//

T-Mobile blijft extra internet kosten in rekening brengen na afsluiten Web 'N Walk

T-Mobile blijft extra internet kosten in rekening brengen na afsluiten Web 'N Walk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik een T-Mobile abbonoment heb (Relax 300, geen iPhone abbo) kreeg ik elke maand opnieuw een rekening voor mobiel internet (Ik had geen Web ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-10, 14:59
Guest-20201028093429
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard T-Mobile blijft extra internet kosten in rekening brengen na afsluiten Web 'N Walk

Sinds ik een T-Mobile abbonoment heb (Relax 300, geen iPhone abbo) kreeg ik elke maand opnieuw een rekening voor mobiel internet (Ik had geen Web 'N walk abbonoment, en EDGE was geblokkeerd. De enige manier om op internet te komen was via Wi-Fi. Ik ben toen 3x naar de T-Mobile store geweest en heb uitgelegd wat er aan de hand was. De medewerker heeft toen geconstanteerd dat ik idd geen toegang had tot internet. Uiteindelijk heb ik dat geld terug gekregen.

Nu heb ik 2 maanden geleden een Web 'N Walk abbonoment afgesloten en mijn internet instellingen gereset zodat ik het ook kon gebruiken. Toch heb ik elke maand weer een rekening van 40 Euro aan extra kosten, wat ik tot nu toe nog steeds niet heb terug gekregen. Ik word hier echt niet goed van en vind dit zeer slecht! Zijn er nog meer mensen met hetzelfde probleem, of iets soortgelijks?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-02-10, 17:33
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Nee, maar ik bezoek ook niet van die rare sites.. ;-)

Nee, zonder dollen, zou t wel vreemd vinden als je idd gewoon een inet abo hebt en toch kosten krijgt doorbelast :-S
  #3  
Oud 21-02-10, 17:35
Guest-20201028093429
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ben net toevallig gebeld dat de activatie niet goed was doorgegeven enz enz.. En dat ze nu een herberekening gaan maken. Dus hopen dat het allemaal goed komt. Het is iig wel een beetje raar.
  #4  
Oud 21-02-10, 22:47
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

hopelijk word het dan voor je opgelost, maar je bent niet de enige hoor.
ik heb ook overige kosten en heb een i-150 abo.

maar weer wachten op de volgende factuur.
__________________
i4s - 6.1 * i4 - 6.1 * IPad 2 - iOS 6.1 * atv2 - 5.0.1 JB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen internet met Iphone 3.0 [It] T-Mobile flex Web&Walk hb88xx Odido (T-Mobile) 3 07-08-09 11:41
T-Mobile Web 'n' Walk: Pocket Internet Totaal Plus mpijnacker Odido (T-Mobile) 16 26-09-08 13:18
petitie t-mobile web n walk arkel99 Odido (T-Mobile) 4 04-08-08 23:53
T-Mobile's Web'n'Walk / Pocket Internet Totaal (PIT) Niekie Odido (T-Mobile) 13 18-01-08 09:59
T-Mobile Web 'n' Walk licious Odido (T-Mobile) 5 24-10-07 16:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.