//

Oortjes niet onder garantie?!

Oortjes niet onder garantie?! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij waren de oortjes (3Gs) kapot gegaan, dus ik moest nieuwe. Op de Apple website kon dit gewoon, stond dat ik nog garantie had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-10, 18:18
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard Oortjes niet onder garantie?!

Bij mij waren de oortjes (3Gs) kapot gegaan, dus ik moest nieuwe. Op de Apple website kon dit gewoon, stond dat ik nog garantie had en kon gewoon de oortjes aankruizen. Nu moest je creditcard gegevens invullen, en ik heb geen creditcard dus toen gingen we maar naar de T-Mobile winkel.

Hier zeiden ze dat het niet onder de garantie viel en nieuwe hebben me 25 EUR gekost. Slaat echt nergens op, vind ik.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-10, 18:38
gosat gosat is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 118
Standaard

Ik wilde het al gaan proberen bij t-mobile, maar ik ga wel langs bij een apple premium reseller.
  #3  
Oud 17-02-10, 21:54
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Volgens mij hebben accessoires en accu's 6 maand garantie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G stoffen onder het scherm zonder garantie meer Mehmett27 iPhone algemeen 3 09-08-10 04:28
België: Gaat dit nog onder de garantie vallen ? Jeroenz Overige providers België 7 07-02-10 01:03
ik zoek goede oortjes onder 50 euro (geen bluetooth) borgqueenx Koopinformatie Nederland 2 12-01-10 16:32
Valt het onder de garantie? Xander6 iPhone algemeen 6 24-11-09 21:04
Garantie op oortjes? KipNederland iPhone accessoires en onderdelen 24 16-11-09 20:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.