//

Voorwaarden T-mobile verander maar niet kunnen beeindigen

Voorwaarden T-mobile verander maar niet kunnen beeindigen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Tqam Gelukkig heb ik een screenshot ik wil van mijn contract af PM heb evenn AUB (A)...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 28-03-10, 16:22
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tqam Bekijk bericht
Gelukkig heb ik een screenshot

ik wil van mijn contract af
PM heb evenn AUB (A)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 28-03-10, 16:31
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

http://www.trouwfotoalbum.com/screenshot.png
screenshot pagina
  #43  
Oud 28-03-10, 16:32
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tqam Bekijk bericht
+1 voor deze heer!
  #44  
Oud 29-03-10, 16:15
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Heb net gebeld, volgens de medewerker die ik heb gesproken is dit absoluut geen reden tot het beëindigen van het contract. Hoe nu verder...
Ben aan het denken om een klacht via email te sturen, of heeft iemand een beter idee
  #45  
Oud 29-03-10, 16:23
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agaron Bekijk bericht
Heb net gebeld, volgens de medewerker die ik heb gesproken is dit absoluut geen reden tot het beëindigen van het contract. Hoe nu verder...
Ben aan het denken om een klacht via email te sturen, of heeft iemand een beter idee
algehele klacht vanuit iphoneclub? dan heb je zo'n 250 man! (of meer)
  #46  
Oud 29-03-10, 23:10
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Bij mij zeiden ze dat het nooit op de website heeft gestaan jajajajajajajaj screenshot is handig
  #47  
Oud 29-03-10, 23:14
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tqam Bekijk bericht
Bij mij zeiden ze dat het nooit op de website heeft gestaan jajajajajajajaj screenshot is handig
hahaha wat een stel n*zi's zijn het eigenlijk bij die t-mobile!
  #48  
Oud 30-03-10, 10:44
sj0erd sj0erd is offline
• iOS 3.1.2
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard

Kan iemand me uitleggen waarom deze screenshot van belang is?
De wijziging van de prepaid vooraarden zijn toch geheel anders dan de wijzigingen voor de abonnementen?
  #49  
Oud 30-03-10, 11:57
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

@sj0erd omdat er duidelijk staat dat het contract ontbonden kan worden, nu is deze tekst verdwenen van de website En er mag geen onderscheid gemaakt worden tussen pre paid en abbo's onder de telecomunicatie wetgeving. Dus waar het staat is niet belangrijk
  #50  
Oud 30-03-10, 12:19
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tqam Bekijk bericht
@sj0erd omdat er duidelijk staat dat het contract ontbonden kan worden, nu is deze tekst verdwenen van de website En er mag geen onderscheid gemaakt worden tussen pre paid en abbo's onder de telecomunicatie wetgeving. Dus waar het staat is niet belangrijk
Bijgaand een schermprint. Ben benieuwd.......

Heb het uit de sms die ik ontvangen had met de link naar t-mobile, www.t-mobile.nl/eu
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Afbeelding.png‎ (55,7 KB, 56x gelezen)

Laatst gewijzigd door onny0808; 30-03-10 om 12:23.
  #51  
Oud 30-03-10, 16:22
moriz moriz is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 6
Standaard

Ik heb inmiddels ook met T-Mobile gesproken en óók te horen gekregen dat het geen reden is tot opzegging omdat de situatie verbetert voor abonnees.

Citaat:
Tqam: er mag geen onderscheid gemaakt worden tussen pre paid en abbo's onder de telecomunicatie wetgeving
ik snap dat je dat goed uit zou komen maar ik vraag me ten zeerste af of dat waar is en ten tweede is het hier appels met peren vergelijken omdat T-Mobile heel duidelijk kan aangeven dat er VERSCHIL is in de gevolgen. Voor prepaid gebruikers is het een absoluut nadeel want ze kunnen voortaan helemáál geen gebruik meer maken van mobiel internet!

Begrijp me goed: ik zou het ook graag willen en heb er dan naar mijn idee ook alles aan gedaan... Maar helaas.
  #52  
Oud 30-03-10, 17:13
Michie23 Michie23 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb een aangetekende brief verstuurd en ga dan naar de Geschillencommissie. Als abonnee wordt je wel degelijk benadeeld zie rekenvoorbeeld:
Rekenvoorbeeld iPhone abonnement.
Nu: 50Mb voor €15, dus voor €60 krijg je 200Mb
3 mei: 30Mb voor €60 (€2/Mb)

Als ik dan nog de 200Mb zou willen halen kom ik op €400

Heb ook Opta aan de lijn gehad en ik sta volledig in het recht.
  #53  
Oud 31-03-10, 22:15
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Ik ben bezig met de T mobile
Heb nog niks gehoord op mijn email dat ik ze aanspreek op discriminatie.

Het probleem is ze hebben het gecommuniceerd en draaien het dan snel terug en zeggen heeft er nooit gestaan. Nou ik heb de bewijzen

Zodra ik meer hoor dan laat ik het je weten
  #54  
Oud 02-04-10, 21:11
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Ze proberen er onder uit te komen maar in de officiele publicatie staat dus heel duidelijk dat ze nog aan het uitzoeken zijn of ze contract breuk plegen.

zie deze specifieke opmerking
Deze keuze van T-Mobile betekent wel dat het bedrijf mogelijk de verplichting niet na komt om ten minste vier weken voordat een voorgenomen wijziging van kracht wordt, klanten op de hoogte te stellen van de wijziging en tevens de mogelijkheid te bieden om de overeenkomst kosteloos te beëindigen (opzegrecht). Hier doet OPTA nog nader onderzoek naar


