//

T-mobile biedt nieuw toestel aan.

T-mobile biedt nieuw toestel aan. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Gegroet allen, ik heb sinds 11-12 een nieuw toestel met abo en merkte bij gebruik meteen al dat de ontvangst van zowel de 3G als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-09, 12:36
Schroef Schroef is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 42
Question T-mobile biedt nieuw toestel aan.

Gegroet allen,

ik heb sinds 11-12 een nieuw toestel met abo en merkte bij gebruik meteen al dat de ontvangst van zowel de 3G als het GSM niet helemaal gezond was.
Heb vandaag de ks gebeld en kreeg van hen te horen dat ze het bericht doorsturen naar afd.After-sales en het toestel waarschijnlijk omgeruild zal worden.Dit omdat mijn problemen binnen 8 dagen na aankoop zich voor hebben gedaan.

Nou is mijn vraag:Is dit een of andere valstrik of kan ik hier gewoon op ingaan?
Ik vroeg de medewerkster nog of ze wist wat de verdere procedure zou zijn als de problemen zich met het nieuwe toestel nog steeds voor bleven doen.Daar kon ze geen antwoord op geven.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-09, 12:57
justin2108 justin2108 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 51
Standaard

Er kan een storing zitten bij jou in de buurt of onderhoud.
maar dan als nog zou ik als klant eisen voor een nieuw toestel maar dan wel de zelfde geen andere natuurlijk

maar om te testen of het aan je toestel ligt moet je een andere simkaart erin doen van een andere provider.
maar dat gaat moeilijk met een Simlock toestel.

wat natuurlijk wel kan is gewoon de SIM in je iphone in een ander toestel drukken
die wel Sim vrij is. om te kijken of je daarmee ook deze zelfde problemen mee hebt.
  #3  
Oud 14-12-09, 13:00
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Het lijkt me zeer sterk dat dit aan de iPhone ligt eerlijk gezegd.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #4  
Oud 14-12-09, 13:03
Schroef Schroef is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 42
Standaard

Dat is dus ook wat ik dacht.

Volgens mij hebben ze een "draaiboek" waar ze zich aan moeten houden en beginnen ze gewoon standaard met het wisselen van toestel.

Ik heb m'n sim in een nokia en samsung gestopt en beiden hadden gewoon volle bereik.

Dat er problemen zijn met het 3G bereik kan ik nog snappen maar dat het gewone gsm-netwerk steken laat vallen vind ik alles behalve ok.

Het is duidelijk een tekort aan Apple's kant.
  #5  
Oud 14-12-09, 14:25
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Binnen 7 dagen heb je het recht om de koop te ontbinden zonder opgaaf van reden. T-Mobile biedt daarom waarschijnlijk maar direct een nieuw toestel aan om jou als klant te behouden.
  #6  
Oud 14-12-09, 14:56
Schroef Schroef is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 42
Standaard

Hmmm,en als die 7dagen voorbij zijn (wat gaat gebeuren als ik op dat nieuwe toestel moet wachten) hebben ze hun handen natuurlijker wat strakker om m'n nek zitten.

Ik vond het sowieso een vreemde manier van oplossen.

Vraag me alleen af of ik dan een daadwerkelijk nieuw toestel krijg of eentje die weer van een andere klant is ingenomen.

Want dit is geen problemen oplossen,maar de klant zoet houden totdat de wettelijke termijn van 7 dagen afgelopen is.

Trouwens,gold die 7 dagen termijn niet alleen als je geen gebruik hebt gemaakt van het product?Dus nog gesealed in de verpakking en zo?
  #7  
Oud 14-12-09, 15:28
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Nope, als je hem niet uit de verpakking haalt kan je ook niet weten of het toestel bevalt of niet. Hij moet er dan ook nog wel gewoon nieuw uitzien.
  #8  
Oud 14-12-09, 17:09
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Beetje grijs gebied:

ConsuWijzer - Lezersvraag Spits over kopen mobiele telefoon met abonnement op internet

Hoe kun je zonder hem te gebruiken (er staat dat de telefoon "ongebruikt" terug moet) zien welke functies hij heeft? (in dat voorbeeld; in jouw geval: hoe weet je hoe de dekking is zonder het te proberen? T-Mobile lijkt namelijk te bedriegen op hun website; dekking is op diverse plaatsen minder dan ze voordoen - of zelfs 0)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #9  
Oud 14-12-09, 17:33
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Zichttermijn van 7 dagen is verplicht volgens het nederlandse consumentenrecht. Als er daarna problemen ontstaan zal hij gewoon het reparatie circuit ingaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: nieuw toestel geen update ? joeyverveer Jailbreak 0 30-09-10 14:58
itunes biedt alleen 4.0.2 aan, ik wil 4.0.1 PIEUW Jailbreak 1 22-08-10 16:05
apps terugzetten na nieuw toestel? nickdw iPhone Apps 4 18-07-10 10:36
T-mobile biedt gratis 3gs aan, voor oude leden Woody36 Odido (T-Mobile) 90 03-03-10 16:31
Nieuw toestel Rene3g Koopinformatie Nederland 12 20-01-09 13:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:02.