//

Contract verlengen (opties)

Contract verlengen (opties) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Mijn huidige I-500 contract loopt af op 20 Maart 2010. Ik zou dus in theorie vanaf vandaag kunnen verlengen toch? Online krijg ik echter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-12-09, 20:50
MrMind MrMind is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard Contract verlengen (opties)

Beste,

Mijn huidige I-500 contract loopt af op 20 Maart 2010. Ik zou dus in theorie vanaf vandaag kunnen verlengen toch? Online krijg ik echter nog de melding dat verlening niet mogelijk is, waarom?

Tevens ben ik benieuwd naar mijn opties, ik zou graag een Iphone 3Gs willen, maar ik zou het ook niet erg vinden als mijn kosten naar beneden gingen.

Wat zijn de mogelijkheden en wanneer kan ik waar precies verlengen?

En wat is het nou precies met KPN, gaan die ook Iphone's aanbieden i.c.m. een abbo?

Dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-09, 21:53
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

'We' hebben toch pas sinds juli 2008 iPhone abonnementen, die minimaal 2 jaar duren? Hoe kan dan jouw abonnement in maart al aflopen?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 20-12-09, 22:02
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Standaard

Officieel kun je 4 maanden voordat je contract afloopt al verlengen in de T-Mobile Shop, of vanaf 3 maanden bij andere telecomwinkels. Officieel kon je 20 november dus al in de T-Mobile Shop verlengen.
De reden dat dit nog niet in de webshop kan is iets vaags, T-Mobile verwijst je altijd door naar hun Shop, en dat is naar mijn idee ook beter omdat je dan beter op de hoogte bent van de levertijd.

Ik zou dus gewoon naar de T-Mobile shop gaan, mocht je een iPhone willen moet je niet raar opkijken als je er dan nog 4 weken op moet wachten. De levertijd is namelijk errug lang via T-Mobile!
  #4  
Oud 20-12-09, 22:37
MrMind MrMind is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
'We' hebben toch pas sinds juli 2008 iPhone abonnementen, die minimaal 2 jaar duren? Hoe kan dan jouw abonnement in maart al aflopen?
Komt omdat ik mijn huidige abbo toen omgezet had naar een i-500. Tenminste, dat is wat ik denk, durf niet met alle zekerheid te zeggen maar anders zou het niet kunnen inderdaad.
  #5  
Oud 22-12-09, 10:56
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Als het goed is staat online ook wanneer je contract is ingegaan. Ik zou daar even naar kijken en dan is alles te verklaren.
  #6  
Oud 22-12-09, 12:51
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik wil WEG bij T-Mobile! Wat heb je nou aan een 3G iPhone met zo'n netwerk??
Mijn i-abonnement ging _pas_ in in augustus 2008 in, dus ik moet nog 8 maanden voordat het zover is. Dikke kans wel, dat er dan inmiddels een nieuwere iPhone uitgekomen is ;-)
  #7  
Oud 22-12-09, 13:25
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

ik moet nog tot augustus 2011 dus niet zeuren.
  #8  
Oud 22-12-09, 19:05
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Ik wil WEG bij T-Mobile! Wat heb je nou aan een 3G iPhone met zo'n netwerk??
Mijn i-abonnement ging _pas_ in in augustus 2008 in, dus ik moet nog 8 maanden voordat het zover is. Dikke kans wel, dat er dan inmiddels een nieuwere iPhone uitgekomen is ;-)
Dit is inderdaad nuttige info voor de OP.

(on-topic)
Ik zou inderdaad ff kijken op de site wanneer hij afloopt klopt dit met jou gedachte dan zou ik ff bellen. Ze kunnen je daar wel verder helpen dan.

Succes.
  #9  
Oud 05-01-10, 08:49
robvdk's schermafbeelding
robvdk robvdk is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 75
Standaard

Waar word bij T-mobile de beste aanbieding gedaan voor een nieuw toetstel/abb in de t-mobile winkel of telefonisch via de klantenservice.

En als je al jaren vaste klant bent krijg je dan een betere aanbieding
  #10  
Oud 05-01-10, 12:20
LBBS's schermafbeelding
LBBS LBBS is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Hoorn
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nebilem Bekijk bericht
ik moet nog tot augustus 2011 dus niet zeuren.
nou ik tot oktober 2011 >.<
hij is vervroegd verlengd in april 2009. omdat ik toen een geflipte sony ericson had. dat abonnement zou pas verlopen in oktober 2009. dus neem aan dat mn iphone abbo daar ook op gebaseerd is zeg maar.


om ff op het ow terug te komen: als je een 3Gs wil hebben zou ik als ik jou was ff tot februari wachten. want een kennis van me werkt bij tmobile en zegt dat er in februari een 4G oid uitkomt. het is maar een gerucht. iknow. maar je weet het nooit natuurlijk. sowieso eerst maar met tmobile overleggen dan.
__________________
to change your reality, change your thoughts

Laatst gewijzigd door LBBS; 05-01-10 om 12:22.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract verlengen - zakelijk abbonoment Duke-Jay Odido (T-Mobile) 1 23-08-10 15:44
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 19:12
Vragen IVM Verlengen contract Phoef Odido (T-Mobile) 19 03-08-09 17:26
Mag een provider zomaar je contract verlengen? Ichigo Overige providers Nederland 10 04-12-08 16:22
[iPhone 3G] Wanneer kan jij je contract verlengen? michal Odido (T-Mobile) 4 18-08-08 20:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:23.