T-Mobile voldoet aan last in het kader van de Europese roaming Verordening

Officiële publicatiedatum
12-03-2010
Soort
Besluiten
Beslisdatum
12-03-2010
Briefkenmerk
OPTA/AM/2010/200957


OPTA heeft T-Mobile op 12 maart 2010 een last onder dwangsom opgelegd van 450.000 euro, om het bedrijf te dwingen zijn klanten het wettelijke verbruikslimiet voor mobiel internetten in Europa te bieden. Sinds 1 maart 2010 zijn mobiele bedrijven volgens de Europese roaming Verordening verplicht hun klanten de mogelijkheid te bieden een maandelijks limiet in te stellen van 50 euro (ex. BTW) voor het gebruik van datadiensten in Europa. Hiermee kunnen zowel postpaid als prepaid klanten zichzelf beschermen tegen onverwacht hoge telefoonrekeningen als gevolg van mobiel internetten in een ander Europees land. T-Mobile is nu door OPTA verplicht uiterlijk 31 maart 2010 alsnog het wettelijke verbruikslimiet te bieden, anders moet het bedrijf een dwangsom van 450.000 euro betalen.

T-Mobile heeft aangegeven per 31 maart te gaan voldoen aan de last onder dwangsom door haar postpaid-klanten vanaf die datum het wettelijke verbruikslimiet te bieden. Voor haar prepaid-klanten kiest T-Mobile ervoor om per 31 maart het mobiel internetten in Europa uit te zetten in plaats van het verbruiksplafond aan te bieden. Hiermee voldoet T-Mobile tijdig aan de last onder dwangsom. Deze keuze van T-Mobile betekent wel dat het bedrijf mogelijk de verplichting niet na komt om ten minste vier weken voordat een voorgenomen wijziging van kracht wordt, klanten op de hoogte te stellen van de wijziging en tevens de mogelijkheid te bieden om de overeenkomst kosteloos te beëindigen (opzegrecht). Hier doet OPTA nog nader onderzoek naar.

T-Mobile kan nog bezwaar maken tegen de last onder dwangsom
  #55  
Oud 05-04-10, 19:52
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

De klantenservice blijft moeilijk doen, ik heb gewezen op het opzegrecht, maar wat zijn ze toch eigenwijs daar
  #56  
Oud 05-04-10, 20:01
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard

zijn er trouwens kosten aan verbonden, het eerder opzeggen? of andere nadelen?
  #57  
Oud 05-04-10, 20:03
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tqam Bekijk bericht
Ik ben bezig met de T mobile
Heb nog niks gehoord op mijn email dat ik ze aanspreek op discriminatie.

Het probleem is ze hebben het gecommuniceerd en draaien het dan snel terug en zeggen heeft er nooit gestaan. Nou ik heb de bewijzen

Zodra ik meer hoor dan laat ik het je weten
je moet ook een aangetekende brief schrijven. Zijn ze wettelijk verplicht te antwoorden!
  #58  
Oud 05-04-10, 20:13
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Ik heb alle correspondentie per email met antwoorden retour dat is wettelijk voldoende
Heb ze aangezegd alle rechten voorbehouden, heb tevens de OPTA gevraagd een uitspraak te doen en hebben toegezegd dat het onderzoek al is gestart.

Met de uitspraak kunnen ze niets anders
  #59  
Oud 05-04-10, 20:33
Guest-20190405000309
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dit alles zou voor mij wel helemaal LOL zijn.

Ik zat nog geen jaar geleden bij de KPN, toen ze alle E25 abonnementen in tarief wilden aanpassen (zou 26,25 worden ofzo). Ik kreeg drie keuzes: accepteren, aanpassen of opzeggen. Aangezien ik pas 7 maanden in mijn tweejarig contract zat, en spijt had van mijn HTC, koos ik natuurlijk voor opzeggen en wachten tot de iPhone 3GS zou uitkomen. dat waren nog 4 maanden en KPN was zo lief (iets met overstappen op prepaid na 3 maanden) om die tijd dan nog te overbruggen en mijn nummer na die 4 maanden vrij te geven.

Als dit er nu serieus komt zou ik dus hetzelfde kunnen doen? stoppen en voor de iPhone 4 gaan?
  #60  
Oud 05-04-10, 20:41
robin.b robin.b is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 96
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnskeJ Bekijk bericht
Dit alles zou voor mij wel helemaal LOL zijn.

Ik zat nog geen jaar geleden bij de KPN, toen ze alle E25 abonnementen in tarief wilden aanpassen (zou 26,25 worden ofzo). Ik kreeg drie keuzes: accepteren, aanpassen of opzeggen. Aangezien ik pas 7 maanden in mijn tweejarig contract zat, en spijt had van mijn HTC, koos ik natuurlijk voor opzeggen en wachten tot de iPhone 3GS zou uitkomen. dat waren nog 4 maanden en KPN was zo lief (iets met overstappen op prepaid na 3 maanden) om die tijd dan nog te overbruggen en mijn nummer na die 4 maanden vrij te geven.

Als dit er nu serieus komt zou ik dus hetzelfde kunnen doen? stoppen en voor de iPhone 4 gaan?
zou een goed plan zijn! lekker profiteren van fouten van die kutproviders
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
t-mobile voorwaarden gewijzigd. martijndk1983 Odido (T-Mobile) 17 29-03-11 15:41
iPhone 4: Geactiveerd, maar niet kunnen unlocken VChrisNL Unlock 8 22-08-10 02:05
beeindigen abonnement T-Mobile Annapo Odido (T-Mobile) 8 06-10-09 19:59
Wel 3G maar niet kunnen bellen Zenox Odido (T-Mobile) 4 13-09-09 16:46
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 16:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:03.