afsluit in de goedkopere gsm landen. Profiteren we wel van, hebben hier vast wel beter netwerk dan in sommige buurlanden denk ik..
Dan doen ze daar maar wat aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hebben jullie dat nu ook? annelies76 iPad algemeen 9 13-06-11 23:52
Windows: Vinden jullie iTunes ook vervelend? (dubbel CD & Losse nummers) 5hoog8ter iTunes 10 08-03-09 15:35
Wat vinden jullie ervan? iPhoneBitch Jailbreak apps en thema's 2 25-08-08 02:33
vinden jullie de beltoon luid genoeg fideel iPhone algemeen 4 01-05-08 00:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.