//

Iphone reparatie achterkant

Iphone reparatie achterkant discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist T-mobile gebeld, en deze komen mijn telefoon binnen 4 uur ophalen om deze te laten repareren. Aangezien er op de achterkant van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-10, 13:56
Dkaijser Dkaijser is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 14
Standaard Iphone reparatie achterkant

Ik heb zojuist T-mobile gebeld, en deze komen mijn telefoon binnen 4 uur ophalen om deze te laten repareren.
Aangezien er op de achterkant van mijn Iphone , onderaan bij de connector voor de oplader een enorme scheur aan 2 kanten is gekomen.
Dit begint inmiddels zelfs af te breken.
Nu kreeg ik dus te horen dat er een kostenopgave naar mij gestuurd zou worden.
Wie weet ongeveer hoeveel dit gaat kosten en waar ik rekening mee moet ouden?
Aangezien het volgens hun niet onder mijn garantie valt.

Laatst gewijzigd door Dkaijser; 01-06-10 om 14:11.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-06-10, 14:00
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Ik maak geen grapje, maar het zou me niets verbazen dat het rond de 250 euro gaat kosten
  #3  
Oud 01-06-10, 14:15
Dkaijser Dkaijser is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Ik maak geen grapje, maar het zou me niets verbazen dat het rond de 250 euro gaat kosten
Ja dat zeide wel meer mensen, maar inmiddels zijn ze langs geweest om hem op te halen (Binnen drie kwartiertjes, wel erg snel).
En gaan hun kijken of er geen valschade is (Wat er dus zoiezo wel is omdat ik een keer keihard ben gevallen van de trap), en als dat er niet is dan repareren ze het of krijg ik een nieuwe maar moet ik wel me eigen risico van €30,- inleveren.
Nou als hun die kostenopgave hebben kan ik deze nog weigeren, en krijg ik me defecte toestel terug.
Dus als het teveel gaat kosten dan zeg ik dat ze hem lekker mogen terug sturen
  #4  
Oud 01-06-10, 14:29
Dkaijser Dkaijser is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 14
Standaard

Btw weet niet of dubbelposten hier toegestaan is, zo niet alvast excuses.
Maar in mij contract zonet gevonden staat dat ik verzekerd ben tegen: Valschade dus indien dit alsnog het geval is , dan ben ik dus alsnog tegen verzekerd lijkt me.
  #5  
Oud 01-06-10, 14:52
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Lijkt mij dat je dan ook daarvoor verzekerd bent ja
  #6  
Oud 01-06-10, 15:40
Dkaijser Dkaijser is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 14
Standaard

Ja ik heb het nu goed nagelezen, daarnaast krijg ik van de week een andere smartphone als leen toestel omdat ik nu met een nokia uit het jaar 1880 loop.
  #7  
Oud 01-06-10, 20:09
Dkaijser Dkaijser is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alphan1957 Bekijk bericht
Hallo,

Wie weet er hoe ik mijn in de USA gekochte en gejail-breakte Iphone G2 16GB met software versie 1.1.4 moet instellen voor het versturen van email!?
Ik kan wel email ontvangen maar niet verzenden; hoewel ik hiervoor al driemaal bij een T-Mobile shop geweest ben!

Alvast hartelijk bedankt, Peter.
Zoiezo hoort hier niet thuis maar is je uitgaande mail server wel goed ingesteld?
  #8  
Oud 09-06-10, 11:19
cruez cruez is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 70
Standaard

ik dacht gehoord te hebben dat dit om een structurele fout ging in het ontwerp, en het dus gratis vervangen werd in Belgie?
  #9  
Oud 09-06-10, 11:42
boink boink is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 56
Standaard

Een structurele fout waren de haarscheurtjes. Een val is natuurlijk geen structurele fout. Tenzij de gebruiker motorisch niet helemaal 100% is natuurlijk.

@Topicstarter, mochten ze het niet gratis vervangen. Kijk dan even of er stof onder je scherm zit. Dit staat namelijk los van jevalschade en op die manier krijg je een nieuwe ( eigen ervaring )
  #10  
Oud 09-06-10, 16:30
Dkaijser Dkaijser is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boink Bekijk bericht
Een structurele fout waren de haarscheurtjes. Een val is natuurlijk geen structurele fout. Tenzij de gebruiker motorisch niet helemaal 100% is natuurlijk.

@Topicstarter, mochten ze het niet gratis vervangen. Kijk dan even of er stof onder je scherm zit. Dit staat namelijk los van jevalschade en op die manier krijg je een nieuwe ( eigen ervaring )
Tnx voor de tip, echter hebben ze het opgelost nu en krijg ik hem zo snel mogelijk terug (wel na veel gedoe: heen en weer bellen , naar t-mobile shop enz.)

Maar ze gaan ut repareren omdat het inderdaad onder mijn verzekeringsvoorwaarden viel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vervangen achterkant iPhone 3G iWilco Koopinformatie Nederland 19 08-02-11 17:33
iccontjes achterkant iPhone TychoNLD iPhone algemeen 3 06-01-11 15:15
iPhone 4, achterkant klikt Flugeltje89 iPhone algemeen 19 13-12-10 20:24
iPhone 3G achterkant sluit niet goed na reparatie sth313 iPhone algemeen 5 25-08-10 11:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:48.