//

Simlock verwijderen iPhone 3G

Simlock verwijderen iPhone 3G discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 3G is inmiddels anderhalf jaar oud waarbij het abonnement een stuk later inging, deze loopt nu enkele maanden omdat ik deze telefoon erg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-10, 10:05
Sjaak B Sjaak B is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 7
Standaard Simlock verwijderen iPhone 3G

Mijn iPhone 3G is inmiddels anderhalf jaar oud waarbij het abonnement een stuk later inging, deze loopt nu enkele maanden omdat ik deze telefoon erg graag wilde en er lang mee wil doen. Dat gaat op zich allemaal goed en voorlopig ook niet uitgekeken op de iPhone.

Echter, het toestel is dus al langer dan een jaar actief op het t-mobile netwerk en mijn schoonzus wil, voordat ze er zelf misschien één aanschaft, kijken of ie bevalt. Dus ik denk slim te zijn en T-mobile te bellen om de simlock er af te halen. Echter kost me dat gewoon geld omdat het abonnement nog geen jaar loopt. Daar ben ik het niet mee eens omdat het toestel al wel dik een jaar oud is maar TM kijkt naar de ingangdatum van het abonnement... In de prijslijst staat de volgende regel: "Opheffen simblokkering vanaf 12 maanden na activering - Gratis", ik dacht dus, activatie van de telefoon maar dat moet dus zijn abonnement? Het staat er niet met zoveel woorden maar klopt dit wel? Ik vind het niet logisch in ieder geval.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-10, 11:25
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

ConsuWijzer - Ik heb een klacht over mijn aanbieder die de simlock van mijn toestel niet wil verwijderen. Wat kan ik doen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Simlock verwijderen op Iphone 4 BarTender Unlock 5 29-05-14 22:57
iPhone 1e gen.: Simlock verwijderen madna Unlock 0 07-11-10 09:59
iPhone: iPhone 3g AT&T simlock verwijderen zonder originele sim. MikeNL Jailbreak 3 28-07-10 08:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:32.