//

Hoge kosten internet door later ingaan abonnement

Hoge kosten internet door later ingaan abonnement discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een I-150 abonnement afgesloten. Nu blijkt mijn oude abonnement dus nog 29 februari te lopen zonder dat ik dit wist. (was er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-01-10, 13:52
lizzymickey lizzymickey is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard Hoge kosten internet door later ingaan abonnement

Hallo,

Ik heb een I-150 abonnement afgesloten. Nu blijkt mijn oude abonnement dus nog 29 februari te lopen zonder dat ik dit wist. (was er van uitgegaan dat mijn nieuwe abonnement meteen inging aangezien ik het contract verlengd heb). Ik kwam dus helaas tot de ontdekking dat T mobile mijn oude contract nog in rekening brengt en mijn internetkosten dus de pan uit rijzen.

Er heeft mij niemand gemeld dat ik nog niet kon internetten (zonder extra kosten) met mijn telefoon totdat mijn nieuwe abonnement inging. Ik heb inmiddels met T mobile gebeld en die geven aan dat ze er niets aan kunnen doen en dat je een klachtenbrief kunt sturen.

Zijn er meer mensen die hier ervaring mee gehad hebben?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-01-10, 02:16
MethosNL MethosNL is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 54
Standaard

Lijkt me niet meer dan logisch? Je VERLENGT een abbonement dus vanaf het moment dat de oude verloopt gaat de nieuwe in....Is al jaren standaard hoor?
  #3  
Oud 17-01-10, 10:02
alex19_74 alex19_74 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 36
Standaard

Ik heb ook zoiets aan de hand gehad. Was alleen niet met de iphone .. ging via thethering . Voor ik dat ging gebruiken eerst even gecheckt bij T-Mobile of ik ook daadwerkelijk internet had op mijn abbo en de aardige mevrouw bevestigde dat nadrukkelijk!! Achteraf bleek dus van niet.
Op het abonnement van mijn vrouw (KPN) zat wel internet.
Vanwege verhuizing had ik dus geen internet dus ging via de telefoon op internet totdat ik via de kabel weer internet had, duurde ongeveer 2 weken.
Was nog in de tijd dat Orange , T-Mobile werd . Kon toen gelukkig mijn beltegoed meenemen en dat was ongeveer 400 euro.
Op het end van de maand kreeg ik mijn rekening thuis of ik ruim 250 euro wilde betalen.
Dus ik was mijn beltegoed kwijt en de extra kosten buiten mijn bundel.
Gevolg dat ik tig keer heb gebeld naar T-Mobile met mijn klacht ! Geen resultaat kon ook ,n klachten brief toesturen.
Het bericht dat ik terug kreeg was het volgende, het bedrag dat buiten mijn bundel viel de ruim 250 euro wilden ze wel kwijtschelden maar met de voorwaarde dat ik een nieuw abonnement afsloot wat 2 maal zo hoog was.
Wat ik dus niet heb gedaan . De ombudsman gemaild radar gemaild geen effect of gehoor.
Ik heb de rekening betaald.

Laatst gewijzigd door alex19_74; 17-01-10 om 10:06.
  #4  
Oud 17-01-10, 12:48
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

meer je eigen fout, dan hun fout. Je kon zelf ook goed navragen of je abbo echt nu inging ipv 29feb.

En je kan ondertussen ook wel je belstatus controleren op rare dingen.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #5  
Oud 17-01-10, 14:09
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MethosNL Bekijk bericht
Lijkt me niet meer dan logisch? Je VERLENGT een abbonement dus vanaf het moment dat de oude verloopt gaat de nieuwe in....Is al jaren standaard hoor?
Lijkt mij idd ook niet meer dan logisch..
  #6  
Oud 17-01-10, 14:21
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
meer je eigen fout, dan hun fout. Je kon zelf ook goed navragen of je abbo echt nu inging ipv 29feb.

En je kan ondertussen ook wel je belstatus controleren op rare dingen.
Vanaf ik bel naar klantendienst bij proximus om iets te laten veranderen zeggen die er altijd bij dat dit ingaat vanaf de volgende facturatie !
Lijk mij toch logisch?
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Extreem hoge datakosten BEN abonnement door T-mobile elsa_nl Overige providers Nederland 29 10-05-11 23:05
Opeens hoge kosten internet met instellingen UIT synnath Overige providers Nederland 18 09-08-10 22:22
Geen internet meer na ingaan Iphone abbonement maloutje191 iPhone algemeen 1 12-07-10 20:27
Mobiel Internet: extra kosten bij abonnement? played Odido (T-Mobile) 4 23-02-10 18:42
hoge kosten gprs in 2.0 tbeumer@ iPhone algemeen 3 24-07-08 23:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:09.