//

iPhone-problemen op het netwerk van T-Mobile

iPhone-problemen op het netwerk van T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij ISPam.nl zijn ze er eens achteraan gegaan, het resultaat is op hun site te lezen: Bellen via T-mobile ernstig verstoord | ISPam.nl...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 27-05-10, 15:43
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Bij ISPam.nl zijn ze er eens achteraan gegaan, het resultaat is op hun site te lezen: Bellen via T-mobile ernstig verstoord | ISPam.nl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 27-05-10, 20:00
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post iPhone-problemen op het netwerk van T-Mobile

T-Mobile gaat dit jaar de capaciteit van het netwerk uitbreiden, om capaciteitsproblemen door de iPhone op te lossen. Maar in Rotterdam zal de ontvangst nog de hele zomer slecht zijn.

Lees verder over: iPhone-problemen op het netwerk van T-Mobile
  #63  
Oud 28-05-10, 03:00
Stiefeltje Stiefeltje is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 1
Standaard

Hehe, eindelijk een beetje aandacht hiervoor. Ik loop ook al maanden te schelden op de 3G van T-Mobile. Ook op het tweakers forum wordt er weinig goeds gezegd over T-Mobile…

http://gathering.tweakers.net/forum/...s/1406626/last

Laatst gewijzigd door Stiefeltje; 28-05-10 om 03:01. Reden: Foutje in de link :)
  #64  
Oud 28-05-10, 23:25
djb902 djb902 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 11
Standaard

Misschien is het een idee om een soort mark the spot app te maken. Deze app maakt het mogelijk plekken te marken waar het misgaat (cell, data etc). Als iedereen die gebruikt bij problemen krijg je een mooi overzicht hoe het er met t-mobile voor staat. Zie ook hier: http://bit.ly/8XOyn5
  #65  
Oud 29-05-10, 00:26
Milan Milan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Standaard

Ik word echt helemaal gek van T-mobile. Voor dat ik de 3GS kocht bij T-mobile had ik een iPhone 2G uit de US. Hierin gebruikte ik KPN en had echt nul problemen met het netwerk. Omdat mijn 2G helaas gestolen is en ik verslaaft ben aan de iPhone kocht ik de 3GS met T-mobile. Grootste fout in mijn leven. Nu ben ik 2 jaar lang 30% bereikbaar. Heb al 2x eerder mijn iPhone ingeleverd omdat mijn bereik echt 100x tijdens het bellen weg viel. En nu ervaar ik dat 3G ontzettend hapert (alle internet soorten btw) en altijd voicemail berichten krijg ipv gewoon een rinkelende telefoon wanneer iemand belt.

Genuanceerd: *** T-MOBILE! Ik switch over 15 maanden meteen weer naar KPN Hi.
__________________
Telefoons: Iphone 2G 16 GB US (gestolen)
Iphone 3GS 16 GB (T-mobile)
  #66  
Oud 29-05-10, 00:38
ccb25 ccb25 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 74
Thumbs down wegvallende verbinding

ook ik krijg continu pop ups dat er geen verbinding is met het netwerk,Vandaag een klacht ingediend bij t mobile dat ik een werkende verbinding wil hebben en niet een verbinding die steeds wegvalt.Indien ze dit niet kunnen leveren/garanderen hoef ik niet of minder te betalen voor iets dat ik niet krijg.Heeft iemand al ervaring met enige vorm van compensatie?
Mij lijkt als de problemen zo groot zijn en iedereen bundelt zijn of haar klacht dat ze wel met iets moeten komen.
  #67  
Oud 29-05-10, 01:22
Boes40's schermafbeelding
Boes40 Boes40 is offline
 
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 272
Standaard

Ben al een paar weken bezig hierover met T-mobile...thuis binnen totaal geen 3G bereik en op mijn dakterras haal ik 18kbps download (ook geen 3G signaal). Sinds een paar dagen ook een Vodafone abonnement en haal dikke 1,5 Mb binnen Ik verwacht eigenlijk wel een compensatie van T-Mobile....je betaald voor iets wat je niet krijgt.
  #68  
Oud 29-05-10, 10:58
Milan Milan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ccb25 Bekijk bericht
ook ik krijg continu pop ups dat er geen verbinding is met het netwerk,Vandaag een klacht ingediend bij t mobile dat ik een werkende verbinding wil hebben en niet een verbinding die steeds wegvalt.Indien ze dit niet kunnen leveren/garanderen hoef ik niet of minder te betalen voor iets dat ik niet krijg.Heeft iemand al ervaring met enige vorm van compensatie?
Mij lijkt als de problemen zo groot zijn en iedereen bundelt zijn of haar klacht dat ze wel met iets moeten komen.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd in hoeverre wij als 'slachtoffer' recht hebben op compensatie. T-Mobile kan gewoon in gebreke gesteld worden lijkt mij.
Iemand ervaring op dit gebied?
  #69  
Oud 29-05-10, 12:43
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Milan Bekijk bericht
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd in hoeverre wij als 'slachtoffer' recht hebben op compensatie. T-Mobile kan gewoon in gebreke gesteld worden lijkt mij.
Iemand ervaring op dit gebied?
20% korting op je abbo.. of je contract ontbinden maar dan ben je je iPhone ook kwijt.

Overigens heb ik nooit dit soort problemen gehad met het t-mobile netwerk.. wel dat er regelmatig geen 3g was maar dat gesprek weg viel ofzo.. Ik heb overigens wel de laatste maand relax + W&W en daar heb ik veel vaker 3g bereik lijkt wel..
  #70  
Oud 29-05-10, 14:00
Ceesre Ceesre is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 36
Thumbs down Slechte verbinding en 3g

Jammer van zo'n organisatie als t-mobile die dit slecht product aanbiedt, ook ik heb regelmatig geen verbinding meer. Pas in 2012 loopt mijn abonnement af, was het maar zover
  #71  
Oud 29-05-10, 15:54
Milan Milan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
20% korting op je abbo.. of je contract ontbinden maar dan ben je je iPhone ook kwijt.

Overigens heb ik nooit dit soort problemen gehad met het t-mobile netwerk.. wel dat er regelmatig geen 3g was maar dat gesprek weg viel ofzo.. Ik heb overigens wel de laatste maand relax + W&W en daar heb ik veel vaker 3g bereik lijkt wel..
Mag ik vragen hoe jij die 20% korting hebt geregeld? Is er een speciale regeling waar ik niet van af weet? Of moet je het gewoon claimen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Met je iphone op het netwerk van KPN eddies303 KPN 7 04-08-10 15:47
Problemen met downloaden via Wi-Fi netwerk van Cydia en Rock data P@t Archief 1 26-10-09 23:43
Problemen met netwerk T-MOBILE jan1968 Odido (T-Mobile) 1 18-07-09 14:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:37.