//

T-Nobile Relax 300 i.c.m met BlackBerry en iPhone

T-Nobile Relax 300 i.c.m met BlackBerry en iPhone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een T-Mobile Relax 300 abonnement met Web'n Walk en Instant email voor mijn BlackBerry. Bij het aangaan van het abonnement heb ik ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-10, 11:18
rofab rofab is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard T-Nobile Relax 300 i.c.m met BlackBerry en iPhone

Ik heb een T-Mobile Relax 300 abonnement met Web'n Walk en Instant email voor mijn BlackBerry. Bij het aangaan van het abonnement heb ik ook een duokaart voor dit abonnement gekregen.

Vorige week met klantenservice gebeld en gevraagd of ik de duokaart van dit abonnement (dus inclusief Web 'n Walk) voor een iPhone kon gebruiken. Volgens de klantenservice was dat mogelijk. Heb daarop een iPhone gekocht en de duokaart werkte inderdaad.

Maar in My T-Mobile zie ik de overige kosten explosief stijgen. Ik heb al contact met de klantenservice opgenomen, maar nog geen reactie ontvangen.

In mijn beleving is Web'n Walk geldig voor elke smartphone, of dat nou een BlackBerry of een iPhone is. Heb de algemene voorwaarden van T-Mobile doorgenomen. Nergens staat vermeld dat T-Mobile voor het gebruik van Web'n Walk behorend bij een T-Mobile Relax 300 abonnement kosten in rekening mag brengen als de bij het abonnement horende sim-kaart op een andere smartphone wordt gebruikt. Uit de algemene voorwaarden heb ik ook niet op kunnen maken dat voor het gebruik maken van een iPhone bij T-Mobile, daarvoor verplicht een separaat (in mijn geval dan een tweede) abonnement moet worden afgesloten.

Ronald
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-10, 11:24
dicbro dicbro is offline
• iOS 9.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 141
Standaard

Ik gebruik ook T-Mobile Relax 300 in mijn iPhone alleen niet m.b.v. een duo-kaart. Dus dat werkt.

Misschien heb je beide toestellen tegelijkertijd gebruikt?
Daar zou het probleem kunnen zitten.
  #3  
Oud 01-03-10, 11:45
raydekok raydekok is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 20
Standaard

een duo kaart kan je niet tegelijk gebruiken dat weet je?
  #4  
Oud 01-03-10, 11:59
rofab rofab is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raydekok Bekijk bericht
een duo kaart kan je niet tegelijk gebruiken dat weet je?
Yep, dat wist ik.
  #5  
Oud 01-03-10, 13:33
dicbro dicbro is offline
• iOS 9.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 141
Standaard

Heb je gebeld met de klantenservice om te kijken waar de kosten door veroorzaakt zijn? Dan weten we weer wat meer.
  #6  
Oud 01-03-10, 15:18
rofab rofab is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dicbro Bekijk bericht
Heb je gebeld met de klantenservice om te kijken waar de kosten door veroorzaakt zijn? Dan weten we weer wat meer.
Net gebeld. Konden ze niet nakijken. Pas na ontvangst van de nota over de afgelopen periode. Bel- en SMS bundel is het niet, dus lijkt het waarschijnlijk dataverkeer te zijn denk ik.
  #7  
Oud 01-03-10, 16:09
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rofab Bekijk bericht
Net gebeld. Konden ze niet nakijken. Pas na ontvangst van de nota over de afgelopen periode. Bel- en SMS bundel is het niet, dus lijkt het waarschijnlijk dataverkeer te zijn denk ik.
Het komt vaker voor dat het een fout is in de belstatus en dat als je je factuur ontvangt je helemaal geen (onjuiste) extra kosten hebt. Zelf gebruik ik ook duo sim, in mijn iPhone en een HTC, en heb nooit (onjuiste) extra kosten gehad.

Suc6
  #8  
Oud 01-03-10, 16:32
rofab rofab is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onny0808 Bekijk bericht
Het komt vaker voor dat het een fout is in de belstatus en dat als je je factuur ontvangt je helemaal geen (onjuiste) extra kosten hebt. Zelf gebruik ik ook duo sim, in mijn iPhone en een HTC, en heb nooit (onjuiste) extra kosten gehad.

Suc6
Bij welk abonnement heb jij dan een duo sim? Een speciaal abonnement voor je iPhone of bij bijvoorbeeld een Relax 300 abonnement van T-Mobile.

Mijn oorspronkelijke vraag blijft, ondanks de vele reacties (waarvoor dank) nog onbeantwoord.
  #9  
Oud 01-03-10, 22:20
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rofab Bekijk bericht
Bij welk abonnement heb jij dan een duo sim? Een speciaal abonnement voor je iPhone of bij bijvoorbeeld een Relax 300 abonnement van T-Mobile.

Mijn oorspronkelijke vraag blijft, ondanks de vele reacties (waarvoor dank) nog onbeantwoord.
Ik heb een i-abo, maar dat zou geen verschil moeten maken, want daarvoor was het een relax abo die ik tussentijds omgezet had naar een i-abo. Het zou dus niet zo moeten zijn dat je extra kosten maakt.

Laatst gewijzigd door onny0808; 01-03-10 om 22:24.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone i-300 i.c.m. Blackberry TwyLight Odido (T-Mobile) 5 04-10-10 19:37
I-300 of Relax 35 online nieuw abbo? xmartcalvin Odido (T-Mobile) 1 12-08-10 14:17
T-mobile relax 300 riksking Odido (T-Mobile) 5 28-02-10 19:22
hulp gevraagd bij keuze ... I-300 of relax + Web'n'Walkplus???? tsteen Odido (T-Mobile) 22 09-02-10 09:50
i300: 300 belminuten en relax sms 150 ? Jean72 Odido (T-Mobile) 2 29-06-09 01:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:17.