//

goed,slecht wat is het nou????

goed,slecht wat is het nou???? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) @ Topicstarter, Ik denk dat je nu wel je antwoord hebt. Het bereik is (blijkbaar) plaats gevoelig. In ieder geval is T-Mobile bezig met het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-06-10, 20:48
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

@ Topicstarter,

Ik denk dat je nu wel je antwoord hebt. Het bereik is (blijkbaar) plaats gevoelig. In ieder geval is T-Mobile bezig met het vergroten van hun capaciteit.

Ik zie nu dat veel mensen alleen hun gal spugen over T-Mobile. Uiteraard wil ik hiermee niet zeggen dat het niet mag en dat het niet zo is. maar het lijkt me nu wel duidelijk voor de TS.

Heb laatst een training gevolgd over de techniek die er achter schuilt en wat blijkt... T-Mobile heeft de afgelopen tijd het meeste geld geïnvesteerd in het verbeteren van hun netwerk in vergelijking met andere providers. Ik kan je bijna verzekeren dat als we alle iPhone gebruikers zouden overschakelen naar Vodafone of KPN, dat je exact hetzelfde probleem krijgt.

De problemen die nu bekend zijn hebben meer te maken met de capaciteit dan de daadwerkelijke bereikbaarheid problemen. Het capaciteit is gewoon te laag waardoor en filevorming ontstaat bij de masten. Hierdoor kunnen heel veel mensen niet internetten, komen smsje (super)laat aan, kan er niet gebeld worden via 3G, etc...

Maar nogmaals; dat neemt niet weg dat de klachten terecht (kunnen) zijn.

Laatst gewijzigd door Stefano20; 14-06-10 om 20:50.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-06-10, 20:55
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
@ Topicstarter,

Ik denk dat je nu wel je antwoord hebt. Het bereik is (blijkbaar) plaats gevoelig. In ieder geval is T-Mobile bezig met het vergroten van hun capaciteit.

Ik zie nu dat veel mensen alleen hun gal spugen over T-Mobile. Uiteraard wil ik hiermee niet zeggen dat het niet mag en dat het niet zo is. maar het lijkt me nu wel duidelijk voor de TS.

Heb laatst een training gevolgd over de techniek die er achter schuilt en wat blijkt... T-Mobile heeft de afgelopen tijd het meeste geld geïnvesteerd in het verbeteren van hun netwerk in vergelijking met andere providers. Ik kan je bijna verzekeren dat als we alle iPhone gebruikers zouden overschakelen naar Vodafone of KPN, dat je exact hetzelfde probleem krijgt.

De problemen die nu bekend zijn hebben meer te maken met de capaciteit dan de daadwerkelijke bereikbaarheid problemen. Het capaciteit is gewoon te laag waardoor en filevorming ontstaat bij de masten. Hierdoor kunnen heel veel mensen niet internetten, komen smsje (super)laat aan, kan er niet gebeld worden via 3G, etc...

