//

slecht ontvangst met MIJN Iphone

slecht ontvangst met MIJN Iphone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben sinds 4 januari voor het eerst lid van T-mobile. Tevreden ben ik eerlijk gezegt niet. Ik heb telkens slecht ontvangst. Wel goed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-02-10, 15:17
ricklahaye ricklahaye is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard slecht ontvangst met MIJN Iphone

Hoi,

Ik ben sinds 4 januari voor het eerst lid van T-mobile.
Tevreden ben ik eerlijk gezegt niet.

Ik heb telkens slecht ontvangst. Wel goed genoeg om te bellen rondom mijn huis enzo.
Maar zodra ik op school zit, heb ik Geen service. Of 1/2 kleine streepje!.
Ik kan op school dus niet bellen en heb geen 3g of iets anders. Geen netwerk dus.

Mijn vriend heeft een Iphone (ook een 3gs 3.1.2) uit china met als provider Vodafone. Hij heeft VOLOP ontvangst met 3g! Nu vroeg ik me af, waarom ik met t-mobile niet?

Nu kun je zeggen, T-mobile bied daar geen dekking? Dat heb ik me laten wijsmaken.
Maar paar dagen geleden had ik MIJN simkaart in zijn toestel gedaan. En had ik VOLOP internet en 3g met me T-mobile?

Ik denk dus dat er iets met me toestel is? Hoe kan ik mijn probleem nu oplossen?
Ik heb hem nooit laten vallen ofzo en er staan wel paar programma's op van de appstore maar meer niet?

Thuis heb ik wel gewoon ontvangst, en op school heel slecht met me eigen toestel. Maar met iemands anders Iphone goed?

Rick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-10, 13:27
baddy baddy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb ook ongeveer hetzelfde, als ik buiten huis ben dan krijg ik alleen GPRS verbinding. Tenzij ik mijn 3G uit en aan doe dan krijg ik 3G. Ik vroeg me af of dit misschien een bug is??? Ik heb mijn iphone naar pro-assist verzekering gestuurd en daarbij vertelde ze mij dat er met de iphone niks mis mee is.
Herkent iemand dit ook?
  #3  
Oud 16-02-10, 21:05
icufrans icufrans is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Ik heb thuis erg vaak "geen service". Buiten, in de metro en bij anderen thuis geen probleem! Ik woon in centrum Amsterdam en verwacht daar altijd goede ontvangst, maar nee dus.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi ontvangst iPhone 4 Wit slecht iTonyVos Wi-Fi 18 18-10-11 15:35
iPhone 4 slecht ontvangst? sentmen iPhone algemeen 13 28-07-10 16:44
Slecht GPS ontvangst, Iphone 3gs Creepy iPhone algemeen 20 19-02-10 21:40
Slecht ontvangst HI 3g toestel basvanhees Overige providers Nederland 2 07-11-09 15:15
slecht ontvangst en trage iPhone Gydo S iPhone algemeen 13 14-08-08 03:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.