//

iPhone plotseling zonder ontvangst

iPhone plotseling zonder ontvangst discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Precies. IOS3.1.2 werkte bij mij als een zonnetje. Ik heb nog ergens een bestandje waarmee ik terug naar IOS 3.1.2 zou moeten kunnen gaan maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 06-07-10, 00:52
Culture Culture is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Precies. IOS3.1.2 werkte bij mij als een zonnetje. Ik heb nog ergens een bestandje waarmee ik terug naar IOS 3.1.2 zou moeten kunnen gaan maar buiten dat het weer een hoop gedoe is vind ik het gewoon te gek voor woorden dat ik niet officiële wegen zou moeten bewandelen om een normaal werkende telefoon te hebben.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 06-07-10, 15:27
Culture Culture is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Even een kleine update van mijn kant: gisteren 3g uitgezet, Wi-Fi uitgezet en locatie voorziening uit gezet en nog steeds goed ontvangst. Wat ik er opvallend vind is dat de batterij na 14 uur (voornamelijk standby) nog steeds 95% vol is waar dat voor deze aanpassingen de batterij zeker meer dan half leeg zou zijn.
Ik heb nu net 3g weer aangezet en ben heel benieuwd wat dit voor effect heeft op batterij/ontvangst.
  #183  
Oud 06-07-10, 19:41
Culture Culture is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

helaas pindakaas... nog steeds zelfde ellende... gesprekken vallen spontaan weg, met 2g en 3g
  #184  
Oud 12-07-10, 02:48
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Culture Bekijk bericht
Precies. IOS3.1.2 werkte bij mij als een zonnetje. Ik heb nog ergens een bestandje waarmee ik terug naar IOS 3.1.2 zou moeten kunnen gaan maar buiten dat het weer een hoop gedoe is vind ik het gewoon te gek voor woorden dat ik niet officiële wegen zou moeten bewandelen om een normaal werkende telefoon te hebben.
Dit is onjuist.. 3.1.3 en 3.1.2 werkten bij mij niet.. dus het is niet zeker!
  #185  
Oud 12-07-10, 18:53
Culture Culture is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTim Bekijk bericht
Dit is onjuist.. 3.1.3 en 3.1.2 werkten bij mij niet.. dus het is niet zeker!
Er is maar één ding zeker, sinds ik ios4 op mijn telefoon heb staan is die iphone de meest waardeloze telefoon die ik ooit heb gehad.
Ben blij voor je dat het voor jou goed werkt.. bij mij is het gewoon echt bagger!
  #186  
Oud 14-07-10, 15:21
Culture Culture is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 8
Standaard

Oke... eerlijk is eerlijk... het lijkt dus niet aan IOS4 te liggen. Gisteren met veel pijn een moeite IOS3.1.2 weer op mijn telefoon gekregen (lang leven tiny umbrella en een .shsh bestand dat ik ooit eens opgeslagen heb). Ik helemaal gelukkig... weer zelfde gedonder!
Ben nu maar gedowngrade naar mijn samsung D600 .... Ook daar zie ik de signaal sterkte op en neer jojoën maar nog geen wegvallende gesprekken, wel haperende gesprekken.
Wel vreemd dat deze problemen begonnen zijn toen IOS4 uit kwam, toeval?!?!?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Plotseling sms geluid zonder sms te ontvangen. Pascal717 iPhone algemeen 13 04-03-11 10:25
iPhone: plotseling problemen iphone 4 met 4.1 en jailbreak kroezeder Jailbreak 0 14-12-10 10:57
Betere ontvangst zonder 3G Deorum iPhone algemeen 11 11-10-10 13:24
Gehele iPhone plotseling gewist! markvangils iPhone algemeen 2 09-07-09 13:06
iPhone plotseling niet meer geactiveerd Jroen_w iPhone algemeen 11 04-06-09 11:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:44.