//

Tijdelijk nummer, registreren mogelijk?

Tijdelijk nummer, registreren mogelijk? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb een tijdje geleden overstap gemaakt van Hi 20 naar T-mobile i-150 met een iPhone. Wilde nummerbehoud, maar de opzegtermijn was een maand. Op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-09, 11:47
Mikaa Mikaa is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 33
Standaard Tijdelijk nummer, registreren mogelijk?

Hallo,

Heb een tijdje geleden overstap gemaakt van Hi 20 naar T-mobile i-150 met een iPhone. Wilde nummerbehoud, maar de opzegtermijn was een maand. Op 19 oktober heb ik mijn oude nummer weer terug. Tegen die tijd moet ik het met een tijdelijk nummer doen.

Het nummer wat ik nu heb telt gewoon als abonnement als ik het goed heb (i-150). Ik wil graag die belstatus-app installeren, maar daarvoor heb je een account op t-mobile nodig.

Met welk nummer moet ik mij registreren? Het tijdelijke nummer, en na de overzetting weer opnieuw registreren?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-09, 13:24
sjebo sjebo is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikaa Bekijk bericht

Met welk nummer moet ik mij registreren? Het tijdelijke nummer, en na de overzetting weer opnieuw registreren?

Alvast bedankt!
Hoi Mikaa,

Ik heb onlangs hetzelfde aan de hand gehad. Ik heb me geregistreerd met het tijdelijke nummer. Heb daarmee ingelogd bij T-mobile. Onlangs is mijn nummer overgezet. En sinds gisteren werkt de belstatus weer, met de 'oude' gegevens. Geen probleem dus.

Gr,

Sjebo
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile tijdelijk nummer vragen solar Odido (T-Mobile) 1 17-08-09 21:54
Windows: Activeren met tijdelijk nummer of juist niet? Arnoldho iTunes 2 06-05-09 03:03
iphone nummer bij registreren iphone rik28 iPhone algemeen 3 03-04-09 21:16
Tijdelijk nummer T-Mobile, Gratis uur bellen?? Franzzz Odido (T-Mobile) 14 05-08-08 14:55
Toon bij draaien nummer uitzettten mogelijk? lakes iPhone algemeen 9 30-10-07 23:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:44.