Maar nogmaals; dat neemt niet weg dat de klachten terecht (kunnen) zijn.
verklaart dat de meeste klachten uit drukke steden komen.
Ik hoop dat ze nog meer geld eraan gaan uitgeven want ik wil graag met mijn iphone 4 normaal kunnen internetten met de snelheid waarvoor ik betaald heb.
  #23  
Oud 14-06-10, 21:01
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
verklaart dat de meeste klachten uit drukke steden komen.
Ik hoop dat ze nog meer geld eraan gaan uitgeven want ik wil graag met mijn iphone 4 normaal kunnen internetten met de snelheid waarvoor ik betaald heb.
Inderdaad. Ze zijn er hard mee bezig en ik hoop ook dat de verbeteringen/capaciteitsuitbreiding snel merkbaar zullen zijn.
  #24  
Oud 15-06-10, 21:35
Guest-20190305175423
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zou ik niet doen. Je hoort vaak problemen, wegvallende verbindingen/gesprekken etc.
Als ik jou was zou ik iPhone aanbieding nemen, nog goedkoper dan vodafone, beter internet etc. Zijn goede reviews over, gebruik de zoekfunctie van het forum.
  #25  
Oud 18-06-10, 16:20
antonp antonp is offline
• iOS 13.2.2
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Vanaf vandaag. Zomaar vol gprs en soms zelfs 3G op mijn werkplek, maar dat is niet alles. Vanaf vanochtend 9 uur 3G ingeschakeld en ik zit nu (15:15) op 79% batterij capaciteit. Eergisteren met 3G aan zou ik rond deze tijd net de 50% halen. Hier (in Drachten) is dus schijnbaar echt iets veranderd in het netwerk. Ben er buitengewoon blij mee moet ik zeggen. Nu kijken of ik thuis ook kan bellen
  #26  
Oud 18-06-10, 17:11
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Je moet ook meenemen dat de iPhone 3g en 3gs een "bagger" antenne hebben.. In een nokia was het bereik vele malen beter.. zowel 3g als gprs.
  #27  
Oud 18-06-10, 17:52
gideon de vos gideon de vos is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Stolwijk
Berichten: 95
Standaard

Het probleem is dat ze dachten dat het orange netwerk wat ze hebben gekocht toerijkent was voor een langere tijd wat het 2e probl met t-mobile is dat ze grootheids arogantie kregen terwijl kpn, vodafoon rustig bezig waren hun netwerk te verstevigen en vergroten t-m op hun kont bleven vergaderen over hoe ze apple konden binnen halen zonder stil te staan wat voor gevolgen dit voor hun 3g netwerk.
Ik ga niet zeggen dat kpn of vodafoon goed is neem de vodafoon storing van een tijdje geleden.
Het probleem met t-m is gewoon ze zijn veel te groot en daardoor denken ze veel te kunnen doen
  #28  
Oud 18-06-10, 18:04
satfreak1969's schermafbeelding
satfreak1969 satfreak1969 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Gorinchem
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar satfreak1969
Standaard

Ik zit al jaren bij T-mobile,...maar sinds 2008 heb ik een 3G Abbo bij T-mobile waar ik helemaal NIET tevreden mee ben. Ik heb al diverse keren een klacht ingediend waarop je dan weer een paar maanden korting krijg op je abbo. Ik woon nabij Gorinchem en heb regelmatig last van service zoeken,...dus geen ontvangst. Ik stap per 1 November over naar Vodafone !! Voor mij nooit geen T-mobile meer
__________________
Grtz Satfreak ( Iphone 3G 16Gb )
  #29  
Oud 22-06-10, 17:35
Chorro Chorro is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 8
Standaard

Vaak last van de melding "Geen service"*op m'n 3GS... Vaak geen 3G bereik waardoor internet sloom is... Soms wel 3G maar dan is het nog steeds sloom... Zelden 3G netwerk wat wel snel is

Bij de klantenservice werken mensen die nog steeds denken dat ze ergens in een Mc Donalds ofzo werken, oftewel totaal geen verstand van zaken en overigens vrij kortaf en chagrijnig... Van de afschrijvingen klopt ook geen ***... Soms 1,5 maand helemaal niet, soms 2 weken achter elkaar... Kosten die buiten de bundel vallen zonder reden en wat de klantenservice ook niet kan verklaren...

Enige voordeel is dat ze vrij goedkoop zijn met de iPhone bundels, voor de rest vind ik T-Mobile van begin tot eind 1 grote faal.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wat nou als pro-assist het probleem wederom niet constateerd? kimmie Overige providers Nederland 6 01-06-10 20:16
Wat is nou wijsheid Bolink iPhone algemeen 27 31-03-10 15:07
[2G] bereik: KPN slecht, Orange goed GoldieLox KPN 0 31-08-08 22:16
Stealth sim, Begrijp ik het nou goed? broom45 Unlock [archief] 13 04-02-08 12:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:07.